1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GameKings jullie opinie

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door jjpu, 20 nov 2002.

  1. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    Gamekings is zeker wel lachen, alleen deed Skate in de eerste 2 afleveringen ofzo gewoon TE overdreven, en die andere gast ook, die met een beetje korte blonde haartjes, hij heeft oorbel in linkeroor, werkt niet bij PU maar wel voor Gamekings, in ieder geval een best irritante gozer...

    maar voor de rest is 't cker een dik programmaatje, reviews zijn wel ok en er zit gelukkig geen reclame tussen de uitzendig, ook wordt 't lekker veel herhaald, wat cker wel beter is... en jullie moeten nog meer xbox fanboy worden :9

    }:] kaliosie heeft gesproken... }:]
     
  2. sexylexy

    sexylexy Guest

    ik vint wet wel cool , kijk het a;ltijd op maandag, het is ook nie zo sirieus en dat is vet
     
  3. Cyrillus

    Cyrillus Smoezta Anaznuzta

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het afgelopen dinsdag ook wel vet alleen er kwamen tenslotte maar 3 Reviews voorbij...ach ja heb nu tenminste Vice City gezien die was ook wel vet
     
  4. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt het wordt beter maar toch hij is nog steeds op zoek naar de goede vorm. je ziet hem gewoon happeren en zoeken naar woorden. En er is nog steeds naar mijn mening veel te veel slang (skate: "uitmelken, incashen, you name it") maar ja da zal wel hip zijn he?
    De rest van de crew doet het erg goed btw.
     
  5. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Denet de laatste gamekings gezien, tja...

    JJ, denk dat jullie het wel naar je zin hebben tijdens hebt maken van de show, alleen voor de kijker is het een beetje en ongeregeld zooitje! :+

    Verder lekker veel Xbox, dat is natuurlijk niet mis! Maar het mag best iets ander gebracht worden, iets georganiseerder en duidelijker misschien.

    Vond je Mario Party nou leuk of niet? Ik kan het er niet uit opmaken! Het leek op sarcasme, maar wie weet...? :eek:
     
  6. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    @ jjpu: ben jij jurjen??
     
  7. Angelfire

    Angelfire 360'ed

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    0
    Neej, Jan-Johan oftewel JJ. Je moet wel eens de PU lezen ;)
     
  8. Broes

    Broes x-user

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alle afleveringen tot nu toe gezien en ik vind het een leuk programma. Gewoon lekker gezellig lullen met z'n allen over de games en geen cijfertjes geven gedoe.
    En natuurlijk vind ik zo'n halfuurtje best wel kort, zou best het dubbele mogen zijn :cool:
     
  9. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    die gast die nu in de kerstman zat was voor de eerste keer grappig, normaal is hij zwaar irritant, maar dat die kerstman door die mic ging lullen tijdens xbl was zwaar lol...
     
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Weet je wel niet hoe lastig het is om een game echt goed te reviewen in zo'n korte tijd? Je moet Gamekings eigenlijk als een soort add-on zien, iets leuks om naar te kijken met daarbij meerdere meningen en wat in-game beelden. Als je een game goed wil laten zien heb je minstens 15 minuten nodig en die tijd is er gewoon niet. Ik zou zeggen : Geef die gasten 60 harde minuten de tijd, een leuke studio (is iets te rommelig zo) en zorg voor meerdere camera-punten (zo heeft niemand wat gezien van die Tekki controller) en laat tijdens het bespreken zoveel mogelijk in-game zien hoewel die kleine discussie's tussen de redactie ook goed zijn.
     
  11. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee dat weet ik niet, ik review nooit games 8) Het is en blijft een chaotische show, en ze hebben geen 60 minuten om te geiten, dus dat moeten ze beperken. Minder door elkaar praten etc. Ik vind het spontane wel leuk, houd niet van dat voorlezen door mensen die het zelf niet spelen, maar ik vind dat het iets rustiger en georganiseerder mag. Just my opinion.
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat is waar.

    Ik vind de bijdrage van vooral Jan en JJ en Jurjen (de 3 machtige J's) erg goed naast de wat minder serieuze Skate (die er bij mij niet echt goed in gaat, misschien wat te nerveus :)) en Dre. Het kan inderdaad wel wat georganiseerder en moet misschien ietwat meer geregisseerd worden. Ik weet dat ze een aantal uur opnemen en daar de beste gdeeltes uithalen maar dat werkt niet altijd de overzichtelijkheid in de hand.
     
  13. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Wou ik net zeggen inderdaad: persoonlijk vind ik de personen die het minste zeggen, de meeste inbreng hebben. Verder vind ik die ene kale grappige kerel ook vrij duidelijk praten over de games die hij speelt. Vind het alleen inderdaad jammer dat die Skeet en een paar anderen zo een beetje van "JAJAJA het zal wel, NEXT!" gaan.
     
  14. nycity

    nycity OPTIMUS

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    khad het nog nooit gezien en kben het ook nooit meer van plan! Wat een amateur programma zeg! Niet dat die mensen er geen verstand van hebben hoor, maar kvin het gewoon amateuristisch!! Drie x nix dus naar mijn idee!

    I Have Spoken!!
     
  15. Koen14

    Koen14 Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weet je dat dan als je het nog nooit gezien hebt?
     
  16. joris27

    joris27 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Errug leuk programma, niks meer aan doen!

    Mijn advies: houdt het vooral lekker chaotisch. Saaie eenheidsworst programma's zijn er al genoeg. Daarnaast vind ik het commentaar (vooral van Boris(geloof ik) en JJ) erg duidelijk en nuttig. Dat daarbij alle wetten van het proffesioneel presenteren gebroken worden boeit me eigenlijk geen kont.

    GA ZO DOOR DUS!
     
  17. jjpu

    jjpu Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    re

    Goede posts jongens, complimenetn voor deze site, waar echt met argumenten gekomen wordt, niet dat Skate is kut en jullie in homo´s. Dat weten we nu wel.

    De ideale mix ligt denk ik in het midden. We moeten nog wat meer regiseren en wat minder door elkaar heen lullen. Dat is iets wat je leert, wat groeit. de kennis is er absoluut, ik hoor soms ook hele goede dingen, echte leuke weetje,s maar als een ander er dan doorheen lult, dan kan het lastig geknipt worden. Daar werken we druk aan.

    Aan de ander kant wil ik geen strakke show maken. Ik vind dat niet bij ons en bij games passen. Let op dat is mijn mening, ik zeg niet dat het niet kan. Wat wij willen is een relaxte setting waarindoor een aantal gasten met kennis van zaken over een game geouwehoerd kan worden. Wij willen niet een reiew als in een blad of een op een site geven. Dat kan niet, we willen vibe overbrengen, dat je de game ziet hoort wat we er over zeggen en dat je dekt, he daar wul ik meer over weten, ik ga een demo scoren, ik ga het net p voor wat reviews, ik koop de PU of Xbox mag.

    Humor is in onze ogen erg belangrijk. Ja we kuhnen Xbox Live heel diep met alle technische specs brengem, maar onthou je ze na vijf minuten nog. Kun je beter naar Xboxworld sufen en daar de pagina copy en pasten naar een world file ne uit printen weet je alles. Het enioge wat we wilden laten zien is
    . hoe snel en makkelijk je online gaat (dit omdat veel gamers PC onlin ete lastig vinden)
    . hoe veel fun het is
    . dat het ook werkt, online fraggen op de Xbox
    Ik denk dat we dat bewezen hebben. Geld ook voor Mario Party.
    Aanpak a. Dit is MP, je hebt tig karakters, je werkt met een dobbelsteen, je gooit, en loopt het aantal bladiebladieba. Weet je percies wat je met het spe, kan
    aanpak b. of je vertelt dat deels en laat zien hoe we helemaal bazerk gaan met dat spel. Heb je meteen door dat het een funspel is. Geldt ook voor Toejam en Earl. Dat wil je toch niet serieus reviewen. Dat is purre paddofun. Echt Ms heeft al veel mails gehad waar je het spel kunt kopen, het werkt wel.
    Of Asherons´Call 2, tja we hebben onze bedenkingen bij dat soort games, maar jan digt het wel, die tegstellingen zijn heel herkenbaar, en ik vind niet dat het gedist werd.

    Dus ja we zijn nog amaturistisch, maar prbeer zelfs een iets te maken voor ons kleine budget. De ,anier van gamnmo is veel goedkoper en makkelijker in de hand te houden. En daarnaast wioen we ook helemaal niet proffi doen. Dat werkt niet bij games. Een game is een spelletje, fok it, er zijn wel belangrijker zaken in het leven (weet niet zo snel welke...)

    JJ
     
  18. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    Re: re

    hmm ik vind het wel ok, dat rommelige, ik haat serieus, en gammo is al helemaal geen ruk aan, maarre, jullie moeten in die show wat gamers uitnodigen, hiero van xboxworld, zoals ik :D...
    Enne waarom keek je zo chago toen je mario party moest spelen met jurjen, ik vond het wel bij jou passen dat spelleke...
     
  19. CyberPunk

    CyberPunk XBW Elite member

    Berichten:
    2.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Verschil is dat jullie duidelijk zijn wat jullie van een game vinden..
    Is het niets, dan is het niets.. Is het wel wat, dan merk je het wel..

    Als er 4 of 5 man op een bank de grootste lol met een game heeft, dan weet ik dat die game wel de moeite waard kan zijn..

    Gammo daarentegen is meer een programma die mensen op de hoogte stelt van wat er een beetje is.. Vaak genoeg met de meest verkeerde games die er zijn, maar dat vind ik..

    Ook al is jullie programma lekker simpel, jullie spreken de jeugd aan.. Dat is belangrijk.. Simpel concept en iedereen blijft kijken..
    Als het niets was, dan gingen ze ook niet kijken..

    Ik vind het een leuk programma en is goed om te horen dat er echt gamers bezig zijn die weten waar ze het over hebben.. ;)
     
  20. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind dat een toppie instelling JJ. Zelf vind ik inderdaad wat jij zegt; dat het iets duidelijker moet. Het door elkaar praten maakt het soms erg chaotisch. Verder is het natuurlijk leulk dat gamers zelf een programma maken, dat stralen jullie ook wel uit. Die kleine feitjes waar je het over had is inderdaad tof, dat moet je erin houden, alhoewel dat meestal spontaan komt denk ik!

    Ik blijf kijken, ik vind het enthousiasme en het "wij zijn gamers" erg leuk. Het presenteren komt denk ik vanzelf als je elke aflevering een beetje nakijkt en inspeelt op wat werkt en niet. Het moet de sfeer behouden, maar duidelijk zijn, iets georganiseerder. :) Ben nieuwschierig naar de volgende.

    JJ, ken je Giga.de? Dat is echt de perfecte show, op de niezoslimme duitste presentatoren na! :D
     

Deel Deze Pagina