1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] Zelda: The Twilight Princess

Discussie in 'Games' gestart door Arno S., 24 nov 2004.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Was dat serieus of een erg slecht grapje?
     
  2. Red Cloud

    Red Cloud Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha,ik bedoelde het serieus.

    Dat spel met die beer en de vogel komt toch ook naar de Xbox 360,dus ja ik dacht misschien Zelda ook.
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat spel met die beer en die vogel is van Rare, en Zelda is van Nintendo zelf. Dus tenzij Nintendo stopt met het uitbrengen van eigen consoles kun je de droom van een Zelda op een andere console wel op je buik schrijven ;)
     
  4. Red Cloud

    Red Cloud Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lig er niet wakker van als je dat misschien denkt,er komen genoeg games uit op de xbox 360 waar nintendo alleen van kan dromen.

    Maar verder bedankt voor je uitleg.
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat denk ik niet.
     
  6. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Voor zo veel mensen is Zelda de reden om nu een Wii te gaan halen en niet te wachten op meer games. Nintendo zou gek zijn als ze Zelda op een andere console laten uitbrengen :+
     
  7. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    tenzij ze willen dat ze failiet gaan wat ik me moeilijk kan voorstellen
     
  8. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit vast:
    ik ben nu in the twilight palace, ik heb die 2 bollen (sol volgens mij) buiten neer gelegd en het master sword is gaan glimmen. nu zegt midna dat ik mijn zwaard op moet laden om door die waterval van schaduw te komen.
    hoe doe ik dat?
     
  9. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    er naar toe lopen, rond zwaaien en springen :)
     
  10. soepkoe

    soepkoe Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    4
    wat is dit toch een geweldig spel! gisteren het eerste dungeon uitgespeeld en vond em echt heel mooi (simpel, maar toch soms even pielen hoe iets moet..). t was wel een korte maar dat zal nog wel anders worden toch?

    doe het rustig aan, wil ook van deze game genieten. game zo ongeveer een uurtje per dag (in weekend / vakantie zo nu en dan wel meer).

    nu terugkijkend verbaas ik me erover hoe natuurlijk de besturing direct al aanvoelt.
     
  11. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom zijn het toch altijd van die simpele dingen die net lukken |:-
     
  12. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    tis een prachtig mooi groot en lang spel, maar niet moeilijk...
     
  13. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik vindt dat persoonlijk geen enkel probleem. Soms heb ik nog wel een beetje moeite met het vinden van iets omdat je het echt moet zien. Als je er goed oog voor hebt is het spel natuurlijk wel makenlijk. Maar ik heb nog regelmatig dat ik ergens over heen kijk, en als ik dan ineens iets heb gevonden en dat bekende geluidje door de remote hoor galmen ben ik al weer opgelucht :) :lol:
     
  14. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    tjsa, dit spel is meer een ervaring dan een uitdaging....
    ik wil graag van beide genieten...
     
  15. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb nog niet in de winkels gekeken, maar kan ik zelda voor de cube nog ergens krijgen voor de kerst?
     
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij DimensionPlus was ie gisteren nog te bestellen. En vandaag ook nog zie ik net.
     
  17. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ook in de winkels zie ik er nog genoeg liggen. Er zijn vrij veel mensen die voor de Wii versie zijn gegaan of nog juist gaan doen en daarom niet de cube versie kopen.
     
  18. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe krijg je tekst in '' verborgen '' dat je op dat balkje moet klikken dat tekst tevoorschijn komt??? want ik zit ergens vast, en anders is het niet leuk dat mensen het lezen waar ik zit, waar hun nog niet zijn geweest
    /Mod Dat zijn spoilertags, deze krijg je door [ spoiler]Tekst[ /spoiler] te gebruiken zonder de spaties. -Conquistador
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2006
  19. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Oke, ga ik hem binnenkort toch maar eens halen. Eigenlijk schandalig, vorig jaar deze tijd baalde ik als een stekker dat hij niet uitkwam. En nu vergeet ik hem steeds te halen. :9
     
  20. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    heb hem ook maar op de cube gekocht echt een tof spel zit nu in de tweede tempel
     

Deel Deze Pagina