folders/kranten rondbrengen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fruxxxano, 20 jun 2004.

1. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ik werk in de kas op zondagochtend, rozenknippen meestal zo'n 4 uurtjes op de zondagmorgen, 3 euro per uur. Ik ben overigens 14. Uitbuiters die tuinders :) Het is wel werk waarbij je om half zes moet opstaan :'-(

2. Fruxxxano

Fruxxxano Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    pffffff.... zondagmorgen om half 6 opstaan.....

3. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Wat je ook kan doen is stadspost, doet mijn broertje, die verdient 0,15 per brief en brengt er ong. 200 weg per week, dus dat is 30 euri per week. Ik weet alleen niet of ze dat bij jou ook hebben. Ik heb het zelf ook een blauwe maandag gedaan, maar was echt een ramp.

4. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Hoeveel jaar moet je zijn om kranten te bezorgen?

5. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    @xboxrocksss!!!: alles went, behalve dat :)

6. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    13 jaar,
    ik kreeg voor 275 kranten 3,75 euri
    heb me niet eens aangemeld :mad:

7. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Op een golfbaan verdien je niet per definitie meer dan een ander baantje. Ik werk zelf ook op de golfbaan, in de Horeca, ben 17 en verdien €4,50 per uur.

Als ik ballen moet rapen verdien ik €5,50 per uur.

En ik werk hele weekenden, zo rond de 18 uur per weekend. Vorig weekend "iets meer", 25 ofzo, en soms door de weeks. Tikt wel lekker aan.

Verder loop ik nog kranten (ochtendkrant 6 dagen in de week), en daarmee verdien ik zo'n €130 in de maand. Maar dat verdient dus niks in vergelijking met wat ik op de golfbaan doe. Dus ik stop er per 1 juli mee _O_ .

8. Ghostkiller14

Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bezorg ook voor Netwerk en ik krijg folders die geseald zijn, meestal 1,5 uur bezig en 6 euro verdienen:D

9. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik heb op een blauwe maandag ook weleens kranten bezorgt, maar dat verdiend echt geen ene drol, terwijl je toch nog redelijk lang bezig bent met vouwen erbij enzo. Ik verdien nou 7 euri per uur zwart :cool:

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat bedoel ik dus met wat ik eerder al zei. Je mag er dan weinig tijd in steken en je uren/loon ratio mag dan lekker zijn, uiteindelijk is die 30 euro over een gehele maand gewoon géén geld. Wat kan je daar nou mee, elke dag een snoepje halen. Niet dat ik jou daar mee aanval, maar het is niet constructief genoeg. Het draagt nergens aan bij, heb ik het idee. Maargoed als dat is wat jij nodig hebt :)

11. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik bezorg ook folders/soms krantje en verdien +/- 60 euri per maand
    met 8 uurtjes denk ik.
    het is niet veel maar ik bepaal zelf wanneer ik loop zaterdag/zondag/maandag/dinsdag
    en dat is relaxed, als ik zin heb ga ik...

12. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind folders zwaar onderbetaald en zal het dan ook nooit van me leven doen. Een paar weken met een vriend meegelopen en het is nog zwaar frustrerend werk ook. In weer en wind moet je die dingen vouwen, rondbrengen en die tas op je fiets 2x per dag fixen voor het schamele bedrag van 20 euro. Zelf werk ik in de tomaten, waar je in de vakantie toch al gauw aan meer dan 500 euro per maand komt.

13. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    De tering:confused: geef de naam van die boer(?) maar eens :+

14. TheWalrus

TheWalrus Guest

maar ind etomaten is het uurloon toch niet zo hee hooG? Je werkt gewoon heel veel, of is dat inmiddesl veranderd?

15. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Ik breng de zondagskrant(telegraaf) rondt en dat verdient echt niet slecht. ik ben er ongeveer 1 uurtje mee bezig en in dat uurtje verdien ik 17 euro en omdat het de zondagskrant is hoeft die ook niet voor 7 uur maar voor 9 uur in de bus te liggen. Alleen moet je er wel minstens 16(zij hebben zelfs het liefst 18 ) voor zijn.

Laatst bewerkt: 21 jun 2004
  16. TheWalrus

TheWalrus Guest

Tja, dat is een retemooi salaris. 17 in het uur. Moet je wel snel werken denk ik. Komt mede doordat het zondag is, dan krijg je een flinke toeslag, dus beter dan de zondagskrant bezorgen kun je het wat bezorgen betreft niet treffen.

17. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb het een jaar in de kas uitgehouden. Ik kon geen tomaat meer zien. :{

18. kevin125

kevin125 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel kranten breng/bracht je dan rond bij die telegraaf op zondag?? ik weet niet of het al gevraagt was mja:D

19. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Dude, dit topic is al meer dan 2,5 jaar oud! 8)

20. Just Another Gamer

Just Another Gamer ...

Leuk Bevonden:
    0
    Hij zij ook ''bracht'' dus hij zal wel door hebben gehad dat deze thread oud is .. en dat hij het waarschijnlijk niet meer doet .. en alsnog .. deze thread is nooit gesloten .. als je nog steeds intresse in heb kan je tog gewoon verder prate .. want kijk .. door zijn reactie zitte wij onze tijd nu ook te verdoen in een 2.5 jaar oude thread .. ;)

Maar btw ik breng elke ogtend de telegraaf en noordhollands dagblad rond..
    verdien 200 in de maand.. *)

Deel Deze Pagina