Ik wil graag mp3's op mijn xbox360 zetten. Kan dat doormiddel van een mp3 cd die hij naar de HD ript? Mijn mp3 speler past net niet in de xbox omdat de opening te klein is. Ik heb hier in de search niks over gevonden dus graag een passend antwoord.
dan plaats ik mijn vraag hier ook maar; ik heb een creative zen micro mp3 speler, als ik die op mijn xbox aansluit gebeurt er niks. ik kon zo gauw ook niks vinden bij de instellingen etc, is er ergens een site waar ik kan zien of de xbox mijn mp3 speler wel ondersteund? of weet iemand dit toevallig?
1) stop de MP3 in je X360. 2) klik op de grote X (guide button). 3 ) selecteer hier 'select music'. 4) en dan staat er 'select device', en daar klik je dan op. (that's your MP3, en zo simpel is het ) je kan natuurlijk ook gewoon via media connect (wat ik doe). gewoon de nieuwe windows media player downloaden, en dan moet je maar even hier kijken.
Muziek kan je alleen op je 360 zetten van af audio cd's. MP3's kunnen alleen gestreamed worden. Tevens is het mogelijk omde muziek van af je pc te streamen. Daar hoort ook de MP3 vraag thuis, zie dus voor overige vragen: [Vragen] Media Connect