1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Weer - 18 / 01 / 07

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ebrithil, 18 jan 2007.

  1. Atmaxar

    Atmaxar Banned

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben zojuist thuis gekomen van werk in plaats van 5 uur.

    Ik werk in de tuinbouw (snijbloemen) en daar hebben we tunnels op het land staan platic tunnels van 5m breed 2m hoog en 100 m lang.
    5 van die dingen en nog 15 tunnels van een 1m breed, op het begin probeerden we alles heel te houden, maar na een paar uur aankloten hebben we alles er maar van afgehaalt.
    Was geen beginnen meer aan.

    Wat een kut weer en voor de komende weken een hoop werk er bij.
     
  2. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Hopen dat de school wat schade heeft en dat het morgen nog steeds zo is.. Mooi SE Engels en SE Maatschappijleer die vervallen. Bij ons in de straat (wij wonen aan de rand van een bos) heeft de politie de straat afgezet omdat er een boom voor ons huis was gevallen en er stonden er nog 5+ op knappen ofzo wel leipe shit hier maar ik moest ook ff 2 min te fietsen naar een vriend .. IK ZWEER HET JE! Ik was zoooo doorweekt en die windstoten maakte het ook niet echt makkelijker je zag ze ook echt op je afkomen door de plassen op de weg en dan moest je je schrap zetten en voorbereiden op de takken die op je afkomen 8)

    Maar ze zeggen op tv dat het hoogtepunt van de storm nog moet komen zie dit als een voorspel ;) Maar morgen windkracht 7/8 is ook nog best veel .. Vind het eigelijk best vet vooral dat huiswerkklas niet door ging dus wij ff kratje gehaald en gaan chillen de heledag
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2007
  3. mars15

    mars15 Guest

    Ik hoop dat de bussen morgen niet rijden :p
     
  4. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Kga mooi met de auto morgen, verwacht niet dat morgen alles opgelost is dus tja.

    Mijn fiets staat ondertussen toch al 5dagen in de (betaalde)stalling, kan daar mooi blijven staan 8)
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Normaal rij ik altijd door de bossen van Twickel (Delden).
    Denk dat ik dat morgenvroeg maar een keertje niet doe , de weg zal wel vol liggen met takken en andere rotzooi.

    Dan zit er niet anders op om via de snelweg naar mijn werk te gaan.
     
  6. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    dag lieve boom...

    *plant nieuwe morgen
     
  7. Jradman

    Jradman Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ook een boom omver..:'-(
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Iemand enig idee of het morghe weer zulk weer is?
     
  9. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    nee morgen rustigiger weer(gelukkig) , ik ben net thuis,, bus genomen vanaf adam centraal! was trouwens wel ergg gezellig op centraal.. ik had ongeveer 8 uur vertraging, ma ach wat is nou 8 uur vertraging bij de ns he ;)
     
  10. basovich

    basovich Guest

    kwart over 5 ga ik friet halen, boom staat er nog.
    kwart voor 6 ga ik naar het werk (is naast de friettent) boom ligt plat, dwars over de weg...een auto is alleen geraakt door kleine uitstekende takjes JAMMER :+..:9.
     
  11. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    1 boom van ons is gesloopt.. voorderest niet veel ( garage waait wel steeds open) en zag nog een vlag in de lucht vliegen ( zo'n 50 meter hoog )
     
  12. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik eerst helemaal blij dat ik om 11 uur op school moest zijn... Ben ik eindelijk op school, mag ik weer weg! op de heenweg had ik nog wind mee en koste het maar 20 minuten... de terugweg duurde iets langer (3 keer zo lang).

    ze hadden me toch even kunnen bellen!?
     
  13. basovich

    basovich Guest

    morgen windkracht 12 zeg pietje paulus!!
    hopelijk vrij van school en geen duitse test :D!!
     
  14. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Bij jullie/jou ook al:p

    Jij ook al (nog een keer:p), Nu ik eraan denk: Ik moet nog effe leren.
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2007
  15. basovich

    basovich Guest


    haha:9...ben nu ook bezig, ben net klaar met werken...moet wel ff wat goeie punten halen deze week want heb al:
    3
    5,5
    5,5

    gehaald :confused:...


    en ik ontdek net nogiets:
    die test is in het noodgebouw (=gammel gebouwde, in het midden van het schoolplein).
    1e uur dus dan zitten we daar met windkracht 12. allemaal lawaai, geen rust om test te maken, test wordt verschoven en ik weer blij:)..
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 jan 2007
  16. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
    Morgen nog erger? \o/
     
  17. basovich

    basovich Guest

    volgens pietje (paulusma) wel:D!
     
  18. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Vanmiddag rond 1 uur samen met 2 andere klasgenoten over de Erasmusbrug gelopen net voordat hij werdt afgesloten, Ik moet zeggen dat het echt heftig was , kreeg een paar stoten dat ik tegen de railing aanknalde. Best te snappen dat hij later dichtging want het was best een eng loopje toch wel
     
  19. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Als het serieus morgen erger/gelijk is dan/als vandaag dan ben ik té blij. Dan heb ik namelijk geen 2,5uur durend natuurkunde tentamen...

    Maar helaas hoorde ik in tegenstelling tot basovich hier net op Nova dat vannacht/morgen de storm gaat liggen.
     
  20. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Windkracht 12 is toch orkaan?
     

Deel Deze Pagina