[Discussie] Politie in/bij uitgaansgelegenheden

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door NL_Wouter, 12 feb 2007.

  1. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Don't fuck with me and my mama's mondeo!:cool:
     
  2. basco

    basco Guest

    Weet je wat wij best vaak doen hier in A'dam. Gewoon naar paar woutjes (2 ofzo) toelopen en net doen of je ze wilt gaan slaan ofzo. En dan net als je met je vuist een centimeter van z'n hoofd bent: BOE! zeggen. Duiken ze drie meter achteruit, en de volgende dag zeggen ze netjes goeiemorgen tegen je.
     
  3. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag ik me toch af wat je daar precies mee bereikt...
     
  4. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
    Daar ga je toch niet serieus op reageren? _O_
     
  5. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    En toen schrok je wakker:emo:
     
  6. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Had zelf niet echt iets ergs meegemaakt. Bij een bekeuring ooit gehad dat een vrouwelijke agente naar mijn geurtje vroeg en dat ze die zo lekker vond en daar gewoon gezellig mee gekletst. Helaas die boete nog wel gehad :) Maar ach, tegenwoordig fiets ik braaf met licht, ook na het stappen.
     
  7. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik heb ook 9 van de 10 keer mijn licht aan. Heb nu 2 keer een boete gehad op momenten dat mijn licht gewoon kapot was.
    Wat ik wel apart vind is dat ik alleen een kapot achterlicht had en werd teruggeroepen door de agent, en dat iemand die achter mij rijdt met allebei de lichten niet aan mag doorfietsen:confused:
     
  8. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Die politie veroorzaakt die rel niet zij pakken een relschopper op als er dan een hoop mensen die met teveel alcohol op (als je geweldadig wordt van alcohol moet je het niet drinken!!) nog meer ruzie gaat zoeken dan ligt de schuld niet bij de politie, maar bij die mensen die niet tegen alcohol kunnen, en dan moeten ze ook de consequenties aanvaarden.
     
  9. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Wat ik vervelend vind aan de politie is dat sommigen je beboeten voor dingen die zij zelf ook doen.. Zoals wildplassen e.d. |:-

    Maar het meest irritante aan de politie in mijn omgeving is het feit dat deze losers zaken als fietsen zonder licht, gordelcontroles en mobiel bellen in de auto als het allerbelangrijjkste in hun agenda markeren.. Terwijl de gasten die hier aan het dealen zijn, mensen afpersen, mensen het ziekenhuis intimmeren etc. gewoon over straat mogen blijven lopen... En dat terwijl de politie dondersgoed weet wie ze moeten hebben. Iederéén weet het. Angst is het. Misschien niet eens onterecht... Maar wel jammer.
     
  10. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Tja,vriend, Die drie zaken die jij opnoemt zijn de meest gemakkelijke en risico-vrije manieren om geld in de staatkas te krijgen door middel van boetes uit te delen.
    En dealers,afpersers en geweldenaren mogen rustig blijven doorlopen,het gevaars-risico wordt hier te hoog voor de betrokken agenten.
    En troost je, in belgië is het nog erger.Als je hier te voet over straat gaat met een paar pinten te veel op en je blaast positief en wordt verbaliseerd,mag je direkt je rijbewijs voor 8 dagen inleveren,en later krijg je op de rechtbank er nog eens een extra rijverbod met de wagen bovenop plus een flinke boete van enkele honderden euro's...
    Hier hoef je nog geeneens met de auto te rijden om je rijbewijs kwijt te spelen.
     
  11. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Hmm.. Lekker is dat.. Nou dan blijf ik toch voorlopig nog maar eventjes hier hangen ;)
     
  12. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja, of je laat je rijbewijs thuis liggen.Wat je niet bij hebt kunnen ze ook niet afnemen.:b:
     
  13. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar geloof ik geen reet van:{

    Ik heb een maat die was gepakt voor wildplassen laatst. Stond zelfs nog in de krant, want hij stond net een paar meter nog net in de bebouwde kom. Als hij nou een paar meter verder was gefietst had hij geen boete gekregen... Dat noem ik nou nog eens naaien.

    Maar als je een keer gepakt word met wildplassen, moet je zeggen dat je openbaar aan het masturberen was, dat is volgens mij een boete lager.
     
  14. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    das een grote misvatting , er staat een rijbewijs op je naam geregistreerd , als ze dat zien bij controle van je id kunnen ze het alsnog invorderen....

    ik heb in ieder geval weinig respect meer voor de pliessie.......met zijn 10en fietser controleren terwijl er 300 meter verderop openlijk word gedeald......
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2007
  15. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit, hier zijn ook genoeg drugspanden. Ze moeten echt niet doen of ze niet weten dat die er zijn, want dat weten ze dondersgoed. In diezelfde straat beukeren ze iemand die de verkeerde richting (eenrichtingsstraat dus...) uitfietst, terwijl er daar elke week honderden euros de deur in en uit gaan. Daar durven ze dan weer niet binnen te vallen.

    Niet dat ze daar van mij binnen hoeven te vallen maar togO-)
     
  16. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Oooh ik wist niet dat ze een speciaal team hadden opgezet:confused:
    Wel altijd veel cops bij de rode steen idd:eek:
    Toch denk ik dat ze waarschijnlijk reden hadden voor die versterkingen bij die jongen? Veiligheid gaat boven alles, ik doe zelf een beroep wat een beetje in de buurt bij politie komt (nee geen verkeersboetes etc8) )dus vandaar dat ik me er soms wat bij kan inleven.

    Ben benieuwd hoe het vrijdag is met het politie leger opening van de Racso\o/
     
  17. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, een zogenaamd HIT-team, ben ff de betekenis kwijt, maar ze zijn er best wel heftig in idd :)
    Enne, die jongen wilde gewoon niet mee, was redelijk dronken, en liet zich niet de auto in zetten, en ze konden hem best met z'n tweeën hebben, als ze hun werk gewoon goed deden, maar toch hadden ze versterking nodig.. Dusja, beetje vreemd was het wel... En vrijdag ben ik ook heel benieuwd naar! Sowieso ook wel naar die tent, misschien ga ik wel ff kijken :cool:
     
  18. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok dan, als ie net is als de longneck kwa muziek en mensen kan t alleen maar beter worden!_O_
     
  19. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Echte mannen zouden zo iemand gechanteerd hebben en dat pas gezegd hebben als ze de bekeuring door zou scheuren.:cool:

    @ GG hou mij er anders eens even buiten...:+
     
  20. Dutch Vigilante

    Dutch Vigilante gameverslaafde

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    van t weekend ook een vriend van me, een loop in zn onderbroek op straat en wordt gelijk door 6 agenten in burger besprongen. Een andere vriend van me zeg wat ervan. En kan gelijk mee naar dordrecht de cel in.
     

Deel Deze Pagina