Je hebt helemaal gelijk, en ook dat uitzicht op die wielen van die Caterham is fantastisch!
Hou toch eens op jij!!
En zo is het!
Wat AntraXxX en ik posten over onze ervaringen in de game, is gewoon ontopic, en Martijnn, lees het dan toch níet als je het niet leuk vind, droplul!
Haha zou ik ook doen ja!
P.S.: Ik heb met de Corvette ongeveer 9 keer de 180 mph downtown gedaan, en daarna de Corvette verkocht, en eenEnzo Ferrari gekocht!!!\o/
Dus nu staat er in mijn garage:
Mercedes CLS 55 AMG (Obesdian Black, vijfspaaks 19 inch wielen, zwart interieur, niet getuned, 430 KM op de klok.
)
Ferrari Enzo (Rosso Fiorano, vijf-dubbelspaaks 19 inch wielen, rood/zwart interieur, niet getuned, 7 KM op de klok.
)
De Enzo, een verbluffend snelle auto is dat!
Met een prachtig geluid ook, en het is natuurlijk een schitterend mooie auto waar verbazend genoeg ook nog eens heel normaal mee te rijden is!!
En de Mercedes CLS55, dat is ook een erg mooie auto die subliem rijdt, heel erg rustig en comfortabel, maar als je hem op zijn staart trapt gaat hij er als een dolle vandoor en dat geluid...!
En trouwens, wat gaat het hard met die posts zeg. Deze thread is een paar weken geleden gemaakt en nu al 722 posts!
Klik om te vergroten...