1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rox, 10 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    ahhhw ik kan niet wachten8) (complete fable fan) alleen die rifle op zn rug geeft mij een beetje jaren 1800 sfeer zal wel goed komen maar deze game word minstens net zoals fable 1 en lost chapters minstens 4 keer uitgespeeld:) zou je character nu wel praten? dat irriteerde mij nogal! dan staat ie daar zo te zwaaien en da is et je moet een echt gesprek kunnen voeren vind ik! mooie sfeer goed lichtinval zeker voor een test level! alleen die 1800 tijd ga ik bannen door alleen bows te gebruiken mischien ik vind het niet bij fable passen maarja verder is alles okeee! een dikke evil gohic familie en een helhound die mij volgt! geweldig :)
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik hoop dat het wat een langere game wordt.

    Fable 1 was binnen 12 uur te spelen...
     
  3. Lievemax

    Lievemax Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk wel dat ze die fout herstellen :p
     
  4. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    weetje wat ik gek vind,de forum loopt nu over van de posts op fable 2 van uber rlxte screens (eindelijk:)) en dan staat er niks op de site van nieuws over fable 2 waarschijnlijk omdat ze het niet officieel via een of andere hoge gasten site is. ofso
     
  5. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    :lol: je krijgt hier een slappe van?!?! krijg je van een game zoals halo een stijve??! :emo: dat vind ik toch wel zielig voor je als je daar opgeownden van raakt haha:): :emo: en godverdomme zit die game niet af te kraken =( nie cool =(

    (EDIT : sorry voor de dubbele post,het spijt mij zeer het is een grote schande :'-()
     
  6. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0

    Het komt gwn omdat fable een hele toffe game was met een hele mooie sweer en iedereen wil die achtbaanrid weer meejmaken *)
     
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    haha dat zeg je heel mooi, en je hebt nog gelijk ook. Eigelijk mogen zelfs die screens geen eens op XBW forum worden gepost, maarja lekker boeiend. Er zijn wel meer topics waar illegale praktijken worden behandeld, en waar gewoon door de vingers word gekeken.

    *jammer van die grond. ziet er nogal plattig halo2 uit.
    lijkt me ook niet echt dat dat nog gaat veranderen*

    Lijkt me sterk he, bekijk die andere screen maar eens het is gewoon een kale lege vlakte die nog helemaal ingericht moet worden dude, dus nu al over de grond beginnen lijkt me wat voorbarig. Komt heus wel goed met die grond hehe, kijk maar naar deel 1. De grond zag er toen ook aardig uit voor een Xbox1 game.
     
  8. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0

    Gasten zitten we hier nu echt te zeuren over grond 8) komop zeg wat een gemiereneuk :9 .
    Anyways, mooie screens (was vandaag vergeten op alterego te kijken)
    Dus dit bespaart me weer wat moeite.
    Toch lijkt me die hele pet niet zo heel veel toevoegen, denk dat ik t niet zal gaan gebruiken als het niet hoeft.
     
  9. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Je ziet heel veel kale vlaktes, het moet gewoon nog helemaal ingericht worden etc. En die grond zal heus nog wel verbeterd worden, ik vind hem er nu al netjes uitzien in iedegeval.
     
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    :D Ik zei dat niet he over die grond dat zei iemand anders, ik wist alleen even niet meer wie. Maargoed die grond komt idd wel goed hoor, vond juist een paar screens erg sfeervol echt Fable zoals we het kennen.:thumbs:
     
  11. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    EN als je op een zon screen kijkt zie je daar achter bergen!! dus wat mij lijkt dat met de echte game ook wel bergen komen en dus ook een minder platte grond is. NEDERLAND is toch ook plat?! en dan nog (ook wat ik zeg) wat zeiken we eigenlijk,we kunnen toch alleen maar afwachten,peter molyneus die gaat heus nie naar een paar nederlandse gastjes luisteren,en zeker niet om iets te laten veranderen wat hij met een hele company heeft afgesproken.:)
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Het is gewoon een test level met een hond als voorbeeld dammit.

    Gewoon om te checke movement etc.
     
  13. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    ik zeg tog ook dat het niks is...
     
  14. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij was die hond niet de grote feature die hij ging onthullen want daar hebben we het hier een half jaar geleden al over gehad. Morgen heeft PM pas de echte presentatie. Ik hoop trouwens niet dat je zo'n hond erbij moet hebben.
     
  15. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Mischien helpt het als we quoten als we op iemand reageren, om verwaring te voorkomen. :)

    @ Dragonmaster
    Ah ben wel benieuwd man wat er nog meer uitkomt in de presentatie dan morgen, hoop zo ie zo dat er van bovenstaande screens een filmpje word vrijgegeven zodat we het alvast wat in beweging kunnen zien, dat zou wel leuk zijn. :)
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2007
  16. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    True, screens blijven iets toevoegen, en daar kan weinig mee mis gaan.
    Maar zoals ik wel zeg, ik hoop niet dat een pet een vaste feature word, want mn eerste character wordt weer mage dus dan heb ik er niks bij nodig :9
     
  17. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    nee. de grote verrassing is niet de pet. lijkt me sterk.
    grote kans dat het iets is waar nog geen enkel rumoer over is. zoiets wat über geheim is.
     
  18. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    figure of speech. ken je geen uitdrukkingen? Als ik zeg dat ik wel paard op kan, dan ga ik toch ook niet werkelijk een paard opeten _0/ . Dat betekent gewoon dat je honger hebt.

    Bedoel gewoon dat ik mooiere screens ken. Ik vind het er leeg en saai uitzien, ben ook niet blij met het geweer mjah is eigen keus om die te gebruiken natuurlijk. Ik blijf echter sceptisch vond eerste delen te kort, begon m'n character net opper vet te worden had ik de game uitgespeeld |:- . Veel side quests waren er ook niet, dus na het uitspelen kon ik me niet meer echt vermaken helaas. Hopelijk hebben ze dit nu veranderd.
     
  19. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    ja ik denk ook dat dat wel kan,je hond bij de familie thuislaten.mischien als je hond evil is dan een beetje zelf op pad gaat,kindjes in stukken scheuren ofso:thumbs: :9

    zou wel leuk zijn?!?! dat zou supervet zijn!! ik zit al de hele dag deze screens te bestuderen laat staan dat filmpje8)

    @ Citaat:

    figure of speech. ken je geen uitdrukkingen? Als ik zeg dat ik wel paard op kan, dan ga ik toch ook niet werkelijk een paard opeten. Dat betekent gewoon dat je honger hebt.

    Bedoel gewoon dat ik mooiere screens ken. Ik vind het er leeg en saai uitzien, ben ook niet blij met het geweer mjah is eigen keus om die te gebruiken natuurlijk. Ik blijf echter sceptisch vond eerste delen te kort, begon m'n character net opper vet te worden had ik de game uitgespeeld . Veel side quests waren er ook niet, dus na het uitspelen kon ik me niet meer echt vermaken helaas. Hopelijk hebben ze dit nu veranderd.

    ik weet heus wel dat het een uitdrukking was maar ik vond hem nogal stom,om meteen je hankie pankie er bij te betrekken,over een game.:)
    en het is uber leeg zeg je... kijk eens naar fable 1 was dat leeg? =( en dit was de TEST LEVEL het is dus geen echte map maar gewoon wat in elkaar gefrutst,dont worry it is going to be great!!
    met lost chapters was het niet te kort ik zweer het,nog zoveel te ontdekken upgraden,kopen.(vermoorden8)) ik weet niet of je die ook nog slecht vond maar ik was er tevreden mee.ik ben er gewoon weg niet doorheen gerushed;)
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2007
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Screens zien er erg leuk uit. Je herkent meteen de Fable sfeer op enkele screenshots. Op andere zag 't er redelijk vlak en leeg uit, wat misschien betekent dat ze toch openere gebieden gaan maken. Het huisdier lijkt me wel leuk, meer voor de fun. Het geweer kán leuk zijn, maar ik hou 't liever op magie en 't zwaard!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina