ik kan RAAM maar niet halen. Heb me magazijnen allemaal op em leeggeschoten maar hij wil maar niet dood. Heb de chainsaw gun, longshot, een paar grenades en een pistool. Iemand tips??
Als je deze thread even door leest kom je tientallen posts tegen met tips van mensen die RAAM al verslagen hebben.
@ Joene, die CoG tag ligt rechts om de hoek als je de deur uit komt. Dus als je naar die auto kijkt even naar rechts draaien en om het hoekje lopen.
Omdat als je eigenlijk zo moet lopen, door dat huis, de propain tank schieten en zo kan je verder lopen. Jij bent het huis waarschijnlijk niet binnen gegaan en gewoon door het donker wezen rennen. Zo kan je het ook halen, maar dat is de iets moeilijkere manier.
Als je iemand met Pistol killed van een halfe meter krijg je dan Pistel kill of allen executie kill ? In de vorige Posts kon ik niks vinden over Raam killen op Insane!
Spoiler Ik heb hem net verslagen op Hardcore. De truc is door een Sniper en die boog mee te nemen. Schiet eerst me de boog zodat al die vogels om hem heen weg gaan. Daarna met je sniper op z'n kop schieten. Je kan hem namelijk alleen maar raken als die vogels weg zijn dus het heeft geen zin om op hem te schieten zolang de vogels om hem heen vliegen.
I.v.m. Raam Spoiler Gisteren einde van act5 geraakt waar ik Raam moet verslaan. Na een paar pogingen gemerkt dat je hem alleen kan raken als die vogels niet rondom hem zitten. Maar die vogels zijn ohh zo irritant... Daar moet je toch ook gewoon op schieten als ze naar u komen?
In het licht blijven staan en die vogels komen niet naar je ! En gewoon daarna RAAM een paar keer met sniper door de kop heen knallen en WHOOLA! He`s dead
Ook als hij vlak bij je is gewoon blind schieten met de magnum (had boog en sniper dus geen shotgun).. ik heb hem bijna helemaal met die magnum afgeknalt en slechts 1 keer naar de overkant gerend. Pas rennen als hij daadwerkelijk het hoekje van jou cover om komt..
Met Raam had ik op casual difficulty geen moeite, maar insane is dat wel anders. Heeft iemand tips? Het probleem is dat Dominic als een gek gaat rennen en binnen twee seconden dood is (ook nog eens op een plek waar ik meestal niet bij kan ) Het grootste probleem is dat Raam gaat lopen en hij me al heel snel insluit. Dus als iemand weet hoe je hem moet doden... graag
Op Insane denk ik echt dat je best een coop player invite, dan is hij zo dood. Je kan heel de tijd gewoon achter dat beginmuurtje in het licht blijven. Iedereen zal ondertussen al wel doorhebben dat het enkel zin heeft RAAM te raken als de Kryll niet als een zwerm rondom hem hangen. Ik heb het altijd gedaan dat iemand de sniper had en iemand de torque bow. Degene met de sniper komt heel even uit cover zodat RAAM op hem begint te schieten ondertussen laadt de andere de boog, de explosie zal de Kryll even doen verdwijnen. RAAM heeft nu degene met de boog als doelwit waardoor je tijd hebt voor een paar headshots. Herhaal dit gewoon tot hij te dichtbij je muurtje komt, dan blind throw(!) je gewoon beide granaten en zou hij zo neer moeten gaan.
als hij langs links komt.. wel lang rechts weggaan natuurlijk ik had hem in mijn 2epoging op hardcore neer.
Nee. Elke keer als je die nodig hebt kun je de Hammer in de buurt wel vinden. Ik gooi em ook altijd gelijk weer weg als ik hem gebruikt heb
Kan iemand mij vertellen waar ik the hammer of dawn kan vinden in act 3 op het punt waar de berserker (of hoe dat beest ook heet) op je af komt gerend? Dit is het punt binnen in met dat glazen dak, waar je moet zorgen dat hij die pilaren om ver rent.