1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Routers en Xbox Live [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

  1. justino

    justino GTA IV addict

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    oow dat vink wel jammer. anders konden we over het netwerk thuis tegen elkaar spelen.
     
  2. The Bear

    The Bear ...

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0

    Ow jah die hebben we ook nog ja:)

    Nee volgens mij bestaat ie niet voor de xbox. Kheb er nog nooit ergens eentje gezien... Wordt dus een gaatje boren in het plafond;)
     
  3. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand trouwens als ik een wireless adapter aansluit op m'n xbox 360 dat ie automatisch de ip's, dns gegevens invult? Of moet ik dat hele zooitje weer zelf invullen?
     
  4. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Router + Router KAN netwerk problemen geven. Het is maar net hoe de firmware van de router eruit ziet. Tevens moet je dan wel de routers goed configureren. 2 routers geeft ook altijd iets meer lag.
     
  5. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Iemand ? :b:
     
  6. koolenboer

    koolenboer I'll be back

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vraag ik me eigenlijk ook wel af....
     
  7. The Bear

    The Bear ...

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister een Belkin router gekocht. Er staat precies beschreven hoe je hem moet installeren. Ik heb thuis @home, dus ik moest het cc nummer in de router zetten en ik had internet. Daarna mn xbox 360 aangesloten en aangedaan en het werkte direct!
    Dus wat mij betreft een prima ding! En makkelijk te configureren, das ook wel belangrijk.

    Deze heb ik: Belkin router
    35 euro en je bent klaar...

    Succes!
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    hangt van je router settings af ... :)
     
  9. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    vraagje

    maat van me heeft een pas een 360 gekocht met wireless adapter .

    hij heeft alles correct aangesloten .
    router juist ingesteld .

    maar bij de xbox live test geeft hij aan dat hij het wirreless network niet kan vinden.
    (bij optie : select wireless network staat 3 balkjes vol)

    wat zou je nog kunnen proberen? fout Code W:0000 X:8000-0011 Y:0000 Z:0000
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2006
  10. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Hoe zet ik vredesnaam mn NAT-status op Open, of moet ik echt een nieuwe router kopen? :{

    alvast bedankt
     
  11. koolenboer

    koolenboer I'll be back

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag een sweex router tussen mijn modem en Airport express gezet. eerst router via mijn imac goed instellen en huppa draadloos internet op mijn imac en bedraad op mijn 360.
    Het valt me tot nu toe erg mee.
    En tot mijn grote verbazing krijg ik een maand gratis gold live !!
    dus jullie zullen me snel zien op live onder de naam
    D ALMIGHTY NL
     
  12. Skaffking

    Skaffking Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn 360 via een router met internet verbonden, hoe kan ik em nu dan met mn pc verbinden??
     
  13. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    vraagje aan fardo

    maat van me heeft een pas een 360 gekocht met wireless adapter .

    hij heeft alles correct aangesloten .
    router juist ingesteld .

    maar bij de xbox live test geeft hij aan dat hij het wirreless network niet kan vinden.
    (bij optie : select wireless network staat 3 balkjes vol)

    wat zou je nog kunnen proberen? fout Code W:0000 X:8000-0011 Y:0000 Z:0000
    __________________
     
  14. KainfromNosgoth

    KainfromNosgoth Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    sinds een maandje heb ik Xboxlive. Deze heb ik draadloos aangesloten, omdat kabels doortrekken gewoon een drama is. Ondanks een paar netwerk problemen (probleem met laptop verbinding en Xbox360 tegelijk), heeft t toch wel goed gewerkt. Alleen nu lijkt de verbinding opeens super traag te zijn geworden, met GoW word ik continue eruit geknikkerd, je weet wel, "Lost connection to host" en dat soort grappen en als ik dan eindelijk kon joinen, had ik meteen last van een LAG. Of ik dacht: laat ik ff die nieuwe HALO3 trailer downloaden, nou de snelheid was om te janken, 90 Mb ofzo en daar zou ie dan een halve dag mee bezig zijn. Of zit ik even lekker Oblivion te spelen, Krijg ik de melding: "disconnected from Xboxlive". Na een paar seconden had ik dan weer wel een verbinding.
    Iemand enig idee? Alle instellingen kloppen.
    Is een 54Mbit/s router misschien te traag?
    Het zou handig zijn als je ergens de snelheid van je internetverbinding terug kon vinden in het Xbox360 dashboard.

    extra info:
    Merk: Sitecom
    type: WL-143 (dik anderhalf jaar oud)
    snelheid: 54Mbit/s
    DHCP: aan
    Dynamic Ip adres

    Xbox360
    NAT (Xbox360): Open.
    4 van de 5 of 3 van de 4, weet t zo even niet uit mn hoofd, groene balkjes bij verbinding met de router bij "network settings".

    Er zitten nog 2 andere computers (bekabeld) op de router.
    en nee, niemand was op dat moment zware bestanden aan t downloaden.
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2006
  15. CHAOZ LORD

    CHAOZ LORD Xlife

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag, een vriend heeft een draadloze router en draadloos internet op zijn pc. Nu sluit hij de xbox 360 met kabel op die pc aan en wil dus via de pc op live, kan dit? Want hij krijgt een hoop problemen, vooral het ip adres is altijd fout.
     
  16. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    ok mijn probleem is dak op geen manier dingen op me xbox kan krijgen.

    ons netwerk bestaat uit:
    modem (thomas; upc chello)-> router sitecom -> 2pc's en gaat dan -> draadloze router -> daar zijn op aangesloten; me laptop (draadloos) me xbox (bedraad)

    het enige wat ik wil is eigenlijk dat ik via me laptop (bedraad) me xbox aankan, en dat gaat via `1 router dan zover ik weet dus moet het lukken met 2 routers in huis.

    wie ken me helpen?
     
  17. El Lobo Salvaje

    El Lobo Salvaje Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Switch PC Xbox 360 & Telefonie

    Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen want ik wordt er echt een beetje moedeloos van. Ik heb een switch gekocht een e-tech SW0803 zodat ik met mijn pc en xbox 360 tegelijk online kan. Dit lukte mij ook wel maar als ik dan met mijn pc en 360 online was dan deed mijn telefonie het weer niet (Multikabel Power). Als ik dan mijn modem van Multikabel reset dan doet de telefoon het wel maar als ik dan mijn 360 aanzet dan kan ik wel online maar als ik mijn PC aanzet dan krijg ik een melding dat er een probleem is met het LAN, IP verversen helpt niet, ik krijg het maar niet gefixt. Als ik mijn PC eerst aan zet dan werkt daar internet wel maar dan gaat mijn 360 weer niet online!

    HELP!!!!! |:-
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2006
  18. Jefke*

    Jefke* Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo iedereen,

    Ik zit al lang met het probleem dat ik mijn xbox 360 niet met xbox live kan verbinden. Ik heb al bij de helpsites van microsoft gezocht maar ik vind niets.
    Ik heb een alcatel speedtouch usb modem, geen routers of andere zaken.
    Meer info over deze modem kun je op http://www.speedtouchdsl.com/produsb.htm vinden.
    Alle hulp is welkom want ik ben echt een leek in dit soort dingen.


    Greetz Jefke*
     
  19. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Draai de xbox live test eens in het system tab en dan network settings. Post dan even welke onderdelen failed geven.
     
  20. bassie56

    bassie56 Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox live

    --------------------------------------------------------------------------------

    Xbox LIVE

    --------------------------------------------------------------------------------

    Het lukt mij niet om mijn Xbox 360 te connecten met het Davolink DV-201AMR modem + router ineen. (Provider is Tele2).

    Ik heb al geprobeerd om rechtstreeks te verbinden en met een router. Met een rechtstreekse verbinding zegt hij alleen IP confirmed als ik deze gegevens handmatig heb ingevuld en daarna zegt hij DNS failed. Met een router ertussenin zegt hij gelijk IP confirmed maar doet DNS het ook niet.

    Wie kan mij helpen???
    Mogelijk kan hier ook iemand op reageren die dezelfde modem (en mogelijk dezelfde provider) heeft ?
     

Deel Deze Pagina