1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Geert Wilders - Mohammed is springlevend

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dioxic, 1 feb 2007.

  1. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Hé, ja!
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2007
  2. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Ach ja,ik heb het gelezen mijn beste .

    Kijk met deze analyse is niets mis, Hellspawn zet je gewoon in je hemd mijn beste....
    En daarbij baseer ik mij op de volgende uitspraken....

    Toch duidelijk genoeg mijn beste, leren lezen is nog een optie, hier wordt op geen enkele wijze over alle christenen gepraat, alleen over de geloofsrichting die hier christelijk is, in tegenstelling tot de heer Wilders die graag alle islamieten over dezelfde kam scheert...

    Zelfs het kleinste kind leest het tegendeel in Hellspawns posts, waarom lukt dit dan jou niet.....

    Hier zeg je genoeg , wat je voorkeur betreft, een rasechte geert wilders fan in hart en nieren.De islam kan hier helemaal zijn waarden niet introduceren aan heel nederland, omdat hier kerk en staat gescheiden zijn mijn beste, maar ze hebben wel het recht om hun geloof vrijuit te beleven en volgens hun geloof te leven, en dit kan volgens jouw Wilders niet, volgens hem moet ieder andersgelovige zijn geloof achterlaten bij de grens van nederland.
    Zolang zij hun geloof niet opdringen aan de rest van de gemeenschap is er geen vuiltje aan de lucht.De christelijke partijen willen dit echter wel aangezien ze proberen om onder andere zaken zoals euthanasie en abortus terug bespreekbaar te maken.Zij willen terug naar die oude christelijke waarden die net zo'n eng keurslijf hebben als wij van de islam vinden....
    En Hellspawn heeft gelijk als hij zegt dat jij het te zwart-wit ziet...
    Wilders gaat vooral die populaire anti-islam toer op omdat het hem véél stemmen opbrengt,juist zoals het vlaams belang in belgië.Vriend ik bekijk het hier als zo'n 20 jaar lang aan...Filip De Winter hanteert dezelfde strategie als Wilders, maar helaas heeft hij ook alleen maar kritiek maar kan hij géén structurele oplossingen aanbrengen..
    Net zomin als Wilders dat zal kunnen....

    Mooie uitspraak van Hellspawn ,hij heeft de persoon Wilders écht wel door.
    En politici met zulke uitspraken hebben in het recente verleden al meer dan genoeg onheil in de wereld aangericht....



    Hellspawn was wel meteen duidelijk mijn beste....
    Hij heeft nooit het woord alle christenen in de mond genomen....
    Dat is iets van jou om je geflame goed te kunnen praten.

    Bedenk eerst maar eens wat politici van het gerne Wilders in de wereld al voor schade aangebracht hebben met hun demonisatie van andere gemeenschappen.

    Enkele voorbeelden....

    De burgeroorlog in libanon in de jaren 70 tussen de christenen en de falangelisten...Het israelisch- palestijns conflict....De burgeroorlog in joegoslavië tussen serviërs,kroaten en bosnische moslims...Noord-ierland waar de christenen en protestanten jarenlang slaags geweest zijn.

    Stuk voor stuk gevallen waarin de politici door hun jarenlange provocaties en het demoniseren van diegene die een ander geloof aanhangen en daardoor aanzetten tot haat hiervoor de schuld voor zichzelf moeten opeisen....

    En nu probeert de heer Wilders hetzelfde in nederland, altijd maar het stigmatiseren van één bepaald geloof, net alsof zij de enige reden zijn dat het in nederland minder goed gaat....

    En hij is lang niet de enige die er zo over denkt, er zijn er nog meer.....
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2007
  3. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Is het jouw tactiek om je tegenstanders tot slapens toe te vervelen met die ellelange poepverhalen? Dan lukt je dat aardig, mijn beste...
     
  4. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Om even aan te geven hoe zwaar ik dit ellelange lulverhaal vol eigen fantasietjes van hem neem:

    [​IMG]
    "Mijn besteeeeeeeee"


    Dit is serieus waar ik meteen aan moest denken bij zijn verhaal. Naja, het is mooi weer, ik ga denk ik maar ergens naar een Wilders fuif, of bloed offeren aan de duivel, of whatever het is wat ik als wildersfan hoor te doen :b:

    Doe ik gelijk maar een fototje van mij en mn vader, die beroemde Duitse politicus:
    [​IMG]
    En meteen ook het grote voorbeeld voor Wilders en AL zijn aanhangers. Zo, nu klopt het forum weer naar hoe jij de werkelijkheid ziet! Hulde. Superdoei!
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2007
  5. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad. :lol:
     
  6. Defcon

    Defcon Guest

    cheer up emo kid
     
  7. Neophyter NL

    Neophyter NL Guest

    Ik zie de gelijkenis van vader en zoon, Zo vader zo zoon!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 apr 2007
  8. Defcon

    Defcon Guest

    Waarom moet je per se zo sarcastisch reageren op een post, word je daar populairder van bij deze asskissers?
     
  9. Neophyter NL

    Neophyter NL Guest

    Je zal het vast wel tegen mij hebbe,maar heb je er iets op tegen dat ik Hitler bewonder_0/ en ik hoef niet populair te doen en zal het vast nooit worden. Misschien moet jij minder stoer doen om iemand te snel een asskisser te noemen ...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 apr 2007
  10. Defcon

    Defcon Guest

    misschien ja, ga lekker hakken met kees en henk op je nieuwe air maxjes, nederland is trots op jullie
     
  11. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    hoeveel topic's ga je nog afzeiken, hou toch eens je bek man..
     
  12. Neophyter NL

    Neophyter NL Guest

    Waarom hakkuh? Je bent tog niet zon nerd die denkt: Hardcore is rasistisch:{
     
  13. Defcon

    Defcon Guest

    prachtig, jij bent een xbw soldaat? zoveel kontenlikkers hier die het opnemen voor niks
     
  14. Neophyter NL

    Neophyter NL Guest

    Ze nemen het in ieder geval niet voor jou op:lol:
     
  15. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Tot over een maandje, je zal je vast niet vervelen.

    Edit//

    Nu weer ontopic graag, geef die jongen gewoon geen aandacht.
     
  16. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Die foto mijn beste , je ziet er écht niet uit,schatje kusje, kusje van mij , je hebt het echt nodig doeiiiii..._0/ _0/ _0/
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2007

Deel Deze Pagina