Originally posted by jjpu
Goede posts jongens, complimenetn voor deze site, waar echt met argumenten gekomen wordt, niet dat Skate is kut en jullie in homo´s. Dat weten we nu wel.
De ideale mix ligt denk ik in het midden. We moeten nog wat meer regiseren en wat minder door elkaar heen lullen. Dat is iets wat je leert, wat groeit. de kennis is er absoluut, ik hoor soms ook hele goede dingen, echte leuke weetje,s maar als een ander er dan doorheen lult, dan kan het lastig geknipt worden. Daar werken we druk aan.
Aan de ander kant wil ik geen strakke show maken. Ik vind dat niet bij ons en bij games passen. Let op dat is mijn mening, ik zeg niet dat het niet kan. Wat wij willen is een relaxte setting waarindoor een aantal gasten met kennis van zaken over een game geouwehoerd kan worden. Wij willen niet een reiew als in een blad of een op een site geven. Dat kan niet, we willen vibe overbrengen, dat je de game ziet hoort wat we er over zeggen en dat je dekt, he daar wul ik meer over weten, ik ga een demo scoren, ik ga het net p voor wat reviews, ik koop de PU of Xbox mag.
Humor is in onze ogen erg belangrijk. Ja we kuhnen Xbox Live heel diep met alle technische specs brengem, maar onthou je ze na vijf minuten nog. Kun je beter naar Xboxworld sufen en daar de pagina copy en pasten naar een world file ne uit printen weet je alles. Het enioge wat we wilden laten zien is
. hoe snel en makkelijk je online gaat (dit omdat veel gamers PC onlin ete lastig vinden)
. hoe veel fun het is
. dat het ook werkt, online fraggen op de Xbox
Ik denk dat we dat bewezen hebben. Geld ook voor Mario Party.
Aanpak a. Dit is MP, je hebt tig karakters, je werkt met een dobbelsteen, je gooit, en loopt het aantal bladiebladieba. Weet je percies wat je met het spe, kan
aanpak b. of je vertelt dat deels en laat zien hoe we helemaal bazerk gaan met dat spel. Heb je meteen door dat het een funspel is. Geldt ook voor Toejam en Earl. Dat wil je toch niet serieus reviewen. Dat is purre paddofun. Echt Ms heeft al veel mails gehad waar je het spel kunt kopen, het werkt wel.
Of Asherons´Call 2, tja we hebben onze bedenkingen bij dat soort games, maar jan digt het wel, die tegstellingen zijn heel herkenbaar, en ik vind niet dat het gedist werd.
Dus ja we zijn nog amaturistisch, maar prbeer zelfs een iets te maken voor ons kleine budget. De ,anier van gamnmo is veel goedkoper en makkelijker in de hand te houden. En daarnaast wioen we ook helemaal niet proffi doen. Dat werkt niet bij games. Een game is een spelletje, fok it, er zijn wel belangrijker zaken in het leven (weet niet zo snel welke...)
JJ
Klik om te vergroten...