Ik heb sinds vorige week een Dell pc... ik had windows media center 2005 besteld, en kreeg MC 2002 met roll up 2 en SP 2. Hiermee had ik voor zover ik weet dezelfde functies als MC 2005 dus ik maakte er geen probleem van. gister moest ik mijn windows herinstalleren waardoor ik nu alleen windows xp media center edition 2002 SP 2 heb. Nu wou ik roll up 2 installeren maar ik kreeg een foutmelding. Ik kan nu onder andere mn 360 niet als media center extender gebruiken, terwijl dat mijn voornaamste reden was om een windows media center te nemen. Wie weet de oplossing?
je moet windows mce 2005 hebben (appart os) of windows vista ultimate .. beide moet je appart kopen ... je kan niet upgraden roll up 2 is volgens mij alleen voor mc 2005
Ik heb dus hetzelfde probleem, maar die dozen bij microsoft vertelden mij dat ik contact op moest nemen met degene waar ik de pc gekocht heb ( ), klopt dus geen zak van omdat het eigenlijk om hun programmatjes gaat. (Ik heb btw wel MC 2005 en heb dus hetzelfde)
U kunt deze update (roll up 2) alleen installeren als u Microsoft .NET Framework 1.1 en .NET Framework 1.1 SP1 hebt geïnstalleerd. Maar er wordt alleen gesproken over MCE2005.