1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lichten uit!!!!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door ludo, 1 feb 2007.

  1. ludo

    ludo Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    Het verbaast me dat hier nog geen thread over is.
    Kleine moeite, jongens. :)

    edit:

    typo
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2007
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    JE zet er alleen niet bij dt het electriciteitsnetwerk dat misschien niet trekt. Ik bedoel dus die snelle terugval met 5 minuten later weer volle vraag naar electriciteit. Zitten we straks ipv 5 minuten een uur zonder stroom ;)
     
  3. RichoX

    RichoX 360 gaat ownen!

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou me hier sowieso al een tijd mee bezig. Licht staat hier alleen aan als ik ook daadwerkelijk in de kamer ben. Zouden meer mensen moeten doen. :) Al is het natuurlijk niet alleen licht dat het verschil maakt, maar veel meer.
     
  4. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    die linkse rakkers moeten ff hun mond houden en niet met zulke onnodige plannetjes komen.
     
  5. ludo

    ludo Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    @modder-eter: Dat zou toch alleen maar beter zijn ;)

    @RichoX: Goed bezig!!

    edit://

    @xbox3604life: Hartstikke bedankt voor jouw reactie van vmbo-p niveau.... Daar zaten we echt op te wachten.
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2007
  6. RRroger

    RRroger Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het een nutteloze aktie. Gewoon weg omdat de mensen het dan nu wel doen maar verder er totaal niet bij stil staan.
    Zelf zorg ik er over het algemeen voor dat ik niet ergens onnoddig het licht laat branden etc. Ook wordt hier thuis gezord dat de verwarming niet brandt als er niemand is.
    Dat zijn dingen die echt helpen niet als iedereen 5 min het licht enzo uit doet, want daar gaan ze zeker niet ineens zuiniger om met energie.
     
  7. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    Wauw, goeie actie! Dat zet echt zoden aan de dijk! Hulde tweede kamer, jullie doen echt mooie dingen voor je riante salaris en wachtgeldvergoeding.

    doei, dit is echt een belachelijke actie, wat proberen ze ermee te bereiken?..
    Mijn baas doet ook iedere avond het licht uit als hij naar huis gaat.,

    ik doe echter wel mee, ik zal voor deze ene keer mn licht uitdoen tussen 3 en 4 uur snachts..
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2007
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Denk aan ziekenhuizen bij stroomuitval... Dat kan dus echt niet, hoor.
     
  9. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Niet alleen het licht slimbo, gewoon alles wat stroom vreet.
     
  10. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    het gaat erom dat er een signaal wordt afgegeven aan de politiek en aan het bedrijfsleven. Ik weet trouwens niet of iemand dat heeft gehoord maar er is laatst een verklaring uitgekomen van een groep bedrijfsleiders die daarin zeggen dat de regering met betere regelgeving moet komen (mijn vader is een van de mensen die ervoor hebben gezorgd dat deze verklaring er is gekomenO-) ) maar ik geloof toch eigenlijk wel dat alles hopeloos is.
     
  11. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    En ze moeten ook niet met hun ongeschoren koppen en nutteloze proletenhandjes aan onze staatsruif komen.

    |:-
     
  12. ludo

    ludo Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik geloof dat die nood-generatoren hebben, al weet ik dat natuurlijk niet zeker.
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ja, maar toch kan het nog gevaarlijk zijn...
     
  14. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Jup dieselbakken, maar ik denk niet dat er iets gaat gebeuren naar de 5min hoor. Dan moet het wel heel ernstig zijn qua verbruik in eens
     
  15. ludo

    ludo Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    Er zijn vast wat risico's aan verbonden. Misschien heb je een beter idee om zoiets duidelijk te maken? Tientallen jaren van protest uit de wetenschappelijke hoek heeft ook niks uitgemaakt.
     
  16. RRroger

    RRroger Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    1
    Ha ha dus dan denk jij dat dit helpt8) terwijl dat al niet helpt
     
  17. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Hey, een schoner milieu begint bij jezelf...

    ik zet gewoon zo mijn lampen uit :)
     
  18. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    nee dit zal helpen.... Soot toch op man...

    Gaan hier allemaal mensen aan mee doen die geen zak aan het milieu doen, maar nu denken ze dat omdat ze aan deze actie mee doen ze goed bezig zijn. |:-

    Let gewoon op dat je geen onodige energie gebruikt. (aka licht, verwarming, recyclen, enz).
    Ik ben trouwens momenteel aan het werken in een productie fabriek, kan je vertellen dat hier niet het licht uit gaat. De 20 stroomvretende spuitgietmachines blijven overgens ook nog gewoon draaie hoor. 24/7.

    Als mensen nou gewoon op hun eigen energie verbruik letten ipv nutteloze acties verzinnen.

    Had er trouwens ook nog niets over gehoort, dus goed bezig zijn die actie ondernemers zoizo niet. gaan dalijk de lichten uit en bijna niemand weet waarom.... handig....
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2007
  19. ludo

    ludo Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    Zoals al eerder gemeld gaat het ook helemaal niet om de 5 minuutje energie, maar om klimaatproblemen aan de kaart te stellen
     
  20. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    die klimaatproblemen vallen echt vies tegen hoor, wij veroorzaken het niet hoor, maar ben het wel mee eens dat we energie moeten besparen dus kdoe mijn lampjes wel uit.
     

Deel Deze Pagina