Linkin Park

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Willem, 4 jan 2005.

  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Okéee! 8)

    Ik vind LP eigenlijk helemaal niet meer boeiend. Vroeger had ik ook avatars en sigs. van LP enzo, maar tegenwoordig, neh... Hou niet meer zo van die, tja, toch redelijk simpele muziek. ,Bij Qwerty Mike kan leuk rappen ja, en de gitaar daar bij is leuk, maar Chester die zingt echt zo niet cool... :x Vroeger was ik helemaal weg van ze, heb zelfs twee DVD's maar nu ken ik gewoon veel betere muziek dan LP. Er is zo veel betere muziek, ook in hun genre. Dus ja...

    Maar het nieuwe album, dat in Maart komt, ga ik 100% zeker checken. Want LP is de eerste metal/rock-band waar ik naar luisterde. En als ik dan die oude nummers hoor, tja, 't blijft oldschool voor mij! :+
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Welke bands dan precies. Ik ben zelf namelijk een grote fan van rock gecombineerd met HipHop. Collision Course vind ik echt een vette CD, en m'n meest favoriete nummers van LP zijn dan ook de nummers waarin lekker gerapt wordt. Qwerty dus ook :) Verder vind ik bijvoorbeeld het nummer Get Back van Ludachris ft. Sum41 echt kei lekker klinken. Ik kan alleen niet veel meer bands vinden met rock en hiphop gecombineerd.
     
  3. Dioxic

    Dioxic Guest

    Gym Class Heroes
    Flipsyde
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 feb 2007
  4. JeePee

    JeePee Guest

  5. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik schaam me er bijna voor dat Linkin Park ooit mijn favoriete band was, maar altijd nog een leuke springplank naar betere muziek.

    Ik zou echter liegen als ik niet zou toegeven dat Hybrid Theory, de EP en het volledige album, nog steeds vrij aardig in de oren klinkt. Ik ben nu weer wat nummers aan het luisteren, al jaren niet meer gedaan. Aan de ene kant is het wat lachwekkend (met name de lyrics), maar aan de andere kant blijf ik er een zwak voor hebben.
     
  6. JeePee

    JeePee Guest

    Hier kan ik me wel in vinden. De lyrics spreken me totaal niet aan. Elk liedje heeft wel deprimerende teksten waarin ik me compleet niet in kan vinden, maar de muziek klinkt gewoon lekker. Het loopt gewoon. Ik heb ook een hele lange periode gehad waarin ik geen LP luisterde, maar nadat je na een aantal maanden weer zo'n nummer draait denk je toch van 'damn, dit klinkt nog best aardig'. Daarom zal ik ook de nieuwe CD aanschaffen, omdat ik weet dat ik er toch wel plezier aan ga hebben (ondanks de depressieve teksten :9)
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Naja, ik bedoel niet echt in hun genre. Meer voor metal in 't algemeen. Want door LP, heb ik ook andere metalstromingen leren kennen. :)

    Ja, precies bij mij ook! Nu denk ik echt van: 'Jezus, wat zuigt LP eigenlijk.' :+ Maar ik vond het vroeger gewoon zó vet, en vind dat eigenlijk nog wel als ik er naar luister. Vond Hybrid Theory en Meteora ook echt te gek, Reanimation had een aantal hele goede nummers, maar ook een aantal zeer trieste. Het album met Jay-Z klonk wel lekker, maar ja, is nogal ernstig eigenlijk dat LP iets met Jay-Z maakt...

    Ja, teksten zijn een beetje gaar ja. Daarom zeggen veel mensen ook dat ze emo zijn enzo. :x

    Ik ben nu de Discography aan 't downloaden...

    Wil gewoon alles weer 's op m'n PC staan, en luisteren hoe alles is. Underground staat ook op in de torrent, maar ik weet alleen niet zeker of dit nou het LPU album is of iets anders. Naja, ik zal wel zien. :)
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2007
  8. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Iedereen begint negatief over Linkin Park, maar het komt er telkens op neer dat jullie het nog luisteren. :D

    Ik heb nog regelmatig de DVD "Live in Texas" aanstaan.
    En ik ben tevens zeer benieuwd naar het nieuwe album.
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, inderdaad ja! 8)

    En 30 april komt 't nieuwe album! :cool:

    EDIT: Zit nu Reanimation te luisteren, en tering, wat is die stiekem toch ook vet! :eek:

    Stieken vind ik 't nu gewoon vet, als ik 't zo luister.
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2007
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Tijden geleden dat ik LP luisterde, ik vind ut wel vet maar het is me tegenwoordig te soft.

    Maar als er een nieuwe album komt natuurlijk ff checke :cool: goeie ouwe tijd heb nog wel een CD lige van hun.
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind sommige nummers ook te soft ja, waardoor ze gewoon niet klinken. Breaking the Habit en My December zijn wel oké, maar niet voor een band als Linkin Park. En andere nummers vind ik gewoon te hard. Dat is dan niet heel het nummer, maar dat ie gewoon ff gaat krijsen. Bij Viking-Metal als Amon Amarth past dat, maar niet bij Linkin Park.
     
  12. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Roflmao, Linkin Park, al lang niet meer gehoord. Deze thread heeft me toch even aangezet om het nog een keer op te zetten.

    Leuk om te horen dat er een nieuw album aan zit te komen, ben benieuwd wat ze ervan gemaakt hebben. Voor de rest kan ik me helemaal bij bovenstaande meningen aansluiten; Linkin Park is een leuke springplank naar andere muziek maar echt bar goed klinkt het me nu niet meer.

    In groep 8 had ik m'n eerste Linkin Park cd en heb er tot de 2e echt super veel naar geluisterd. Nostalgie!

    --
    Dat nieuwe nummer ook meer even geluisterd, klinkt best vet maar helemaal niet Linkin Park..
    --
    Ken In the End nogsteeds uit mn kop 8)
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2007
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Wie niet :eek:. Dat nummer is nog steeds lekker. Ik luister persoonlijk naar de tekst maar of het lekker klinkt. Zo is Runaway nog een van me favo nummers _O_
     
  14. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    is dit niet een beetje die band waar vooral rap fans naar luisteren zodat ze toch kunnen zeggen dat ze ook naar andere muziek dan rap luisteren?
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Uhm... nee. :+

    Maar ik heb dus laatste de Discography van 't internet gehaald, en daar stond ook allerlei shit op waarvan ik niet eens wist dat 't bestond!

    Splitting the DNA: Dubbel CD met een aantal nieuwe nummers, demos, live nummers en nummers die ze aangepast hebben of aangepast zijn.
    Project Revolution: Pff... allerlei vage shit maar wel leuk. Ook een aantal demos, mixes enzo.
    Hybrid Theory EP: Meeste mensen kennen 'm wel, maar hij klinkt echt super ziek. Staan een paar super vette nummers op!

    Zelf vind ik Place for my Head, High Voltage WTC Mix, Part of Me, And One en With You erg vet klinken!
     
  16. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    ik vind vooral de nummer one step Closer en Crawling het vetst, en dan de remixen van die nummers (Reanimation) dr nog achter. De laatste tijd ben ik ook vrijwel alleen Faint en In the end aan het luisteren.
    Ik vind Inth E nd van Reanimation wel slechter eigenlijk. Tis een heel ander nummer geworden...:{
     
  17. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk concreet nieuws over het nieuwe album. De titel ervan is Minutes To Midnight met een release date van 15 Mei. De titel zal What I've Done heten.
    http://www.billboard.com/bbcom/news/article_display.jsp?vnu_content_id=1003554313
    http://www.vh1.com/news/articles/1553982/20070306/linkin_park.jhtml

    Wat interessante quotes:
    Goed nieuws:thumbs:

    Ze gaan dus een beetje de politieke kant op en hebben o.a. een nummer van 6 minuten. (Lijkt Muse wel zeg:9 )
     
  18. JeePee

    JeePee Guest

    Part of me? Dat nummer heet toch anders. Is het niet Figure.09?
     
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    LP komt trouwens ook op pinkpop.
     
  20. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    eens, denk dat de meeste echte rock liefhebbers Green Day maar kattengemauw vinden, like me :).

    Maarre, LP is best relaxte rock muziek.. heb laatst een metal nummer van ze gehoord, dat is toch zeker wel een positieve verandering imo.
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2007

Deel Deze Pagina