Waarom?
Vooral omdat het duidelijk niet lekker speelt. Ik heb niet het geluk om de Wii al thuis te hebben, maar gelukkig heb ik vrienden die er net wat sneller in waren. Ik geef toe, ik heb het geen uren gespeeld hoor, maar een klein half uur en dat half uur heeft mij niet kunnen overtuigen. Ik had het gevoel dat het spel niet echt speciaal voor de Wii ontwikkeld was, dat de maker zich er niet volledig heeft ingestort om er iets moois van te maken.
Wii Sports vond ik trouwens wel de bomb, balen dat hij geen Zelda had. Want die wil ik echt graag spelen (ben een Zelda freak) maar ik kon de Wii nergens meer krijgen. En om nu al Zelda te gaan kopen om vervolgens 2 of 3 weken naar het hoesje te gaan zitten staren? Dat zou ik niet kunnen haha.....
@Modder-eter,
Dat ik CoDIII niet leuk vond heeft niets met het grafische gedeelte te maken. Dat vind ik niet zo belangrijk bij een console als de Wii. Als ik graphics wil dan zet ik mijn 360 wel aan.
Ik vind de Cube ook een goede console (had hem al vanaf de release) en ik heb mij er kostelijk mee vermaakt. Het was alleen wat kort omdat de support erg snel voorbij was.
Laatst bewerkt: 10 dec 2006