1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 11]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 20 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NAC Breda fan

    NAC Breda fan Hoogeveense RAT

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo Leo, naar Ajax. Van 337.500 euro die NAC krijgt kan denk ik wel een leuk spitsje uit de eerste divisie worden gehaald, MacDonald van AGOVV schijnt een goede te zijn.

    Ajacieden, veel plezier met Leo, 'ns kijken of die in Amsterdam wel professioneel leert worden en z'n verrekijker voortaan in de kleedkamer laat. :+
     
  2. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik denk dat ze vooral samen met Stam gaan proberen om wat rust in die jongen te krijgen.
    Stam is een hele goede leermeester voor hem en die heeft alles al meegemaakt en weet waar hij over praat!
     
  3. mars15

    mars15 Guest

    Dat leo alles mag afscheuren...
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    |:-
     
  5. mars15

    mars15 Guest

    Ik vind het niet kunnen dat iemand eerst bij ajax speelt en dan naar feyenoord gaat of andersom
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Tja, maar om dan te zeggen dat hij alles af moet scheuren vind ik wat te ver gaan.

    Ik zou dan eerder hopen dat het een flop wordt voor Ajax oid
     
  7. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af of er hier normale feyenoord fans (marco , goiz bijv) zich niet vreselijk schamen voor jou kinderlijke gezeik ...
     
  8. mars15

    mars15 Guest

    dan is hij ook een flop hoor :+
     
  9. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Serieus gozer wat gaat er in jou hoofd om? Doe is ff nromaal man.
    Dat jij hier na al deze opmerkingen nog steeds bent vind ik al een wonder en ik hoop dat het niet lang meer duurt voordat je bent opgerot!
     
  10. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ben benieuwd..
     
  11. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
  12. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Zijn die niet van de FIFA-games?
     
  13. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Allereerst wil ik zeggen dat ik het ontzettend jammer vind dat Leo de Feyenoord-supporters dit aandoet. Hij moet eens weten hoe erg hij is geholpen door ons. Duizenden, echt duizendaen mails gehad na zijn kruisbandblessure. Hij was het troetelkind, we hebben hem tot 2 keer toe na een zware blessure gesteund en dan dit. Jammer.

    Helaas typeert het deze arrogante broodvoetballer. Clubliefde bestaat niet meer, hoogstens bij een grote uitzondering.
     
  14. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Mooie goal. \o/

    Ik vind het trouwens pauper mocht Leonardo naar Ajax komen. Als je van Feyenoord naar Ajax gaat vind ik het al dom, maar Leonardo hoef ik echt niet bij Ajax te zien. Is vaak geblesseerd, egoïstisch, geen clubliefde, weinig trefzeker, probleemkind etc etc.
     
  15. NAC Breda fan

    NAC Breda fan Hoogeveense RAT

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    1
    Dus jij staat elke ochtend op de training Charisteas verrot te schelden neem ik aan?

    En tja, dat Feyenoord zelf niet overweg kon met Leonardo is hun eigen schuld. Ernie Brandts leek hem bij NAC redelijk onder controle te hebben en ik denk dat Ten Cate hem ook wel rustig weet te houden.
     
  16. mars15

    mars15 Guest

    je moest eens weten hoevaak ik hem uitscheld de laatste wedstrijden ja

    kut griek
     
  17. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Kun je niet relativeren?

    Vooral blijven schelden op die vent! Hij werkt zich elke wedstrijd h-e-l-e-m-a-a-l verrot, alleen om dat hij van Ajax komt hebben sommige mensen oogkleppen op. Charisteas is geen wereldvoetballer, dat zal hij ook niet worden, maar als we die jongen gewoon gan steunen weet ik zeker dat die vent er meer van bakt dan nu het geval is. De druk is nu wel van de ketel, nu moet-ie gaan presteren.
     
  18. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Leonardo is een goede voetballer, maar niet top. Door zijn mentaliteit zal ie nooit een échte topper worden. Misschien schiet ie daardoor zelfs nog wel te kort voor een club als Ajax.
     
  19. mars15

    mars15 Guest

    Waarom schrijft Wilbert 010 op ?
     
  20. mars15

    mars15 Guest

    Zaterdag naar Anderlecht - Bergen. Heb er zin in. 1e wedstrijd naar Anderlecht
    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina