1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Prison Break [Amerika]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door vagegast_112, 13 mrt 2006.

  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Mja,
    die headshot van Steadman zat er duidelijk aan te komen.
     
  2. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Klopt, maar nu de grote vraag wat ze gaan verzinnen om toch hun onschuld te bewijzen...
     
  3. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Sara heeft nog een sleuteltje van iets belangrijks.
     
  4. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    True, ik vind toch dat de serie zijn glans heeft verloren. Het duurt allemaal veel te lang er zit nog wel tempo in en er gebeurt nog wel veel maar het kan me gewoon niet echt meer intereseren...helemaal niet nu seizoen6 van 24 ook weer begonnen is.
     
  5. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Prison Break is misschien toch te lang uitgerekt. Misschien, nu achteraf, was het beter om het op 1 seizoen te houden. Want dat was voglens mij ook de planning van de makers, maar omdat het zo'n succes was het het verlengd toch? Neemt neit weg dat ik het toch nog heel leuk vind, maar soms is het te perfect.
     
  6. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Helemaal niet mee eens. Ik vind het nu alleen nog maar spannender geworden, kan niet wachten tot volgende week. Prachtig, hoe het nu verloopt had ik totaal niet verwacht.

    Gelukkig gaan ze in Amerika verder waar vorige week Nederland gestopt is, want tot 26 april had ik echt niet kunnen wachten. Nu gaat het dus gewoon door met PB alleen nu ff de aflevering van internet plukken (wat de meeste hier dus gewoon de hele tijd al deden :9).
     
  7. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet dat ik Prison Break niet meer spannend vind maar sinds een paar weken kan het mij gewoon niet meer intereseren.. ik vond het in de gevangenis gewoon leuker. En omdat 24 nu ook op internet staat volg ik dat eerder dan PB.
     
  8. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Wel grappig, John Doe heette de afgelopen aflevering (#14). Dat is de naam van de serie waar Dominic Purcell de hoofdrol inspeelde; John Doe (2002).

    Ik zie alleen de link niet. :9
     
  9. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    John Doe
    Van Wikipedia
    Ga naar: navigatie, zoek
    John Doe en Jane Doe zijn twee termen die vooral in Angelsaksische gebieden worden gebruikt om een anoniem persoon aan te duiden. Het wordt bijvoorbeeld gebruikt voor de verdachte of het slachtoffer in een juridische tekst, om de identiteit van de betreffende persoon te beschermen. Maar het kan ook gebruikt worden als personificatie van 'een willekeurig persoon'.

    In sommige gevallen, en in veel andere taalgebieden, gebruikt men nomen nescio als soortgelijk begrip. In het Nederlands wordt Jan Smit vaak gebruikt in plaats van John Doe. Een soortgelijke term voor objecten is 'foobar'.


    Had dit pas met Maatschapij volgens mij gehad maar ik wist niet meer hoe ik het moest verwoorden...I Love Wikipedia:cool:
     
  10. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Mja PB in de gevangenis vond ik vooral leuk omdat hij echt zijn plan aan het uitvoeren was met allemaal slimmigheidjes. (daarom vond ik vroeger the A-team ook zo vet 8))

    Nu is het anders geworden idd, toch moet ik het einde weten :9
     
  11. Dark Knight

    Dark Knight Vulcanus

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Het eerste seizoen was inderdaad leuker. Daar kwamen de twists nog onverwachts maar in het tweede seizoen worden ze langzamerhand steeds voorspelbaarder en ongeloofwaardig.
     
  12. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    Morgen in de krant : '' Jan Smit vermoord gevonden op de wallen'' :+
     
  13. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Vanavond is toch de nieuwe aflevering ?
     
  14. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    in de vs ja, dus morgen te downloaden voor ons
     
  15. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben hem aan het downen :)
     
  16. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Zeg weet iemand of het echte boerderij is of gewoon en impressie :)
    Anders zou ik wel willen weten waar die boerderij en molen staat :D
     
  17. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ben benieuwd of kellerman echt weer terug gaat, maar neem toch aan van niet.
     
  18. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    spannende aflevering! 10x beter dan de vorige, allee vind ik wel dat ze telkess makkelijk wegkomen
     
  19. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    maar hoe geef ik jullie de link als ik die niet hier mag posten ivm met wares :)
     
  20. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Nou, voor zover ik weet mag je naar je eigen website linken in je sig :) en wat adaar op staat heeft nix met de regels van XBW te maken :p
     

Deel Deze Pagina