Haha,ik bedoelde het serieus. Dat spel met die beer en de vogel komt toch ook naar de Xbox 360,dus ja ik dacht misschien Zelda ook.
Dat spel met die beer en die vogel is van Rare, en Zelda is van Nintendo zelf. Dus tenzij Nintendo stopt met het uitbrengen van eigen consoles kun je de droom van een Zelda op een andere console wel op je buik schrijven
Ik lig er niet wakker van als je dat misschien denkt,er komen genoeg games uit op de xbox 360 waar nintendo alleen van kan dromen. Maar verder bedankt voor je uitleg.
Voor zo veel mensen is Zelda de reden om nu een Wii te gaan halen en niet te wachten op meer games. Nintendo zou gek zijn als ze Zelda op een andere console laten uitbrengen
ik zit vast: Spoiler ik ben nu in the twilight palace, ik heb die 2 bollen (sol volgens mij) buiten neer gelegd en het master sword is gaan glimmen. nu zegt midna dat ik mijn zwaard op moet laden om door die waterval van schaduw te komen. hoe doe ik dat?
wat is dit toch een geweldig spel! gisteren het eerste dungeon uitgespeeld en vond em echt heel mooi (simpel, maar toch soms even pielen hoe iets moet..). t was wel een korte maar dat zal nog wel anders worden toch? doe het rustig aan, wil ook van deze game genieten. game zo ongeveer een uurtje per dag (in weekend / vakantie zo nu en dan wel meer). nu terugkijkend verbaas ik me erover hoe natuurlijk de besturing direct al aanvoelt.
Ik vindt dat persoonlijk geen enkel probleem. Soms heb ik nog wel een beetje moeite met het vinden van iets omdat je het echt moet zien. Als je er goed oog voor hebt is het spel natuurlijk wel makenlijk. Maar ik heb nog regelmatig dat ik ergens over heen kijk, en als ik dan ineens iets heb gevonden en dat bekende geluidje door de remote hoor galmen ben ik al weer opgelucht
Ook in de winkels zie ik er nog genoeg liggen. Er zijn vrij veel mensen die voor de Wii versie zijn gegaan of nog juist gaan doen en daarom niet de cube versie kopen.
hoe krijg je tekst in '' verborgen '' dat je op dat balkje moet klikken dat tekst tevoorschijn komt??? want ik zit ergens vast, en anders is het niet leuk dat mensen het lezen waar ik zit, waar hun nog niet zijn geweest /Mod Dat zijn spoilertags, deze krijg je door [ spoiler]Tekst[ /spoiler] te gebruiken zonder de spaties. -Conquistador
Oke, ga ik hem binnenkort toch maar eens halen. Eigenlijk schandalig, vorig jaar deze tijd baalde ik als een stekker dat hij niet uitkwam. En nu vergeet ik hem steeds te halen.