k'had live al vanaf dag 1, de eerste game die ik speelde was Ghost Recon 1, met gaste uit het latere DF en DL, de meeste ervan spelen nu al niet meer... mrja, na ghost recon ging ik verder met PGR2, counterstrike en rainbowsix3... en toen ik eenmaal rainbow had ben ik daar niet meer van afgestapt, toen BA kwam ging ik die spelen... EN toen, toen kwam lockdown... en viel het hele RBS verhaaltje uiteen... De serie had een dieptepuntje berijkt maar gelukkig bleven toch veel mensen nog BA spelen.. In die tijd ook nog wel andere games gespeeld zoals Topspin en Forza...
aan het eind van de xbox1-tijd speelde ik alleen nog maar HALO2 aangezien RBS zo uitgestorven was geworden...
toen de 360 kwam wist eigelijk niet welke games ik nou moest kopen... begin met COD2 en PGR3, die ik veel online heb gespeel... daarna nog GRAW, Fight Night en Saints Row gekocht... die speelde ik wat minder omdat ik eindelijk een beetje minder xbox speelde...
en ja, toen kwam VEGAS uit en ik moet zeggen dat ik denk dat mijn 360 in zon korte tijd nog niet zo lang aangestaan heeft...
En toen (gistermiddag)
ging men 360 kapot
Laatst bewerkt: 15 jan 2007