kenteken bewijs overschrijvings bewijs kwijt wat nu?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door WiresOUTLAW, 12 jan 2007.

  1. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil mn auto verkopen maar ik ben het overschrijvings bewijs kwijt (kentekenbewijs deel :cool: Is het zo dat als ik een nieuw kentekenbewijs aanvraag ik ook deel 3 daarbij krijg.
     
  2. smokehaze

    smokehaze Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    je krijgt alles weer opnieuw maar is wel duur
     
  3. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt voor de snelle reactie, volgens mij kost het iets van 30 euro
     
  4. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    29,50 idd. Duurt weekje voor je 'm binnen heb maar kvraag me af of dat zo makkelijk gaat. Je moet een nieuw kenteken met zo'n 1tje erop. Dus kzou eerst kijken of er betere oplossingen zijn.

    Was zelf namelijk mijn kenteken bewijs en toen moest je dus verplicht een nieuw kenteken met 1tje tegen fraude.
     
  5. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik weet het een half jaar terug was ik em namelijk ook kwijt (gejat) en toen heb ik nieuwe nummer platen etc moeten halen. Maar nu is die wagen kapot en wil ik laten schorsen voor de wegenbelasting maar dat kan enkel met dat overschrijvingsbewijs en helaas heb ik dat bewijs nog nooit gezien, Ik heb hier mn kentekenbewijs maar nergens dat deel 3 of hoe het ook heet tegenwoordig. Dus ik ben toch bang dat ik verplicht een nieuwe moet aanvragen anders blijf ik wegenbelasting betalen.
     
  6. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    zo'n 1tje is echt lelijk, het geeft gewoon aan dat je niet zuinig bent met je spullen:+
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Kwam er laatst een auto tegen met een 4tje op de platen.

    Bij mijn kentekenbewijs bewaar ik geen deel 3.
    Deze ligt veilig in huis bij mijn overige autopapieren , reserve sleutels , Masterkey.
     
  8. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu weet ik eindelijk dus wat die nummers betekenen... hehe iedereen kan dan gewoon zien hoeveel keer je een nieuw kenteken hebt gehad ?
     
  9. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Jup, is duplicaat code.
     
  10. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    het mooiste om te zien zijn die slecht getunede auto's oftewel ''tjoening'' auto's die dingen met van die 20 euro velgen. en die hebben dan een 2 tje. ik zie ze overigens ook nog weleens met een 6je:+

    en ik hoorde ook dat er iemand rond rijdt met een 9 omg :emo:
     
  11. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Geef mij dan het belgische systeem maar, hier vraag je een plaat aan en die is je persoonlijke eigendom en verhuist bijgevolg mee van wagen naar wagen.
    De mijne doet nu al méér dan dertig jaar dienst,en nu hangt die ouwe plaat achterop een spliksplinternieuwe wagen.
    Ik geef toe ,het ziet er niet uit, maar dit is tevens een waarschuwing naar andere weggebruikers..... opgepast , veteraan in actie,alvorens ze me in de verte zien verdwijnen....
     
  12. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal ook geen auto willen met 1 of 4 ofzo...

    Bijna zeker deze of begin volgende maand een lease auto uit gaan zoeken i.v.m. nieuwe baan _O_ . Sorry :+
     

Deel Deze Pagina