1. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    @Riffmaster, ik heb geen id. waar je het over hebt :) , dit zegt opzich niet zoveel trouwens, maar misschien zou je discovery eens kunnen mailen om te vragen of ze het zelf niet weten? (ze hebben vast wel beschrijvingen van programma's die ze uitzenden).

    Ontopic: Ik vind de vooroordelen wat betreft tattoo's vrij zwak, maar ik kan het ook wel weer begrijpen bij een baan, aangezien klanten vaak kortzichtig zijn. Ik vakkenvul bij de Jumbo en daar is een tattoo niet eens toegestaan. Daarom dat ik er ook graag een op mn schouder heb, goed zichtbaar als je het wilt, maar ook altijd te verbergen. Toch nog maar eens over nadenken...
     
  2. xxx

    xxx biertje!!!!!!!!

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen die een tattoo aso vinden denken te vaak in hokjes , maarjah das mijn mening . heb zelf mijn beide bovenarmen vol staan en nog nooit problemen gehad op mijn werk (ben schilder)
     
  3. Leen

    Leen Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf 3 tattoo's, op mijn rechter bovenarm een schip (driemaster), die is uit de tijd dat ik op zee voer, de 2e staat op mijn linker bovenarm, het is een Wolvenkop met indianen veren, ik heb wat met wolven en indianen en de 3e is het steigerende paard van Ferrari zonder de naam Ferrari, deze staat op mijn linker scheenbeen, deze is gekozen omdat ik een enorm liefhebber en fan van Ferrari ben en zo'n steigerend paard is herkenbaar een ieder, ook zonder naam ;)

    Nu is het wel zo dat je goed moet nadenken alvorens een tattoo te plaatsen, als je spijt krijgt heb je een probleem, zomaar een tattoo zetten omdat je vrienden er ook mee lopen is geen goede reden, je moet er voor jezelf helemaal 100% achter staan en kiezen wat jij mooi vindt en bij jou past.

    Wat een ander er allemaal van vindt zal mij worst zijn, als ik daar aan moet denken leef ik zelf niet meer maar laat ik mij leven door anderen.
    Dan lees ik veel, ja maar als je ouder wordt verschrompelen ze, tjonge wat erg=( of je op die leeftijd daar nog zorgen over maakt, zoals al eens gezegd was, het zijn beeltenissen uit een verleden van jou leven, daar ben je ook op je oude dag nog trots op.

    Doe het geheel voor jezelf en voor niemand anders;)

    gr leen
     
  4. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil dr 1 op me rechter borstkant laten zetten ben nog bezig met het ontwerp....
     
  5. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    kickje:) het show je tattoo topic in de mile is alleen voor het showen van je dus is het dan hier toegestaan om over tattoo's te discus tattoo's discussiƫren en erover te praten?
    ik heb er zelf een en vind het erg mooi, het is wel iets waar je veel over na moet denken want je ziet ook mensen lopen met de meest vreemde dingen op hun lijf waar ze later echt spijt van zullen krijgen8)
     
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Wil zelf ook nog steeds een tattoo laten zetten. iets in chinees/japans W.E schrift.
    ga het aan de binnenkant van mn bovenarmen laten zetten. zat eerst ook aan mn onderarm te denken, alleen zoals het er nu uitziet ga ik later een kantoor baan krijgen en ik wil natuurlijk wel nog t-shirtjes aan dan.
    ben dr nog niet 100% uit welke tekst ik precies wil, ook ben ik bang dat als ik het laat zetten dat er dan helemaal niet staat wat ik eigenlijk wil hebben maar iets van walvislul ofzo

    verder vraag ik me ook nog af; ik ben hard aan het trainen en mn armen worden aanzienlijk groter. nu ben ik niet van plan daarmee te gaan stoppen, als ik een tattoo laat zetten en mn armen worden nog veel groter of de tattoo dan heel lelijk word.
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2008
  7. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zelf ook een tattoo die bestaat uit 2 japanse tekens, er staat iig wel wat ik wil :9 je kan op internet op veel verschillende sites kijken naar hetzelfde woord en als dit zeg maar op zo'n 5 verschillende sites als dezelfde tekens bestaat zal het vast wel goed zijn. Bij de shop waar ik hem gezet heb hebben ze zelfs voor de zekerheid nog op een site gekeken of het echt klopte.
     
  8. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    ja heb ik ook gedaan, ik heb 7 site's gevonden en ik had 5 verschillende uitkomsten.
    moet nog naar een shop gaan om te kijken wat er bij hun uitkomt.
    Ik denk dat ik m volgend jaar in Amerika laat zetten als ik daar weer ga wonen
     
  9. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    dan moet je naar yoji van miami ink 8) die kan het vertalen voor je:9
     
  10. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    zat ik wel aan te denken ja.. ga weer terug naar ft. lauderdale, zo'n 5 min rijden van miami. ff kijken of ze niet te duur zijn.
     
  11. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zou wel vet zijn eigelijk.
    mijn nichtje is pas getrouwd en die gaan naar Amerika als huwelijksreis en ze gaan ook naar miami dus wou ze ook een tattoo laten zetten daardoor die gasten van miami ink. maar zij had er al wat meer over opgezocht en het schijnt dat het 100 euro meer kost als je niet op tv komt en dat ze door hun tv programma nu veel te duur zijn voor de kwaliteit die ze leveren. en Chris Garver werkt er ook niet zei ze :9 die tekent alleen voor hun af en toe dingen ofzoiets:9 weet niet 100% zeker of het waar is hoor maar dat hoorde ik.
    het lijkt me iig al heel cool om daar eens een kijkje te nemen :D
     
  12. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    chris garver werkt er als het goed is nog hoor.. ook hebben ami en die latino nu een bar geopend.. en de tv show is gestopt door een relletje om geld..
     
  13. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    ok beter, ik vind Chris Garver meestal wel de mooiste tattoo's maken van die gasten. vandaag was weer een herhaling waarin hij een prachtige zwart/rode draak maakte, echt vet
     
  14. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    ja klopt! als je oplet zie je heel veel mensen in die show vragen naar chris garver gewoon omdat hij alles kan en dit ook nog is heel goed..
     
  15. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Zou ook wel een tattoo willen maar ben veel te veel pietje precies.. weet zeker dat ik hem dan altijd net iets te groot/klein/scheef etc. vind dus doemaar niet hehehe... misschien dat in toekomst verandering in komt.
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2008
  16. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    zo'n soort tattoo vind ik wel vet, vind die kleur van de ketting ook heel mooi klik maar als ik zo'n tattoo zou nemen dan zou ik hem toch wel helemaal in kleur doen
     

Deel Deze Pagina