1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] Zelda: The Twilight Princess

Discussie in 'Games' gestart door Arno S., 24 nov 2004.

  1. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here.
     
  2. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Paar uur gespeeld, en ik moet zeggen dat ik verkocht ben!
    Ik ben nog niet heel ver in de storyline, omdat ik iemand ben die met iedereen wil praten en overal probeer te kijken wat er is etc.
    Maar het sfeertje is weer like orcania of time, misschien zelfs beter.. Geweldig!
    ik had me extra de laatste maanden afgezondert rondom het nieuws van TTP, en misschien heeft de game daarom wel zo'n groot effect op mij.

    Ik heb nu net dat hele gedeelte waar je als wolf(ik wist niet eens dat je zelf ook echt als wolf ging spelen) speelt achter de rug en ga nu de eerste échte tempel in.. En yes! Ik heb eindelijk het groene pakje aan!
    Staat niet echt veel speciaals in de spoiler maar zet het er liever toch maar even in :).
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2006
  3. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ben in die eerste tempel tegen een enemy aan gelopen waarbij ik niet precies weet wat ik ermee aanmoet. Het zijn een soort beesten onder een plak grond en ze duiken steeds weg als je te dichtbij komt. Vreemde is alleen dat ik volgens mij 1x werd aangevallen maar omdat er meteen achteraan een filmpje kwam van een plateau wat omhoog kwam zag ik in een flits hoe dat ding omhoogschoot en ineens heel dun en lang was. er was niks van mn leven af though, en ik heb uit voorzorg op de terugweg erlangs gewoon het water gekozen. Iemand een idee wat dat precies is, en hoe je het afmaakt?
     
  4. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb het spel zelf nog niet, kan me alleen wel een filmpje herrineren waarmee je met je boemerang tegels ophoom jaag en beesten die eronder zitten gewoon afmaakt met je zwaard.
     
  5. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Graphics: Old Gen
    Gameplay: next-gen!!!

    Mijn god...nu zie ik was Miyamoto bedoelde met de opmerking: Sony en MS rijden over dezelfde weg...alleen is die weg nu veel mooier. Wij gaan een andere weg nemen. Hulde!!!
    Lollig dat ik nu ook weer ( ds anyone ? ) tot de ontdekking kom dat graphics eigenlijk helemaal niet zo belangrijk zijn en dat gameplay wins!

    MS heeft Big N ernstig onderschat. De Wii zou zomaar eens de 360 kunnen toppen in verkoopcijfers. Stel je eens voor wat er nog komt....zou een tijdje geleden nog worden betiteld als rehash...maar Mario Kart Wii, Metroid Prime 3 corruption, nieuwe Pikmin, SM Galaxy :)
    Mjam...elke zichzelf respecterende gamer moet dit spelen.
    Magic :)
    Kortom...
    Ik heb mijn 360 niet meer aangeraakt sinds ik de Wii heb.
     
  6. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik heb nog geen boomerang, dus kan ook nog geen tegels omhoog jagen. Moet dat ding wel binnenkort krijgen omdat ik een puzzel zal waarbij ik dat ding nodig heb.
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Precies :)

    Goede tijden breken aan.
     
  8. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    je krijgt hem vlak nadat je alle aapjes hebt bevrijd
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat is logisch, aangezien de Wii een apparaat is dat net uit is. Het is nieuw dus raak je het oude (even) niet aan. Heb ik met games ook altijd. GoW is nu the bomb, over een tijdje komt er een game die ervoor zorgt dat ik GoW niet meer aanraak en die game speel. De Wii is tof, zonder twijfel, maar ik ben benieuwd hoe Nintendo ervoor gaat zorgen dat er nu wel games blijven komen. De Cube was in het begin ook vet, tot er 2 games per jaar uitkwamen die het aankijken waard waren. Kijk naar CODIII op de Wii, is gewoon bagger. Ik hoop echt dat developers iets gaan doen met de Wii, want als het alleen van Nintendo zelf af moet komen dan krijgen we dezelfde taferelen als met de Cube.
     
  10. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom vind jij cod3 op de wii bagger =(
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik vind de Gamecube eerlijk gezegd toch echt wel een goede console. Titels als Windwaker, Metroid Prime, Resident Evil 4 en zelfs Super Mario Sunshine, om er maar een paar op te noemen, zijn echte toppers. (Edit: zag je laatste zin niet. Dat klopt wel, maar ik koop juist een Nintendo console voor de Nintendo games. Die zijn van zo'n hoge kwaliteit dat de meeste 3rd party developers er niet tegenop kunnen met hun games en weinig mensen het dus kopen voor hun Nintendo console)

    en @ freaky oliver: waarschijnlijk omdat ie de graphics niet mooi vindt en de besturing nog niet perfect is...
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2006
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Waarom?

    Vooral omdat het duidelijk niet lekker speelt. Ik heb niet het geluk om de Wii al thuis te hebben, maar gelukkig heb ik vrienden die er net wat sneller in waren. Ik geef toe, ik heb het geen uren gespeeld hoor, maar een klein half uur en dat half uur heeft mij niet kunnen overtuigen. Ik had het gevoel dat het spel niet echt speciaal voor de Wii ontwikkeld was, dat de maker zich er niet volledig heeft ingestort om er iets moois van te maken.

    Wii Sports vond ik trouwens wel de bomb, balen dat hij geen Zelda had. Want die wil ik echt graag spelen (ben een Zelda freak) maar ik kon de Wii nergens meer krijgen. En om nu al Zelda te gaan kopen om vervolgens 2 of 3 weken naar het hoesje te gaan zitten staren? Dat zou ik niet kunnen haha.....

    @Modder-eter,

    Dat ik CoDIII niet leuk vond heeft niets met het grafische gedeelte te maken. Dat vind ik niet zo belangrijk bij een console als de Wii. Als ik graphics wil dan zet ik mijn 360 wel aan.

    Ik vind de Cube ook een goede console (had hem al vanaf de release) en ik heb mij er kostelijk mee vermaakt. Het was alleen wat kort omdat de support erg snel voorbij was.
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2006
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Dat krijg ik dus waarschijnlijk :mad:. Ik heb namelijk een Wii met Zelda gepre-ordered, maar Zelda is wel voorradig en de Wii nog niet. Zit ik straks met Zelda zonder Wii :mad:
     
  14. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    de water tempel is weer kut! ik loop echt elke keer vast, om er na een half uur achter te komen dat het iets heel voor de hand liggends is |:-
     
  15. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    pff ik zit al in die situatie:mad: zelda hebk al... handleidind helemaal doorgelezen... ken de besturing al en de namen van de knoppen.... kheb alleen de Wii zelf nog niet:mad: moet k idd naar me hoesje blijven kijken voor 1/2/3 we(e)k(en):mad:
     
  16. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ja, heel toevallig kreeg ik hem vlak nadat ik dat zei. Zit nu alleen in een groot open veld maar kan m'n paard nergens vinden. Klopt dit wel, en moet ik dit nu dus per voet afleggen?

    EDIT: Ohja, Epona was gejat.=(
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2006
  17. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat is toch 1 van de pluspunten van de Zelda reeks?
    Dat het antwoord op een raadsel recht voor je neus ligt maar dat je het dan toch niet ziet. Waardoor als je het uiteindelijk wel ziet, je het eureka gevoel krijgt maar ook ergens denkt "wat hebben de dungeon designers me weer (voor de zoveelste keer :)) te pakken gehad, next time... ;)"
     
  18. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ja achteraf is het altijd leuk, maar als je echt vast zit niet :) ben er nu al wel uit, ik had een steen die je op kon blazen gemist :emo:
     
  19. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    heb jij wel al een wii besteld dan ergens? ik wacht denk ik tot hij gewoon in de winkels ligt ben ook een enorme zelda fan omdat ze bij dixons geen wii's meer verkochten kon ik zelda voor 20 euro bij hem kopen dus ik kan ook alleen naar het doosje kijken maar toch weer 40 euro bespaard
     
  20. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Repeat that? Heb jij Zelda (Wii) voor 20 euro kunnen kopen omdat ze geen Wii's meer hadden? Dat snap ik ff niet helemaal. :confused:
     

Deel Deze Pagina