1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is even wennen maar het werkt voor mij nu heerlijk, ik zou zeggen ga langs een telefoon zaak en check ze allebei in het echt. Ik zat zelf ook te twijfelen tussen 1 v/d samsungs of de KE800. En ben toch maar dankzij het design voor de LG gegaan. Tot nu toe geen spijt van..
     
  2. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap nog niet helemaal hoe het zit: bij een T-mobile relax 150 krijg je 150 gratis belminuten per maand. Moet je voor sms-en ook nog eens appart betalen? Want ik bel eigenlijk nooit... Of is het zo dat je ook bijv. 150 sms'jes mag sturen ipv 150 minuten bellen?
     
  3. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Relax is alleen bellen, sms'jes apart. Flex is alles uit 1 bundel. Bij een abonnement bij T-mobile kan je ook voor Flex kiezen.
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Jaja, m'n Nokia N73 is binnen! :cool:
     
  5. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    maar de kosten zijn praktisch hetzelfde
    voordeel van flex is dus dat je je smsjes OOK van dat bedrag betaald en niet apart

    heb hem ook laten omzetten naar flex
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zo..aantal uurtjes met de N73 kunnen spelen en hij bevalt prima! Wat heerlijk zo'n groot scherm! Dan lijkt het scherm van m'n oude D500 maar écht mini! :+
     
  7. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Op mijn zoektocht naar een nieuw mobieltje kwam ik deze tegen:
    [​IMG]

    _O_

    Maakt een goede kans denk ik:) Al vind ik de KE800 ook wel erg mooi...
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2007
  8. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja is weinig verschil tenminste, ik heb nu de KE800 en kwa specificaties zijn ze vrijwel hetzelfde. Ik vond de KE800 iets mooier en heb daarom die genomen, bij Vodafone abbonement wat ik heb had ik anders ook maar 20€ extra hoeven te betalen om die te krijgen. Kvind em ook wel gaaf opzich!
     
  9. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga 'm denk ik kopen icm. een 2-jarig KPN €20 abonnement kopen (waarbij je maar 15 per maand hoeft te betalen als je via internet bestelt). Daarop moet ik nog 80 euro voor de telefoon betalen. Geen slechte koop lijkt me?
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    N73 moet je pakken! :cool:
     
  11. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Lelijk O-) :+ (No hard feelings)
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik vind 'm echt schitterend. Ben er echt super tevreden over! Vandaag een 2gb MiniSD kaartje gekocht, heb nu dus zéker genoeg ruimte voor al m'n foto's en muziek! :cool:
     
  13. Slashhead

    Slashhead Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje; Mijn moeder heeft een sim only abonnement (Vodafone) maar haar toestel heeft het begeven. Nu wil ze dus een simpel prepaid toestel aanschaffen (van Vodafone) In dit geval zit je toch niet te leuren met simlock oid?

    Thanks in advance!
     
  14. Opgezwolle

    Opgezwolle Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je de Music Edition? Ik ben namelijk van plan die te halen.
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nope, de gewone.
    Enige verschil met de ME is dat de ME zwart is, je er een standaard 2gb MiniSD bij krijgt. En er zitten betere oordopjes bij.

    Nou, ik vind de zwarte niet zo mooi..vind de zilvere stijlvoller. Heb zelf een 2gb MiniSD gekocht (kost maar €23,-) en oordopjes vind ik toch niet belangrijk want muziek luister ik op m'n Ipod! :)
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2007
  16. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Hmm, ik zat net te kijken voor een nieuwe mobiel. Ik wil het liefst een smartphone of pocket pc, maar wel met wifi. Kom ik op belcompany dit tegen:

    http://www.belcompany.nl/NL/Alle_Toestellen/alle_toestellen.htm

    Gewoon maar 150 euro!! dat kan toch nooit kloppen?! De oude spv c500 van orange kost daar los ook maar 150 euro.
     
  17. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    welke bedoel je?

    als ik naar die link ga krijg ik de Samsung E900 te zien voor 319,99

    Ben wel geintresseert in een smartphone/pocket pc met wifi voor 150 € :thumbs:
     
  18. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    hey,

    je moet dan bij merk i-mate pakken, en bij model sp5m pakken

    :) echt vet lijp
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2007
  19. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het mogelijk om een avi bestand op je mobiel te zetten? Ik had gehoord dat het kan, dat je dan het avi bestand naar een wmv bestand moet omzetten klopt dat>?
     
  20. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Holy crap. Het is iig geen prijsverschil ala Otto TV. Volgens mij klopt het ook wel.. Wel gaaf voor m'n 2de simkaart van m'n abonnement. Nu zit die in een near dode Samsung E330:+.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina