1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lichten uit!!!!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door ludo, 1 feb 2007.

  1. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is al genoeg gebeurt, iedereen is bewust van de milieuproblemen. Geslaagt, kunnen ze nu dan eindelijk op houden met hun milieu gezeur :+

    En als je dan toch over het milieu wilt gaan zuren moet je dat bij amerika/china/3dewereldlanden doen. Die vervuilen stukken meer als wij. Hier is iedereen al op de hoogte en wordt er rekening mee gehouden ;)

    En een boel van die linkse rakkers ook meteen overtuigen dat Kern-energie wel een oplossing is. Kunnen ook kolen blijven stoken.... helemaal niet slecht voor het milieu :p
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Waarom is ludo nog steeds online? :+
     
  3. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    nou, dat hielp, heel de gemeente al de lampen gewoon aan =(
     
  4. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Dit ga ik zkr doen, het is mischien niks, maar alle beetjes helpen, hoewel ik er zelf aan mee werk, vind ik dat we zeker wat aan het klimaat moeten doen, tis alleen jammer dat we daar de geschikte leiding niet voor krijgen. :);)
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Heb jij een tijdmachine?
     
  6. Victor

    Victor Guest

    Zeg meneer K. Nuppel, het is allang voorbij.
     
  7. ludo

    ludo Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik was er niet hoor 8) .
     
  8. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Weet je waar ik me aan erger: mensen die niet ff wat lampen uitdoen of hun monitor/tv als ze even weg zijn, of hun pc s'morgens aanzetten, achter pc zitten en daarna weg gaan maar hem niet uitzetten want dat is zoveel werk als je hem s'middags moet opstarten. Kleine moeite lijkt mij.
     
  9. Dioxic

    Dioxic Guest

    Leuk idee maar technisch gezien onmogelijk.
     
  10. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Dat vind ik ook dom, niet in de zin dat ik me eraan erger maar het is gewoon dom. Maarja, dat merken ze wel aan het einde van het jaar als ze naar de standen in de meterkast kijken en premies moeten betalen..

    Heb btw ook de lampen niet uitgezet, beetje eigenwijs om tegen dit advies van Tennet in te gaan :)
     
  11. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    [cynisme]Ja, ik doe ook mn lichten 5 minuten uit, want zo spaar ik het milieu![/cynisme]:)
     
  12. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    naja, ik zou het gedaan hebben, laat ik het zo zeggen. :b:8)
     
  13. Dioxic

    Dioxic Guest

    Loll 't is voorbij en nu slotje en vergeten allemaal
     
  14. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, kansloze bende was 't . Stelde niks voor;) Gelukkig deed bijna niemand in Nederland eraan mee.. zou nog erger zijn geweest.

    Slotje op dit topic aub, dit soort acties moet je gauw vergeten.
     
  15. Dominick

    Dominick Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah, mag ik even zeggen dat dit echt de meest nutteloze actie is geweest die ik de afgelopen dagen heb gezien. Tjemig, de mensheid lijdt echt aan hoogmoedswaanzin als ze denken dat ze het milieu drastisch kunnen beïnvloeden, slecht of goed... stumperts...
     
  16. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dan denken mensen dat je niet thuisbent, hallo inbraak.
     
  17. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik de toekomst stemmen we allemaal op Groen Links, zijn onze huizen gemaakt van recyclebaar karton en rijden we allemaal in onze elektrische auto's.

    Trouwens, over de elektrische auto gesproken, nu weet je waarom dat voorlopig (of wellicht nooit) geen redelijk alternatief is.
     
  18. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn jullie dom? Het ging niet om die 5 minuten geen stroom, en zo het milieubesparen. Het was een actie die mensen bewust zou maken hoe afhankelijk we van stroom zijn. En hoe belangrijk het milieu is. En hoe belangrijk het is om onze energievoorziening op peil te houden zonder het milieu ernstig te schaden. Het licht uit was niet die 5 minuten geen energie maar een teken van bewust zijn van. XiroKe weet kennelijk niet waar Groenlinks voor staat, mensen die niet inzien dat het milieu belangrijk vind ik echt simpele zielen zonder toekomstvisie.
     
  19. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Je kunt je ook afvragen of het wel zo slim is dan om zo'n soort actie te houden. Dit had dus ook een landelijke (en misschien wel verder Europa in) stroomstoring kunnen veroorzaken, als ik de Tennet mag geloven. Dan is het een beetje eigenwijs om er tegen in te gaan. En dat we afhankelijk zijn van stroom, wist ik zo ook wel. Daar heb ik niet zo'n domme actie voor nodig.
     
  20. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Het eerste deel van mijn post was dan ook een grap, weliswaar een slechte, maar toch.
     

Deel Deze Pagina