Auto RAI 2005

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door WorkingTitle, 29 jan 2005.

  1. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben vandaag ook ff naar de RAI geweest en vond het zeker wel leuk. Er staan echt verschrikkelijk veel mooie auto's. Audi R8, die prototype Citroën, Citroën C6, Spyker C12, Eleanor!, Opel GT, Audi TT, etc.
     
  2. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik snap nu echt niet meer waar ze die 0,5 miljoen bezoekers vandaan willen halen. Vandaag was het ook een relatief rustige dag (ben tot 5 uur er geweest).
     
  3. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was van het weekend langs geweest, erg tof allemaal (op Alberts en Mol na=( )
    Vooral de Spyker D12 ziet er in het echt te bruut uit:eek:
     
  4. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Gaat het nu over mij of over basovich?

    Ikzelf heb ook een hekel aan die types die van alle vrouwen foto's gaan maken als kleine kindjes die thuis dan ook weer wat te doen hebben.
     
  5. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil niet lullig over komen hoor, maar ik krijg liever een harde pi*mel van een vrouw dan van een game hoor :9 Maar snap wel een beetje wat je bedoeld ;)
     
  6. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    @Hoosie, ging over mensen die foto's gaan maken van vrouwen in te kleine outfits :+ (dus over hoe jij de quote verbasterde).

    @Darkon, tuurlijk dat is logisch :+. Maar sommige dingen gaan te ver ;).
    Daarnaast heeft het veel meer zin als je ze gewoon als mensen behandelt en niet als lustobjecten :+.

    /Edit, maar het is wel ongelooflijk hoeveel knappe meisjes/vrouwen er zijn op de RAI (en eigenlijk ook wel in Nederland :+).
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2007
  7. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Haha, daar heb ik er ook 2 van :+ (1 van de voorkant en 1 van de achterkant)

    Heb je de L'Oreal Viper ook nog? Zwart staat echt gaaf :)
     
  9. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    uuuuuh ik wee nie ik kijk wel effe:D
    hadden jullie trouwens die gozer op die bike gezien hij klaarde hem echt wel
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2007
  10. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ja :D Ben net terug.

    Die gast ging over iemand heen springen met zijn bike zonder zadel 8)

    Die waterval @ Jeep was ook wel vet, met die tekst van druppels..

    Vond verder de Rai een beetje tegenvallen, niet veel nieuws... Veyron is ook best klein voor zo'n monster auto..

    908 was wel vet :D En de Audio r8 en s5 ook :D

    [​IMG]
    [​IMG]

    Beetje jammer van al die gare ps3 stands 8) Wat heeft dat met auto's te maken... Vond dat f1 spel ofzo nou ook niet super speciaal eruit zien.

    En omg wat was het voedsel weer duur... €10,50 voor een bordje pasta 8)
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2007
  11. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    jaaa die waterval spacede hem wel:eek:
    oja:9:
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2007
  12. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Weet je waarom het voedsel zo duur is?
    Omdat de RAI echt overal geld aan wil verdienen.
    Allereerst betalen de standhouders een cijfer met minstens 2 nullen per vierkante meter vloeroppervlak (de merken krijgen korting, de overige diensten zitten wel tegen de 1000 euro per m2 aan).
    Daarnaast betalen alle horecastands huur, maar daarnaast ook nog een percentage van de dagomzet, met andere woorden dit gaan ze echt niet zelf betalen, dus moeten de prijzen omhoog ;).

    Ja, de RAI heeft het slim bekeken....
     
  13. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Dat weet je toch vantevoren? Als je daar problemen mee hebt moet je vantevoren eten ofzo.
     
  14. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het is toch niet echt minder erg als je het van tevoren weet.. Als de hotdogs 35 euro zijn is dat toch ook belachelijk, al weet je het een jaar van tevoren..
     
  15. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    35 euro is ietwat overdreven ;)

    Maargoed, ik heb er geen moeite mee. De RAI is immers een commercieel project.
     
  16. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ja hallo, dat is de bakker ook
     
  17. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    En jij betaald dan ook geen €7,50 voor een half tijgerboordje? ;)
     
  18. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    nee, maar je begrijpt wat ik bedoel ;) Winst maken is oké, maar zulke prijzen zijn wel heel extreem
     
  19. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    PS3 is één van de hoofdsponsors van de autorai 2007, dus vrij logisch dat er zoveel stands staan. ;) Het eten is er altijd duur geweest.

    Ik ga komende maandag naar de autorai. Zal wel druk worden dan, maar dat is de enige dag waarop wat maten en ik allemaal kunnen gaan. Heb er zin in.
     
  20. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ben nu ongeveer 2 uurtjes terug, en het was erg leuk. Heel druk, maar wel tof. Mooie auto's gezien, en in veel auto's gezeten.

    Op een moment zat ik in een BMW X3, en ik zat een beetje naar de functies te kijken enz, en ik zie dat de sleutel er nog in zit8) Had hem dus zo kunnen starten en wegrijden, maar heb het toch maar niet gedaan. Die gozer was wel blij dat ik de sleutel ff teruggaf aan hem. Kon jammer genoeg geen korting erbij praten op een BMW:9

    Al met al een geslaagde dag, maar volgende keer ga ik op een wat rustigere dag;)
     

Deel Deze Pagina