1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Jup als ik het geld had, en ik mocht kiezen tussen een luxe Audi of een Corvette Z06, dan wist ik het wel.. :D

    Corvette, duh :9
     
  2. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt helemaal gelijk, en ook dat uitzicht op die wielen van die Caterham is fantastisch!:thumbs:

    Hou toch eens op jij!!:mad:

    En zo is het!:) Wat AntraXxX en ik posten over onze ervaringen in de game, is gewoon ontopic, en Martijnn, lees het dan toch níet als je het niet leuk vind, droplul!:mad:

    Haha zou ik ook doen ja!:9

    P.S.: Ik heb met de Corvette ongeveer 9 keer de 180 mph downtown gedaan, en daarna de Corvette verkocht, en eenEnzo Ferrari gekocht!!!\o/

    Dus nu staat er in mijn garage:

    Mercedes CLS 55 AMG (Obesdian Black, vijfspaaks 19 inch wielen, zwart interieur, niet getuned, 430 KM op de klok._O_)
    Ferrari Enzo (Rosso Fiorano, vijf-dubbelspaaks 19 inch wielen, rood/zwart interieur, niet getuned, 7 KM op de klok._O_)

    De Enzo, een verbluffend snelle auto is dat!:D Met een prachtig geluid ook, en het is natuurlijk een schitterend mooie auto waar verbazend genoeg ook nog eens heel normaal mee te rijden is!!:9

    En de Mercedes CLS55, dat is ook een erg mooie auto die subliem rijdt, heel erg rustig en comfortabel, maar als je hem op zijn staart trapt gaat hij er als een dolle vandoor en dat geluid...!:thumbs:



    En trouwens, wat gaat het hard met die posts zeg. Deze thread is een paar weken geleden gemaakt en nu al 722 posts!:)
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2007
  3. timbrouwer

    timbrouwer Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen 1 nieuwe lexussen om te downloaden. Gratis. Zullen we er blij mee moeten zijn?
    Binnekort komt er een verassing voor de TDU spelers volgens Atari :)
     
  4. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    @ porsch-fan 'nd antraxx

    jullie merken dat mensen er last van hebben, dus misschien is het een idee om idd maar te stoppen met het vertellen wat jullie elke dag doen.

    persoonlijk erger ik me er niet aan, alleen er zijn duidelikj mensen die dat wel doen!
     
  5. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Vraagje voor Porschefan

    Waarom verkoop je de heletijd die autos .. je kan toch net zo goed de autos halen zodat je daar een Achievement voor krijgt ofzo. Zelfde geld voor de huizen. Zo krijg je hem natuurlijk nooit op 100%

    Ik heb trouwens vandaag een Lelijke eend gekocht met 18 inch 20 spaaksvelgens met een roze interieur. Niet getuned. 2324299 KM op de klok_O_. EN OHJA ik had net hagelslag op me boterham :+

    Ik vind het trouwens ook irritant dat jullie elke dag posten wat voor een auto jullie hebben, in dit topic is het meer een gesprek tussen Antraxx en Porschefan over wat voor een auto ze dus hebben. Daardoor worden andere mensen bij wijze van spreke buitengesloten, omdat het toch alleen maar over "welke auto heb jij Porschefan?" gaat. Voeg elkaar anders toe op MSN
    Er staat ook in de Guide:
    Hier kan ik me ook kapot aan ergeren dit gebeurt ook vaak in dit topic.
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2007
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    zoals ik al zei jongens...

    het is niets persoonlijks, alleen sommige mensen irriteren zich er echt aan, en jullie moeten dat respecteren

    zoals doelie voor mij zei: voeg elkaar op msn toe als jullie zo lekker willen chaten met elkaar
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2007
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Zal misschien een idee zijn, daar heb je gelijk in.

    Maar ik en porsche-fan (en nog een paar) posten gewoon ontopic, dus waarom niet.

    En 1 vraag aan de zeikerds die zich aan ons "dagboek": Waarom lezen jullie het dan eigenlijk nog? Als iets me niet zint (saai onderwerp of dergelijke) in een topic, vind ik mijn weg wel naar de <- Vorige knop hoor. :)



    @ Doelie, ik post hier alleen met welke wagen/motor ik ga rijden, en wat ik waarschijnlijk ga doen zoals racen of dergelijke. En ik vertel hier ook niet welke wagens ik heb omdat ik er teveel heb om op te noemen (rond de 100). En als Porsche-fan dat wil doen, doet hij dat toch? Zo geeft hij wel gewoon inhoud (zoals jij verklaart met je Guide-post) aan zijn post.

    En Porsche-fan, heeft denk ik 2,3 auto's omdat dat toch wat realistischer aanvoelt omdat je in real-life vaak ook maar dat aantal auto's hebt.
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2007
  8. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    maar ze komen hier in dit topic om info te krijgen over hoe TDU is, en niet welke auto's porsch-fan en jij kopen en verkopen...
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dat snap ik ook wel, maar wij posten niet alleen maar welke met welke auto's wij rijden ofzo.

    Maar de zeikerds die hierover zijn begonnen zijn, hoeven volgens mij geen info over hoe TDU is, omdat ze zelf ook TDU hebben, maar ik snap je punt dude.
     
  10. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Daar gaat het me eigelijk om, ik geloof best dat jullie posts een bepaalde inhoud hebben. Maar die inhoud is alleen tussen jou en Porschefan.
    Dus voeg elkaar gewoon toe op msn? Dan is het toch gewoon opgelost?
    Nog een tip voor Porsche http://www.myblog.com maak daar anders je TDU blog? Is leuk om te doen toch, en je zet het gewoon in je handtekening hier. Mensen die dan geintreseerd zijn in jouw blog kijken dan heus wel.
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2007
  11. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    amen:b:
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Aan pagina 47 t/m 49 hebben de overige mensen al hebben niets, met dat gezeik van ons allen! :D
     
  13. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Zie het als opbouwende kritiek ;) Nu Dolphin en ik ons punt hebben gemaakt kunnen we weer Ontopic. Waarschijnlijk komt er nog 1 hele lange quote van Porschefan maar hij heeft ook recht om zijn mening te uiten, toch? ;):+
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Nu jullie je punt hebben gemaakt en ik en Porsche-fan al vaak (altijd :+) ONTOPIC hebben gepost kunnen we weer ontopic. :9
    En tuurlijk mag Porsche-fan zijn mening uiten zoals ieder ander. :)

    Wat is jullie snelste tijd van The Tour of The Island? Die van mij: 38:24:31 met een stage 3 getunde Enzo.
     
  15. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764

    Hoezo droplul? Je zou een waarschuwing moeten krijgen over je taalgebruik tegen andere members, ik zie je wel vaker schelden. Ga aub eens vaker ontopic in plaats van dat happy gezeik dat je bent weesten voetballen, gaat douchen en daarna welke autos je gaat rijden... Kid _0/
     
  16. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    ik geloof dat ik rond de 35 min had met stage 3 koningsei
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214

    Zegt meneertje ONTOPIC! :):

    En Porsche-fan heeft hiet nog nooit iets gezegt over dat hij ging voetballen, want dat was namelijk ik. En als ik of Porsche-fan vertellen met welke auto we gaan rijden in ons "dagboek" (té grappig :D) zijn we toch ontopic. :)

    Maar laten we nu ophouden met dit gezeik van al 2,5/3 pagina's lang aub. Jullie hebben je punt gemaakt en wij ook. Dus zetten we er gewoon een dikke punt achter .



    @ NFL_Dolphins, dat is een aardig goede tijd! Het grote voordeel van de Mclaren F1 en de Koenigsegg zijn dat ze een super goede topspeed hebben, waardoor je dus veel winst maakt op de lange stukken.
     
  18. RuudW

    RuudW RuudW

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net voor de eerste keer The Tour Of The Island gedaan, want heb het spel nog maar een aantal dagen. Heb m ook gedaan met de stage 3 getunede Enzo en mijn tijd was 43:59: xx :eek:.
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Leuk dat je het spel ook hebt, bevalt het je een beetje? :D
    Een tijd van 43:59 is voor de eerste keer (denk ik toch) geen slechte tijd, zo'n tijd had ik ook ongeveer. Vind het toch nog wel eens leuk om gewoon die super lange races te doen voor de fun.
     
  20. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    klopt.. meestal bleef ik volgas gaan, reed denk ik gem zo'n 412 km/h.. alleen als je dan plotseling zo'n bocht had:p meestal had je dan niet genoeg tijd om te remmen/goed de bocht door te gaan, alleen dat nam ik maar voor lief door steeds snel te spawnen.
    ben nognooit zovaak v/d weg afgevlogen zeg:eek: damn:9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina