ja die ja, echt relaxed. Het probleem bij mij is ammo. Ik moet wat beter zoeken denk ik. Toen ik 'm had besteld had ik nog mijn twijfels of het wel mijn ding zal zijn, en nu ik een uur of 6 gespeeld heb ben ik blij dat ik 'm in bezit heb. + leuk verhaal + vette grapichs ( gow is een andere style ) + grapple is best lache + Mechs + Bosses - geen co op - korte sp ( tegenwoordig geen verassing ) Multiplayer heb ik nog niet gespeeld maar ik hoor goeie verhalen. 8.4
ik heb hem net nog gedownload.... dus wel denk ik. Maar kvind die online demo eg vet, is de echte versie nog vetter?
Ik weet het al... Het is makkelijker dan je denkt .... na een beetje googlen kom je er wel achter... Zal het voor de rest niet Spoilen
Ga gewoon eerst zelf proberen..... waarom speel je een game als je anderen gaat vragen hoe je dingen moet doen? Toch veel leuker om er zelf achter te komen etc? Maar ja zal wel aan mij liggen. Bedankt voor de spoiler trouwens.
Demo's doen het spel zeeeer zeker geen recht toe, de MP demo was een beta en is buggy. De final versie is al een stuk beter met een patch op komst helemaal top. De singleplayer is echt ontiegelijk vet, intense boss fights, super graphics (niet alles met goW vergelijken. En dit ziet er superbruut uit in grote outdoor lvls). Halen dus
Als het goed is krijg ik deze morgen. Ben benieuwd hoe de SP is. De demo was vrij heftig met al die spinnen. En MP ben ik nog meer benieuwd naar. Kijken wat voor mogelijkheden er zijn
Heb hem gisteren gehaald en ik moet zeggen dat ie inderdaad erg leuk is. Ik vind echter wel dat hij soms "traag" speelt. BIj het herladen en het afschieten van respectievelijk je gun en grapple hook blijft je character even stilstaan. Dit haalt de vaart uit het spel en ik vind het hinderlijk wanneer je in een intense battle zit met een eindbaas. Ook is het frustrerend wanneer je bij een eindbaasgevecht, en niet in een VS zittende, geraakt wordt door een aanval van de boss. Dit zijn dan vaak meerdere aanvallen/kogels achter elkaar en als je weer op de benen bent van de ene aanval krijg je gelijk de andere over je heen etc. etc. Je bent erg kwetsbaar als je niet in VS zit. Desalniettemin hoort dit natuurlijk wel bij de uitdagingen van het spel. De eindbosses zijn erg leuk om te doen. Gaaf spel! Multiplayer moet ik nog gaan spelen. Ennuh.... MECHS MECHS MECHS MECHS MECHS!!!! Leuk dat er verschillende soorten zijn.
Heb gisteren de demo nog een keer gespeeld en ik blijf de game erg tof vinden. Ik ga de game daarom alsnog halen vandaag. Dit is voor mij toch wel een beetje de Xbox 360 game, de stijl en sfeer spreekt mij gewoon enorm aan. Even een vraagje, hoe is de multiplayer? Welke modes, hoe zijn de maps?
@ Kameo : MP is best tof, loopt een stuk beter als de demo. Je hebt Elimination en Team Elimination ( vergelijkbaar met DeathMatch ) en je hebt een soort van CTF. Als laatste heb je ook nog een mode waarbij 1 iemand moet vluchten en overleven en de rest hem moet opjagen. De maps vind ik persoonlijk ook wel tof, aangezien je ook diepte hebt in de maps. Je hebt die grapple hook en daarmee kun je hoger of lager in de levels komen. Al met al ben ik er dus wel over te spreken. Buiten dat is de Single Player ook gewoon erg goed, met leuke boss fights.
Over welke spoiler heb jij het dan ik zeg niks verkeerds... En ga het maar is spelen dan piep je wel anders :{
hoe versla je green eyes? 1st de 8 vlakken aan de zijkanten, dan de 4 vlakken op zijn kop en daarna? iemand enig id
thanx, straks maar eens proberen spel is erg tof, mooie omgevingen, toffe gevechten pittig maar kom er wel doorheen tot nu toe
zojuist uitgespeeld en DAMN wat een toffe game , alleen wel kort maar tog... zijn maar echt wijnig games op de 360 die ik tot nu toe zo tof vond
Zeer zeker vette game al vanaf de eerste demo heb ik hierna naar uitgekeken. de immense sneeuwvlaktes de grote getallen akrid, grote eindbazen en natuurlijk de mechs niet te vergeten _o_ iemand zin in een on-line potje krijg bijna alleen maar Amerikanen en Japanners zowel in ranked als unranked add me Zer0 Hiro. heb ook niet echt veel friends met deze game dus graag.