1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[OldSkool] L!ve Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door LeGeNdaRisCh, 22 dec 2006.

  1. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Halo 1 hmmmm ook nog ooit gespeeld!!!:thumbs:
     
  2. x-factor

    x-factor Xbox Guru

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    H1 heb ik zeker nog ooit gespeeld.

    Ook op de Xlink Kai en XBC.

    Natuurlijk ook veel LAN gespeeld met die game, was echt wel gaaf..

    O-)
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    heb nu live sinds augustus 2005 (heb xbox sinds 2002) en heb verreweg het grootste gedeelte halo 2 gespeeld. Zelfs nu ik mijn 360 heb blijf ik halo spelen, blijft gewoon de beste live game :thumbs: . Wordt egt eens tijd dat meer spellen een soortgelijk matchmaking systeem krijgen, lekker met een aantal vrienden in een lobby zitten en zoeken naar een match.
     
  4. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Hater!

    En al die andere spellen die kapot online gespeeld worden dan? Zijn ook 9 van de 10 die je in je ééntje op een tv speeld zonder te kunnen splitten.Die games worden dood gespeeld.. Vast en zeker omdat het zo saai is en nix mee te beleven valt. Je hebt met bijv. RainBow niet het gevoel of je alleen zit te gamen. Tjah je kan niet met zuh 4 op 1 xbox360 online er mee spelen. Bevorderd ook niet de gameplay! Blijft geen fuck van je scherm over! Dat hate ik met Halo1 ook altijd! Je ziet gewoon stukkuh minder en dat maakt het GAY!
     
  5. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    misschien een grotere tv kopen..\o/
     
  6. Escobar

    Escobar OK DEAL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    splitscreen halo1 FTW Ice, trouwens jij bent idd een veteraan.. weet nog dat ik nog maar net speelde toen was het al TRB-Ice.. :)
     
  7. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap wel dat het af en toe leuk is om te doen als je toch niks beters te doen hebt. Ik bedoel meer, dat RBS puur een XBL game is. Als je eens een LAN wilt doen, of je wilt met je broer spelen ofzo, dan moet je toch echt weer terug naar Halo1. Dan kan RBS er 10x mooier uit zien, het zal voor MIJ nooit hetzelfde plezier als Halo geven.

    Toen wij net begonnen was het geloof ik nog NeO Ice, daarna Liquid en weet ik het. :D
     
  8. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Snap allemaal wat je bedoeld... maar over 1 ding zijn we het eens: zal nooit hetzelfde plezier hebben als toen met Halo.

    En ja toen ik voor het eerst op xbc kwam was het _-|NeO|-_IcE...clan met james2k10,seifer enz enz. Die speelde namelijk met mij ook al op GameSpy!
     
  9. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    k'had live al vanaf dag 1, de eerste game die ik speelde was Ghost Recon 1, met gaste uit het latere DF en DL, de meeste ervan spelen nu al niet meer... mrja, na ghost recon ging ik verder met PGR2, counterstrike en rainbowsix3... en toen ik eenmaal rainbow had ben ik daar niet meer van afgestapt, toen BA kwam ging ik die spelen... EN toen, toen kwam lockdown... en viel het hele RBS verhaaltje uiteen... De serie had een dieptepuntje berijkt maar gelukkig bleven toch veel mensen nog BA spelen.. In die tijd ook nog wel andere games gespeeld zoals Topspin en Forza...

    aan het eind van de xbox1-tijd speelde ik alleen nog maar HALO2 aangezien RBS zo uitgestorven was geworden...

    toen de 360 kwam wist eigelijk niet welke games ik nou moest kopen... begin met COD2 en PGR3, die ik veel online heb gespeel... daarna nog GRAW, Fight Night en Saints Row gekocht... die speelde ik wat minder omdat ik eindelijk een beetje minder xbox speelde...

    en ja, toen kwam VEGAS uit en ik moet zeggen dat ik denk dat mijn 360 in zon korte tijd nog niet zo lang aangestaan heeft...

    En toen (gistermiddag)

    ging men 360 kapot
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2007
  10. x-factor

    x-factor Xbox Guru

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is klote voor je.
    Wat heeft je 360 voor een kuren?
     
  11. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij halo1 had ik daar juist nooit last van, want ondanks het kleine scherm zag je toch best veel (vooral vergeleken met andere games)maar dat kan ook aan mij ligge, want ik heb volgens mij nog nooit de MP gespeelt met een scherm voor mij alleen :+

    Ey xfactor speel jij nog wel eens? gwoon iets in het algemeen zeg maar ;)
     
  12. x-factor

    x-factor Xbox Guru

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Jazeker, ik speel nog wel eens.

    Alleen omdat ik nu op kamers zit in verband met mijn studie, heb ik mijn xbox meegenomen naar mn kamer. En aangezien dat ik daar alleen door de week ben, speel ik nooit in de weekenden. (behalve bij vrienden). En doordeweeks heb ik ook niet altijd tijd.

    Maar als ik ff tijd, dan kom ik online! Zeker te weten. Ik ben trouwens ook van plan als H3 komt, wat meer tijd erin te gaan stoppen..
     
  13. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb wel us met je op xbconnect gespeeld.. (halo1) en toen was je gewoon in je 1tje dus je hebt wel us gespeelt met een scherm voor je alleen:emo:
     
  14. KaleDop

    KaleDop eW

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Speelde het best vaak spit-screen, maar had verder niet echt invloed op de game! Tuurlijk is het een klein beetje lastiger aimen, maar je zou er geen 10 deads extra door hebben...
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Lol, ik speelde halo 1 nog in de tijd dat ik een 31cm tv'tje had en nooit last gehad van het kleine scherm (speelde ALLEEN MAAR co-op). Nu gwn 53cm (hoef nooit van die big ass tv's) en helemaal geen last er meer van (speel nog steeds halo 1 _O_ ).
     
  16. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    splitscreen werkt prima bij h1. punt :cool:
     
  17. x-factor

    x-factor Xbox Guru

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt.

    Ik heb de hele campaign van H1 op Splitscreen gespeeld. Dan op Legendary, dat is echt wel lachen met zn tweeën... :thumbs:
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    idd :). Toen revivede je teammaat tenminste als je dood ging.

    Heb trouwens een paar keer midtown madness 3 gedaan maar die was trouwens ook geck op live \o/
     
  19. ViperMike

    ViperMike Guest

    Midtown madness was ook wel lache ja, alleen jammer dat het toen op nmmr 1stond van het spel met de meeste glitches.
     

Deel Deze Pagina