ja ik denk ook dat dat wel kan,je hond bij de familie thuislaten.mischien als je hond evil is dan een beetje zelf op pad gaat,kindjes in stukken scheuren ofso
zou wel leuk zijn?!?! dat zou supervet zijn!! ik zit al de hele dag deze screens te bestuderen laat staan dat filmpje
@ Citaat:
figure of speech. ken je geen uitdrukkingen? Als ik zeg dat ik wel paard op kan, dan ga ik toch ook niet werkelijk een paard opeten. Dat betekent gewoon dat je honger hebt.
Bedoel gewoon dat ik mooiere screens ken. Ik vind het er leeg en saai uitzien, ben ook niet blij met het geweer mjah is eigen keus om die te gebruiken natuurlijk. Ik blijf echter sceptisch vond eerste delen te kort, begon m'n character net opper vet te worden had ik de game uitgespeeld . Veel side quests waren er ook niet, dus na het uitspelen kon ik me niet meer echt vermaken helaas. Hopelijk hebben ze dit nu veranderd.
ik weet heus wel dat het een uitdrukking was maar ik vond hem nogal stom,om meteen je hankie pankie er bij te betrekken,over een game.
en het is uber leeg zeg je... kijk eens naar fable 1 was dat leeg? en dit was de TEST LEVEL het is dus geen echte map maar gewoon wat in elkaar gefrutst,dont worry it is going to be great!!
met lost chapters was het niet te kort ik zweer het,nog zoveel te ontdekken upgraden,kopen.(vermoorden) ik weet niet of je die ook nog slecht vond maar ik was er tevreden mee.ik ben er gewoon weg niet doorheen gerushed
Laatst bewerkt: 7 mrt 2007