Lost Planet!

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 12 dec 2005.

  1. Hova

    Hova Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    ja die ja, echt relaxed. Het probleem bij mij is ammo. Ik moet wat beter zoeken denk ik.

    Toen ik 'm had besteld had ik nog mijn twijfels of het wel mijn ding zal zijn, en nu ik een uur of 6 gespeeld heb ben ik blij dat ik 'm in bezit heb.
    + leuk verhaal
    + vette grapichs ( gow is een andere style )
    + grapple is best lache
    + Mechs
    + Bosses

    - geen co op
    - korte sp ( tegenwoordig geen verassing )

    Multiplayer heb ik nog niet gespeeld maar ik hoor goeie verhalen.
    8.4 :D
     
  2. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vindt de demo nie meer van lost planet .staat die nie meer op xbox live
     
  3. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem net nog gedownload.... dus wel denk ik.


    Maar kvind die online demo eg vet, is de echte versie nog vetter? :D:D
     
  4. Sincerinho

    Sincerinho Shibby

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het al... Het is makkelijker dan je denkt ;) .... na een beetje googlen kom je er wel achter... Zal het voor de rest niet Spoilen =(
     
  5. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Ga gewoon eerst zelf proberen..... waarom speel je een game als je anderen gaat vragen hoe je dingen moet doen? Toch veel leuker om er zelf achter te komen etc? Maar ja zal wel aan mij liggen. Bedankt voor de spoiler trouwens.
     
  6. MiC

    MiC Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Demo's doen het spel zeeeer zeker geen recht toe, de MP demo was een beta en is buggy. De final versie is al een stuk beter met een patch op komst helemaal top.

    De singleplayer is echt ontiegelijk vet, intense boss fights, super graphics (niet alles met goW vergelijken. En dit ziet er superbruut uit in grote outdoor lvls).

    Halen dus
     
  7. mars15

    mars15 Guest

    Als het goed is krijg ik deze morgen. Ben benieuwd hoe de SP is. De demo was vrij heftig met al die spinnen. En MP ben ik nog meer benieuwd naar. Kijken wat voor mogelijkheden er zijn
     
  8. zildjian

    zildjian Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem gisteren gehaald en ik moet zeggen dat ie inderdaad erg leuk is. Ik vind echter wel dat hij soms "traag" speelt. BIj het herladen en het afschieten van respectievelijk je gun en grapple hook blijft je character even stilstaan. Dit haalt de vaart uit het spel en ik vind het hinderlijk wanneer je in een intense battle zit met een eindbaas.

    Ook is het frustrerend wanneer je bij een eindbaasgevecht, en niet in een VS zittende, geraakt wordt door een aanval van de boss. Dit zijn dan vaak meerdere aanvallen/kogels achter elkaar en als je weer op de benen bent van de ene aanval krijg je gelijk de andere over je heen etc. etc. Je bent erg kwetsbaar als je niet in VS zit. Desalniettemin hoort dit natuurlijk wel bij de uitdagingen van het spel.

    De eindbosses zijn erg leuk om te doen. Gaaf spel! Multiplayer moet ik nog gaan spelen.

    Ennuh.... MECHS MECHS MECHS MECHS MECHS!!!! Leuk dat er verschillende soorten zijn.
     
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb gisteren de demo nog een keer gespeeld en ik blijf de game erg tof vinden. Ik ga de game daarom alsnog halen vandaag. :)
    Dit is voor mij toch wel een beetje de Xbox 360 game, de stijl en sfeer spreekt mij gewoon enorm aan.

    Even een vraagje, hoe is de multiplayer? Welke modes, hoe zijn de maps?
     
  10. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    @ Kameo : MP is best tof, loopt een stuk beter als de demo. Je hebt Elimination en Team Elimination ( vergelijkbaar met DeathMatch ) en je hebt een soort van CTF. Als laatste heb je ook nog een mode waarbij 1 iemand moet vluchten en overleven en de rest hem moet opjagen. De maps vind ik persoonlijk ook wel tof, aangezien je ook diepte hebt in de maps. Je hebt die grapple hook en daarmee kun je hoger of lager in de levels komen. Al met al ben ik er dus wel over te spreken. Buiten dat is de Single Player ook gewoon erg goed, met leuke boss fights.
     
  11. Sincerinho

    Sincerinho Shibby

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Over welke spoiler heb jij het dan :confused: ik zeg niks verkeerds...
    En ga het maar is spelen dan piep je wel anders :{
     
  12. U Black Emperor

    U Black Emperor Obscured

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe versla je green eyes?
    1st de 8 vlakken aan de zijkanten, dan de 4 vlakken op zijn kop en daarna?
    iemand enig id
     
  13. zildjian

    zildjian Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Weer op zn kop
     
  14. scooby doo

    scooby doo Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs: helemaal mee eens en daarna gaan ze klagen dat t spel zo kort is_0/
     
  15. U Black Emperor

    U Black Emperor Obscured

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    thanx, straks maar eens proberen

    spel is erg tof, mooie omgevingen, toffe gevechten
    pittig maar kom er wel doorheen tot nu toe
     
  16. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    zojuist uitgespeeld en DAMN wat een toffe game_O_ , alleen wel kort maar tog... zijn maar echt wijnig games op de 360 die ik tot nu toe zo tof vond:)
     
  17. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    @The predator

    Pm!
     
  18. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem ook egt te bruut
     
  19. Zer0 Hiro

    Zer0 Hiro In the digital flesh

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeer zeker vette game al vanaf de eerste demo heb ik hierna naar uitgekeken. de immense sneeuwvlaktes de grote getallen akrid, grote eindbazen en natuurlijk de mechs niet te vergeten _o_

    iemand zin in een on-line potje krijg bijna alleen maar Amerikanen en Japanners zowel in ranked als unranked add me Zer0 Hiro. heb ook niet echt veel friends met deze game dus graag.
     
  20. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    voeg mij maar toe
     

Deel Deze Pagina