1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Op vakantie zonder ouders

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door maXiman, 5 jan 2007.

  1. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom posten jullie allemaal waar je zelf bent heengeweest...dat heeft helemaal geen betrekking tot de threadstarter.

    Ik zou Texel of Terschelling aanbevelen....is altijd wel volk, en de stranden zijn zeer goed te doen.
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Toen ik ooit lang geleden als jonge knul nog op dergelijke vakanties ging (;)) heb ik toch mijn allerleukste vakantie beleefd op terschelling, camping Appelhof.

    Alle verhalen zijn zwaar overdreven imo, gewoon lekker lol maken, niet te moeilijk doen, 's avonds gezellig drinken en overdag op het strand hangen. Verder natuurlijk erg betaalbaar.

    Ik ben daarnaast wel naar Spanje en Turkije en dergelijke geweest, maar vond Appelhof toch veruit het leukst.

    Pats-mode on: komende dinsdag ga ik overigens zelf op vakantie. We (ik en mijn vriendin) vliegen naar Johannusburg (Zuid Afrika), huren daar een auto en gaan dan in 21 dagen naar Kaapstad rijden! :D
     
  3. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    @ Kevf

    Da's wel erg vette onderneming... :cool:!
    Met mijn 17 jaar, doe ik dat als ik wat ouder ben nog wel een keer!

    @ MaxiMan

    Welke leeftijd heb je nu?!
    Ik ben dus 17 jaar, en ga dit jaar ook nog gewoon mee met mijn ouders :)! We gaan naar Italiƫ, een camping waar ik vorig jaar ook ben geweest.
    Mijn ouders en mijn zusje staan in zo'n staan caravan, en ik ga met mijn maat in een tentje aan de andere kant van de camping zitten :)!

    Eten doen we gewoon bij mijn ouders, en taaien hem daarna weer ergens anders heen.
    Waarschijnlijk heel gezellig, en en ook nog eens goedkoop :9 !

    En zoals Kevf al aangeeft, een Camping is gwoon ALTIJD gezellig.
     
  4. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    *eens't

    Camping is gewoon elke avond feest, gezellige mensen, goedkoop (voor jou dan, je ouder betalen het (hoop ik)).
     
  5. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0

    wij zijn van swaziland naar kaapstad gereden in 2 dagen :). Ik heb ook een jaar gewoont in zuid afrika. Erg mooi land, leuke taal (afrikaans). swaziland is nog voorbij johannesburg helemaal in het oosten.

    verder zou ik niet op vinea kampen gaan, dat is echt saai. Ze laten het er allemaal mooi en leuk uitzien maar dat valt dan altijd tegen, vind ik.
     
  6. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    Tsja.. t leukste is Renesse (bier en tieten jalalalala) of Terschelling. Gewoon met een groep vrienden dr naar toe karren.. overdag lamballen op t strand, 's avonds flink feesten :cool:
     
  7. ill nino

    ill nino me, myself and I

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga dit jaar ook voor het eerst zonder ouders op vakantie, naar Texel: De Koog. We willen eigenlijk in een vakantiehuisje, maar veel mensen nemen geen jongeren. Maar een camping zal wel niet verkeerd zijn als ik het hier zo lees :D
     

Deel Deze Pagina