1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Goede keus.. Ik ben er nu een uurtje of 2 mee aan het klooien, en het touchpad went heel snel (had op internet gelezen dat mensen daar bang voor waren). Af en toe maak ik nog wel een foutje, maar dat zal wel minder worden. Foto's zijn echt heel snel en goed scherp, waar de D900 nog scherper maar minder snel is. Ik ga hier iig van genieten, dat weet ik nu al *)
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zojuist wat foto's - die ik met m'n Nokia N73 heb gemaakt - uitgeprint op fotopapier. Ziet er echt schitterend uit! Ben echt onwijs tevreden over de 3.2mp camera!
     
  3. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand naar welk formaat ik video bestanden moet omzetten om ze af te spelen op een SE W950i?:)
     
  4. Q-BasiX

    Q-BasiX Back 2 BasiX

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk 3gp, dat is het formaat van alle mobieltjes
     
  5. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik ga het meteen proberen. Bedankt!

    /edit, het lukt goed alleen nu heb ik van de gebruikte converter een soort logo erin staan omdat het de trial versie is.. Weet iemand een goede gratis converter zonder add's in het af te spelen bestand?
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2007
  6. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de SE w810i gekocht. Ben tot nu toe erg tevreden, maar weet iemand waar ik kan zien hoeveel geheugen ik nog overheb?

    Edit: Ik heb het al gevonden.
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2007
  7. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Mensen het is weer zover!!! Ik moet m'n abbo verlengen. Dus betekend weer nieuw telefoontje!!! Maar aangezien ik al genoeg goeie telefoons heb zat ik te denken aan iets anders. Ik ga binnenkort samenwonen en moet genoeg andere shit kopen zat ik te denken aan een leuke PC of Laptop. Het moet wel een beetje een oke ding zijn. Hoeft geen spellen op gespeeld te worden want daar heb ik de 360 voor. Dus als jullie suggesties hebben hoor ik het graag!!!!

    Alvast bedankt!!

    Don

    Oja ik heb Orange en dat wil ik houden. Dus een verlenging. 1 2 jaar maakt niet veel uit. Maand bedrag 30 of 40!!!
     
  8. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb nu een samsung e250. Maar ik wil er foto's op zetten welk formaat accept hij foto's?
     
  9. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij pakt hij .gif gewoon hoor.
     
  10. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Hm ik kan mijn abbo over een maand verlengen, voor mezelf kan ik kiezen uit de

    -SonyEricsson k800i
    -Nokia N73
    -Samsung D900
    -Samsung E900 <wat is verschil tussen D900 en E900?>

    Wat is de beste keuze? Die 30 euro laat me redelijk koud, wat is de beste telefoon en wat zijn de voor- en nadelen aan allen en welke kan gewoon het meest? Hartstikke bedankt alvast mensen, heb nu zelf een w800i, ben daar erg tevreden mee.
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2007
  11. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Nog een kleine vraag over de samsung e250. Hoe zet ik hem in stille stand?

    EDIT: Ik heb het :)
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2007
  12. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Binnekort verloopt m'n abbonnement. Ik zou dan graag mijn huidige willen verlengen (Wel of niet bij vodafone..) in combinatie met deze telefoon:

    http://www.portablegear.nl/fotovideo/SonyEricsson_W580i.htm?Nummer=01

    [​IMG]

    [​IMG]

    Alleen kan Vodafone mij nu nog niet vertellen of deze leverbaar wordt en hoeveel er bijbetaald moet gaan worden. De telefoon komt ergens in het 3e kwartaal uit. Precies wanneer mijn abbo verloopt.

    Maar soms zijn er aanbiedingen bij andere providers. Er geldt echter wel een opzeg termijn van 3 maanden bij Vodafone.

    What to do!
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2007
  13. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Iemand de Samsung U600 al in de winkels gezien?
     
  14. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    deze telefoon wil ik waarschijnlijk ook :9 had hem ook al gezien en mijn abbo is in juli ook afgelopen maar weet eik niet hoever van te voren ik mijn abbo moet opzeggen bij kpn..

    @ flamingo komt deze maand binnen dus ... weet ook niet
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2007
  15. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Weet iemand of het mogelijk is om je abbonement, als het afloopt, om te zetten naar prepaid?

    En dan vervolgens iets later je prepaid om te zetten naar een abo?
     
  16. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had ook de keuze tussen D900 en E900, heb uiteindelijk voor de E900 gekozen. Het belangrijkste verschil is dat de E900 een touch-pad heeft i.p.v. knoppen op het 'bovenste' gedeelte (het numerieke toetsenbord is gewoon met toetsten). Daardoor ziet de E900 er heel stijlvol uit (smooth 8)), maar moet je wel even wennen (gaat snel) aan het werken ermee.

    De D900 heeft 3.2 megapixel camera, de E900 een 2.0 megapixel, máár de sluitertijd van de D900 is wat langzaam, waardoor je er moeilijker foto's mee maakt terwijl dat met de E900 heel makkelijk gaat.. En als je je foto's toch alleen maar op je telefoonschermpje bekijkt of als MSN avatar gebruikt zie je toch geen verschil.

    Dus, als je voor stijl wil gaan en een snelle camera ga je voor de E900, wil je een camera waarmee je op redelijke kwaliteit foto's kan afdrukken kies je de D900..

    Ik heb de E900 nu ongeveer anderhalve week, en hij bevalt me erg goed :)
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ikzelf heb de Nokia N73 en hij bevalt me perfect! Vriend van me heeft de K800i en dat is ook een mooi toestel. Wil je een smartphone, kies dan de N73 (dat is namelijk de enige smartphone in jouw lijstje).
     
  18. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    @Joene90:
    Bedankt voor je informatie! Heb voor mezelf toch maar de slidephone's afgeschreven, ben daar bij nader inzien niet zo'n fan van.

    @Rivanov:
    Ook jou bedank ik voor je info ;). Wat is nou precies een smartphone? Ik bedoel, wat kan de N73 eventueel meer dan de K800?
     
  19. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben ook erg benieuwd naar specifieke functies van de N73. Weet al zo goed als zeker dat ik hem wil, maar ben toch benieuwd wat voor bijzonderheden er allemaal opzitten. Zo ben ik benieuwd naar de online functies, en wat je allemaal voor proggies enzo erop hebt staan enzovoorts.

    Iemand met een (uitgebreid) verslag? :p
     
  20. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Kent iemand een site met veel gratis spelletjes die werken op een samsung e250?
    Iets zoals www.myt630.com
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina