Hangjongeren op gesubsidieerde reisjes

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 15 mrt 2007.

  1. basco

    basco Guest

    Dit is voor Wilders scoren voor open doel.
     
  2. Dutch Vigilante

    Dutch Vigilante gameverslaafde

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    BELACHELIJK!
     
  3. born2Bwild

    born2Bwild XBL Hardcore gamer

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een BullShit is dit zeg..!! k vind het nergens op slaan :confused:
     
  4. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    En ik maar werken.. ik wil ook gratis op vakantie!!:)
     
  5. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Hangjongeren mogen fijn naar dat heropvoedingskamp in Zeist, daar vliegen vast ook wel wat vlindertjes over en krijgen ze bovendien alle aandacht om ze de broodnodige discipline en ambitie bij te brengen...
    niet dat ik propageer dat alle hangjongeren in een of ander kamp moeten worden gestopt, maar ik denk dat voorde harde kern dit een betere oplossing is dan zo'n snoepreisje. Bovendien gaat daardan ook een afschrikkende werking vanuit voor de meelopers...ik hoop niet dat de rest vanhet hangtuig dit als aanmoediging gaat zien :).

    (BTW, dat het Marokkanen zijn maakt mij niets uit, hangjongeren zijn hangjongeren en die mogen wat mij betreft best met lichte dwang op school/aan het werk worden gezet...al dan niet met een heropvoedingscursus.)
     
  6. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Als je het zuiver op de grond van feiten pakt mijn vriend , heb je helaas gelijk.
    Nu lijkt het of die gasten voor hun crimineel gedrag beloond worden met een snoepreisje....
     
  7. Dioxic

    Dioxic Guest

    Goed zo Goiz, topic maken over het meest actuele onderwerp dat er is en oneindige discussies aansteken.

    /Mod Arjan:Ach, jee... waar is anders een forum voor :eek:.....
     
  8. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL, dit is kinderplaats.nl niet, dit is een forum :)
     
  9. mark8925

    mark8925 Guest

    slaat gewoon helemaal nergens op.. waar hebben die gasten dat in godsnaam aan verdient
     
  10. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat krijg je met al die linkse debielen in Nederland! De kwade worden beloond ten koste van de goede harde werkende Nederlander!

    PS: Voordat ik gezeik krijg dat ik racist ben (wat sommige mensen hier snel roepen) Met kwade bedoel ik alle criminele hangjongeren die te lui zijn om te werken. (autochtoon en allochtoon) Die gasten zijn te idioot om hun eigen naam te spellen maar weten wel al te goed hoe zij een uitkering moeten aanvragen!
     
  11. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    ga ook wat lichte vergrijpen plegen zoals; tasjesroven, winkeldiefstallen, fietsdiefstallen, wat zinloos geweld tegen iemand waarvan ik denk dat ze een probleem met mij hebben enz...enz...

    vervolgens wil ik om herhaling te voorkomen een cursus krijgen in de achterliggende technologie van games, gameconsoles, HDTV enz...enz...en daarvoor een reisje maken naar de komende CEBIT en GAMESbeurzen in USA en Aziƫ !

    \o/ :b: :thumbs: :lol: _O_ *)

    bahhh wat een lachertje zeg...moet niet gekker worden in Nederland !!! |:- =( :x :confused: _0/
     
  12. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja kijk, ik ben het op zich wel met je eens, behalve dan met je linkse debielen part. Maar hoe wil je het dan oplossen? Geen uitkeringen meer geven?
     
  13. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    localiseren,arresteren,deporteren,executeren :)

    eigenlijk belachelijk, als je ontslag krijgt, krijg je maar 70 % van je loon, en als je helemaal niet werkt, mag je op vakantie in marokko
     
  14. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij heb wel gelijk...... maar dat is meer persoonlijkO-) Je kan geen kansen blijven geven, ooit is het klaar.
     
  15. Dioxic

    Dioxic Guest

    Behalve dat 'Hij heb' niet klopt, klopt de rest ook niet vind ik
     
  16. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    ooh wat ben je goed aan t lezen knulletje van 16:lol:

    ooit wel eens van spreektaal gehoord bijna niemand typt hier op t forum alsof hij een brief schrijft:p
     
  17. Dioxic

    Dioxic Guest

    Wat ben jij toch een wijsneus, ooit gehoord van een mening? Jezus :lol:

    /Mod Arjan: Stop eens met ruzie zoeken of zoek een ander forum...
     
  18. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt er maar aan. Dan zou ik eerst de complete feiten moeten kennen over wat ze daar nou werkelijk doen en welk doel ze daarmee hopen na te streven. Ik zou moeten weten of die hele vlinderjacht echt dagelijkse praktijk is, een uitzondering of misschien zelfs verzonnen. Het zou niet de eerste keer zijn dat Wilders iets heel specifieks en uitzonderlijks noemt om het geheel eromheen een ridicuul luchtje te geven (zoals met die gevangene die een taart aan het bakken was). Aangezien ik die feiten simpelweg niet ken, kan ik er voor de rest dus ook vrij weinig over zeggen.

    In de essentie vind ik echter dat dit nou niet zo'n groot probleem is. Deze discussie had men voor hetzelfde geld op een normale toon kunnen voeren, zonder er weer een groot spektakel van te maken, waardoor er als het ware wordt gesuggereerd dat het land door dit 'foutje' (of hoe je het ook wilt noemen) in een diepe crisis verkeert. Het is voor mij overduidelijk dat de inzet hier wederom politiek gewin is, zodat het volk weer opgehitst kan worden. Er zijn dan altijd mensen die met van die draconische maatregelen komen zoals 'schop ze terug naar hun eigen land' of 'excecuteren', terwijl elke vorm van nuance weer wordt bestempeld als 'politiek correct' of 'links gebrabbel'.
     
  19. Dominick

    Dominick Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Linkse debielen, wat dacht je van al die extreem-rechtse nazistische Wilders-adepten? Ik geloof niet dat die het land zoveel beter maken.

    Zoals ik al zei... Jij bent zo'n manneje van '30 miljoen Marokkanen, 30 miljoen te veel ?'
     
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik wil ook op vlinderjacht, alleen hier moeten we uiteraard wachten tot de zomer verdikkie... :mad:
     

Deel Deze Pagina