Koninginnedag 2007

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mars15, 14 mrt 2007.

  1. mars15

    mars15 Guest

    Koninginnedag 2007 zal plaats vinden op maandag 30 april 2007.

    Op 5 januari 2007 werd bekend gemaakt, dat op Koninginnedag 2007 H.M. Koningin Beatrix de plaatsen 's-Hertogenbosch en Woudrichem in de provincie Noord-Brabant zal bezoeken.


    Ik ga denk naar Mokum :+ naar 538 concert. Vorig jaar was in Rotterdam ook wel erg tof op Stadhuisplein wat veel gedronken toen zeg :+ Dit jaar weer



    Middelbaar beroepsonderwijs
    Wanneer zijn we daar eigenlijk mee vrij ?

    Koninginnedag 2007 zal plaats vinden op maandag 30 april 2007
    moeten we op de dinsdag er na gelijk naar school ? :confused:

    Waar gaan jullie heen ?
     
  2. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Uuu-tee-rechtt!!

    Voor mij bestaat koninnedag uit uitlsapen.
    Koninngennacht daar doe ik het voor!

    :b:
     
  3. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik ga misschien naar A'dam, en anders blijf ik hier in bodegraven om de hele dag bier te drinken.
     
  4. mars15

    mars15 Guest

    Mei-vakantie: Vrijdag 27-04-2007 t/m vrijdag 04-05-2007

    gelukkig :p
     
  5. mark8925

    mark8925 Guest

    amsterdam net als vorig jaar.. was zo focking vet vorig jaar hehe
     
  6. basovich

    basovich Guest

    wordt dit serieus gevierd:eek:??
    echt nog nooit aan gedaan:9..nouja in het zuiden carnaval, in het noorden koninginendag;) (alhoewel het nou in den bosch is:9)..
     
  7. mars15

    mars15 Guest

    Gaat om het zuipen _O_
     
  8. basovich

    basovich Guest

    daarom juist:9..wij het carnaval, jullie koninginnedag8)..
     
  9. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja toch. Snachts utreg op z'n kop zetten. En de dag dr na idd uitslapen. Maybe ff naar adam. was vorig jaar ook wel dope.
     
  10. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja maar mars is nog een kleine jongen.

    Vorig jaar was ik dr ook. Bij zo'n steeg de die heete the dance alley. Vlak bij een kentucky fried chicken volgens mij.
     
  11. born2Bwild

    born2Bwild XBL Hardcore gamer

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik verzamel al mijn spulletjes... En dan... GA IK OP EEN KLEEDJE ZITTEN EN ZE VERKOPEN :D En met dat geld.. Ga ik naar de koninginenKermis :D


    Nee hoor, grapje :)

    Eigenlijk heb ik geen idee wat ik ga doen, Gwn wat chillen en uitslapen :D
     
  12. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan ken ik m'n vriendin precies een jaar, weet nog niet of ik daar wat bijzonders mee ga doen.. Anders gaan we waarschijnlijk met een groep of hier in Hoorn dronken worden, of in Amsterdam..
     
  13. mark8925

    mark8925 Guest

    ja idd.. 538 concert is voor al die breezahs enzo.. sta je met 30 man op de vierkante meter. Misschien doettie t daar wel voor raaktie nog es een meissie aan heh mars:emo: . Maarja je kan beter beetje door amsterdam lopen hele dag en eieren gooien op boten:+ beetje chillen.. en dan 's avonds uitgaan hehe
     
  14. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk in Woerden Nacht Van Woerden meemaken, lekker dronken worden:cool: Volgende dag weet ik nog niet...drinken?8)
     
  15. Dutch Vigilante

    Dutch Vigilante gameverslaafde

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    vorig jaar naar Amsterdam geweest en dat jaar ervoor gewoon in Rotterdam, het zal wel weer een van de 2 worden;) altijd goed(Y)
     
  16. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Dat is ook nog niet eens zo'n gek idee.. Nach van Woerden is altijd wel leuk!
     
  17. mars15

    mars15 Guest

    zullen we samen gaan
     
  18. mark8925

    mark8925 Guest

    wat denk je zelf .. zoek vrienden _0/
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 mrt 2007
  19. Yko

    Yko Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet focken met 538 museumplein. Voor Ali B enzo kom ik ook niet bepaald, maar er is bijna niets chiller dan met mooi weer op het gras te zitten op het museumplein terwijl je ook nog soms een leuke artiest ziet. Echt er tussen staan is ook niet meer aan mij besteed, maar heb het wel gedaan aantal jaren terug. Misschien dat ik er wel ben 's avonds als er weer zulke goede concerten van een uur komen. (vorig jaar Jamie Cullum, Anouk en Tiësto )

    Dit jaar wordt het koninginnenacht, ik denk Audio attack en dan 's ochtends nog even slapen. Dan 's middags richting Amsterdam, uurtje of 2 en dan weer Rembrandtsplein (tenminste, zit slamfm er weer dit jaar?). Want daar komen best redelijke dj's en veel leuke terrasjes enzo. 's avonds nog altijd veel plannen, maar om het vol te houden tot 's ochtendsvroeg bne ik dan altijd te moe voor.

    En volgende ochtend direct een tentamen, waarschijnlijk negen uur. Ja, doeiiii.
     
  20. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ga nu niets lelijks uitlokken, hè dames. ;)

    Koninginnedag, ik heb het gevoel dat het helemaal niet leeft hier. De vlag hangt zeker uit bij ons thuis, maar verder zal ik zelf simpel van mijn vrije dag genieten, in mijn Oranje "Bernhard was ook MIJN opa" T-shirt.
     

Deel Deze Pagina