sinds een maandje heb ik Xboxlive. Deze heb ik draadloos aangesloten, omdat kabels doortrekken gewoon een drama is. Ondanks een paar netwerk problemen (probleem met laptop verbinding en Xbox360 tegelijk), heeft t toch wel goed gewerkt. Alleen nu lijkt de verbinding opeens super traag te zijn geworden, met GoW word ik continue eruit geknikkerd, je weet wel, "Lost connection to host" en dat soort grappen en als ik dan eindelijk kon joinen, had ik meteen last van een LAG. Of ik dacht: laat ik ff die nieuwe HALO3 trailer downloaden, nou de snelheid was om te janken, 90 Mb ofzo en daar zou ie dan een halve dag mee bezig zijn. Of zit ik even lekker Oblivion te spelen, Krijg ik de melding: "disconnected from Xboxlive". Na een paar seconden had ik dan weer wel een verbinding.
Iemand enig idee? Alle instellingen kloppen.
Is een 54Mbit/s router misschien te traag?
Het zou handig zijn als je ergens de snelheid van je internetverbinding terug kon vinden in het Xbox360 dashboard.
extra info:
Merk: Sitecom
type: WL-143 (dik anderhalf jaar oud)
snelheid: 54Mbit/s
DHCP: aan
Dynamic Ip adres
Xbox360
NAT (Xbox360): Open.
4 van de 5 of 3 van de 4, weet t zo even niet uit mn hoofd, groene balkjes bij verbinding met de router bij "network settings".
Er zitten nog 2 andere computers (bekabeld) op de router.
en nee, niemand was op dat moment zware bestanden aan t downloaden.
Laatst bewerkt: 20 dec 2006