1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Ik heb hem + foto's

Discussie in 'Games' gestart door enzowpablo, 7 mrt 2007.

  1. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond FoM singleplayer ook helemaal niets maar je moet even door de eerste 5 a 6 levels heen, als je eenmaal in manchester bent lijk je een totaal andere game te spelen opeens en wordt het echt ontzettend kewl.
     
  2. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben meestal niet zo'n doorzetter met games, als ik iets niet tof vind stop ik er al snel mee dus voor mij helaas echt de moeite niet waard...
     
  3. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je van een leuke online game houd echter wel, ik vind Resistance echt heel sterk online! Wellicht wel de beste online game die ik ooit gespeeld heb!
     
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik geef je groot gelijk betreffend Resistance...........had me ps3 gister gekocht met Resistance en heb hem na een klein half uurtje eruit gehaald.......weet niet wat het is maar het spel boeit me niet....Ik had niet hetzelfde gevoel als de eerste halfuur van gears of war

    Tot nu toe niet echt iets leuk gespeeld op de Ps3 (zelfs de demos zijn waardeloos ......GT4 .....lekker met een suzuki rijden :lol: )

    Het enige wat ik tot nu toe leuk vind is de blu-ray speler ....wat een details zeg.....

    Misschien moet ik er gewoon wat vaker op spelen en er aan wennen maar mijn eerste indruk is niet werelds....was na een uurtje gewoon weer op Xbox Live
     
  5. enzowpablo

    enzowpablo Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    MIjn ps3 staat ook al stof te happen...
     
  6. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Zit in vertwijfeling of ik een PS3 ga aanschaffen. Ik heb al een 360 en probeer mijzelf te overtuigen van de meerwaarde van een PS3. Momenteel zie ik alleen de Blu-Ray speler als leuke extra, echter is dit voor mij niet voldoende.

    Qua games trekt alleen Motorstorm mij aan, als tegenhanger kunnen we op de 360 (en PS:cool: in juni vermoedelijk Colin Mcrae Dirt verwachten, welke misschien nog wel beter uitgewerkt is.
    Het spelaanbod op de PS3 is gewoon nog erg karig en games, zoals CoD3 en Spinter Cell: Double Agent, zijn reeds in mijn bezit op de 360.

    In grafisch opzicht weet de PS3 zich ook niet te onderscheiden en vraag ik mij af of dit ook wel gaat gebeuren. Natuurlijk gaan ontwikkelaars de hardware steeds beter benutten, alleen denk ik dat dit niet op kort termijn het geval gaat zijn. Medegezien het feit dat veel games niet alleen voor de PS3 worden gemaakt, maar voor meerdere platformen. Ik denk ook dat de 360 en PS3 elkaar qua maximale beeldweergaven niet veel zullen ontlopen.

    De exclusieve games worden ook steeds schaarser, hoewel Killzone 2, Lair en Drake’s Fortune vermoedelijk top games worden. Daarin tegen heeft de 360 ook nog een paar goede games in het verschiet.

    Het Home concept staat ook nog in de kinderschoenen en kan in de toekomst een leuke tijdsbesteding worden. Alleen zal dat voor mij van korte duur zijn, daar ik niet echt een liefhebber ben van een veredelde chatbox met wat extras, maar online games wil spelen, natuurlijk is dit puur persoonlijk.

    Als ik reëel ben heeft de PS3 voor mij momenteel niet echt veel meer te bieden dan de 360 (wellicht minder) en is het raadzaam nog even te wachten. Toch is het dan vreemd dat de PS3 mij op enige manier wel blijft boeien.
     
  7. 3SP

    3SP Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Motorstorm en collin mcrae zijn niet echt te vergelijken,ja er komt modder in voor maar dan heb je et ook gehad.

    Ik denk dat bij de launch games van ps3 niet echt voor elk wat wils zit.ms,f1,en resistance. Ik vond resistance tegenvallen. maar f1 en ms , zijn helemaal mijn ding,

    maar ik kan me voorstellen dat als geen van boven genoemde spellen echt je aandacht trekt, dr niet echt een reden is (buiten blu ray en gadgetfreak musthavefactor) om nu al een ps3 te halen.
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2007
  8. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Ook ik overweeg nog 1 PS3 te halen, maar heb toch nog 1 vraagje....
    Er zit dus geen rumble functie bij de controllers, als je een PS2 controller aansluit erop, werkt de rumble dan wel ?
     
  9. 3SP

    3SP Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    de ps3 controllers kun je draadloos aansluiten of via de usb kabel, dit kan met de ps2 controller niet, wel heb ik gelezen dat er een ps2 controller adapter uitkomt of al bestaat, of de rumble dan werkt weet ik niet.
    maar zowiezo komen er binnen een paar maanden weer ps3 controllers die wel een rumble functie hebben. Aangezien sony de ruzie met de "rumblefabrikant"heeft bijgelegd
     
  10. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    en dan moeten alle games weer gepatched worden om rumble te onder steunen ;)
     
  11. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Aha..goed nieuws, wellicht wacht ik dan nog even :)
     
  12. Achillias

    Achillias Guest

    OMG wtf begin nu te twijfelen welke console ik zal halen, tot nu toe altijd sony consoles (ps1+ps2) gehad en een sega megadrive, en ben nu toe aan de next generation consoles.

    Lang uitgesteld mede gewacht op de release van ps3 in Europa nu beide er zijn moet ik een beslissing maken, en hopenlijk kunnen jullie mij daar bij een handje helpen.

    Zowiezo haal ik pes 7 gta IV en omdat het niet meer exlusive is maakt het de keuze extra moeilijker.

    De punten hieronder beschreven waarom ik voor een xbox 360 elite of ps3 zou gaan.

    xbox360 Elite

    -goedkoper
    -meer games op dit moment
    -Uitstekende online service

    of

    PS3

    -Blueray
    -Gratis onlinemogelijkheden
    -GT4 *exclusive*
    -Altijd sony consoles gehad

    Schelen de specs veel van elkaar technisch gezien of is het verschil dermate klein dat je het kan verwaarlozen?




    (gepost in deze en xbox tread).
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 apr 2007
  13. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    kan mij bijna geheel in je verhaal vinden, alleen ga ik bij de ps3 puur voor de blue ray als ik hem koop aangezien de spellen mij niet boeien.

    ik twijfel dus ook nog enorm, had in begin voorgenomen ook geen ps3 aan te schaffen. Toch blijft er iets kriebelen....omdat ik ook nog geen goedkopere blue-ray speler verwacht dit jaar.

    Is die trouwens stil of zoemt hij of blaast hij net zo hard als een 360?
     
  14. 3SP

    3SP Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    je gaat je oren niet geloven hoe stil hij is, is gewoon praktisch niet te horen dat hij aanstaat
     
  15. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0

    De enige tip die ik je kan geven is kijk naar de games die op elk systeem uitkomen. Wil je Forzo2, Banjo, Halo3, Mass Effect, Blue dragon, Ninja Gaiden 2 en Bioshock bijvoorbeeld dan de 360.
    Wil je heavenly sword, lair, MGS4, GT5, FFXIII, Uncharted, Ratchet and Clank en Killzone 2 dan de PS3..

    Mijn echte stiekeme advies is koop ze allebei :)
     
  16. voog

    voog Active Member

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    0
    Bioshock komt volgens mij ook (later) uit op de PS3.
     
  17. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier is naar mijn weten nog niets officieels over bekend. Het kan net zo goed zijn dat deze functionaliteit nooit naar de PS3 komt. Ik hoop van wel want persoonlijk vind ik het een gemis.
     
  18. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Jammer dat ik weinig tijd heb, maar Resistance online is erg vet. Ik heb bijna alleen Resistance online gespeeld.. en daarnaast Motorstorm. Ik heb bij Resistance online net zo'n gevoel als toen ik Halo 2 voor het eerst online ging spelen. Alleen is Resistance een stuk vetter vanwege het aantal spelers.. en de super toffe maps.
     
  19. 3SP

    3SP Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee niks officieels maar ide rumble komt er echt wel:

    In een recent interview over de toekomst van de PlayStation 3; geeft de CEO van sony (Jack Tretton) aan dat Sony bereid is om de PS3-controller aan te passen. Gezien de overeenkomst met Sony met Immersion valt dat ook te verwachten. Het is echter onwaarschijnlijk dat de joypad snel wordt aangepast. Voor er een werkend model is, met de juiste software-ondersteuning voor spelmakers en natuurlijk de firmware van de PS3 zelf; zijn wel even verder.

    Dat er een rumble komt staat bijna vast de vraag is alleen wanneer.

    Ook het rumble bedrijf immersion heeft laten weten weer positief te zijn over een samenwerking.



    Aangezien de rumble controllers zouden verkopen als warme broodjes en blote tieten. Komt dat er echt wel
     
  20. Cybercon

    Cybercon Guest

    Kwam zojuist een member tegen op een andere forum die met het verhaal kwam dat de letter ''L'' van zijn PS3 is beschadigd, nadat ie 'm schoon ging maken. Het prachtige resultaat:

    [​IMG]

    :emo: :lol:
     

Deel Deze Pagina