1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Je kunt ook gewoon drie maanden van te voren een nieuw abbo gaan afsluiten met nummerbehoud. Het oude abbo wordt dan automatisch opgezegd en het nieuwe gaat pas in als het oude is afgelopen en je houdt gewoon je nummer :)
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Kan ik ook ergens zien vanaf welke datum mijn abo precies is ingegaan? (KPN is m'n provider). Verder heb ik nog 'n vraagje: ergens in de zomer loopt mijn abonnement af, en ik wil graag een MDA. Ik heb al wat lopen zoeken naar een paar, maar voor mij blijven er eigenlijk twee over:

    1. De T-Mobile MDA Vario
    [​IMG]


    2. De Orange SPV M700 Zwart
    [​IMG]


    Heeft iemand met deze telefoons ervaring en zo ja, wat zijn jullie ervaringen?
    Is het QWERTY toetsenbord echt makkelijk of kan je met de stylus en T9 je ook wel redden en zal ik kiezen voor de SPV? Ben er nog niet helemaal uit... Die zwarte ziet er wel strak uit en is een stuk dunner dan de (uitschuifbare) Vario, en wat moderner (2mp camera etc)
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2007
  3. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik zal voor de 2de gaan..

    Heb gister een nieuwe telefoon gehaald Sony Ericson W810i

    [​IMG]
     
  4. SnackNL

    SnackNL Vroeger: Gamer2005

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel ervaring met die 1e, maar ken hem helaas niet vergelijken voor je. iig. prima telefoontje zonder problemen.
     
  5. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Even een vraag nog. Heb de k800i gekozen bij verlenging van mijn abbonement (T-Mobile). Het loopt 1 juni aanstaande af en heb het via de site verlengd, volgens de standaardprocedure. Nu stond er dat ik mijn bestelling binnen 10 werkdagen zou ontvangen. Nu lijkt het mij gek als ze mij nu al het toestel zouden toezenden? Weet iemand hoe dit zit?
     
  6. Q-BasiX

    Q-BasiX Back 2 BasiX

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Goeie keus:thumbs:

    Tip van mede-bezitter, zet er flash menu's op:)

    Dan is die nog veel vetter, handmatig met Far manager kun je het doen of automatisch met Davinci(dan wel 10 euro, maar zeker waard:))
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    maar gebruik je het toetsenbord er veel mee of heb je zoiets van het is eigenlijk overbodig?
     
  8. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een samsung e250 & ik wou gisteren achter zo'n usb-bluetooth stickje, maar er is blijkbaar bluetooth 1.0 1.2 & 2.0.
    Zijn die allen compatibel met elkaar? Is het zo dat je met een 2.0stick & 1.0 gsm tot de "snelheid" van 1.0 kan?
    De mevrouw in de winkel zei me dat het niet zo is & dat het dus ook gewoon niet kan werken...

    Op de site van samsung staat:
    Tot de multimedia-opties behoren een VGA-camera met camcorder-functionaliteit, een MP3-speler met A2DP Bluetooth, e-mail en webtoegang.

    A2DP staat dat voor 2.0?

    edit: na wat googlen:
    Connectivity
    Bluetooth 2.0 (with Stereo A2DP)
    SyncML
    USB 1.1

    werken beiden dus
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2007
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zojuist de Adapt-AD300 GPS Reciever besteld. Heerlijk navigeren op m'n N73 i.c.m. TomTom Navigator 6! :)

    [​IMG]

    €66,-bij GPSShop.nl

    Morgen binnen. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2007
  10. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Apparaat werkt aardig :) Fix krijgen duurt soms wat lange, maar als je eenmaal fix hebt, raak je hem niet meer kwijt :)
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ben benieuwd, morgen 's testen! :)
    Klasgenoot heeft 'm ook, en daar werkt ie ook perfect.
     
  12. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan best dat ze de telefoon versturen op het moment dat jij de verlenging neemt. Oftewel, je kan hem binnen 10 dagen veranderen. Voor hun maakt het toch niets uit. Zij moeten jouw een telefoon geven, of ze dat nu doen of later maakt niet uit. Jij hebt de verlenging al genomen en zit er al aan vast, dusja ;)

    Bij belcompany (en andere) kan dit ook. Zo was mijn vorige telefoon kapot en moest ik nog 2 maanden met abbonoment. Dan kan je gewoon naar de winkel gaan en een abbonoment nemen dat over 2 maanden begint. De telefoon die je (mogelijk) bij je nieuwe abbonoment krijgt kan je wel gelijk mee nemen. Handig toch :)
     
  13. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Cool, dus zou hem een dezer dagen al kunnen verwachten? Kijk er wel een beetje naar uit moet ik zeggen, ookal ben ik er niet handig mee, het blijft mooi spul.
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Klopt. Het abonnement van de vader van m'n vriendin loopt pas in Juli af, maar hij ging woensdag naar de telecomzaak om zijn abonnement te verlengen en hij kreeg meteen een nieuwe.

    De Adapt AD300 GPS Reciever is gisteravond binnen gekomen. Vandaag maar 's testen! :cool:

    Vandaag de Adapt AD300 GPS Reciever getest i.c.m. TomTom 6.
    Werkt perfect! Pikt snel het signaal op en blijft die ook behouden. De N73 werkt ook perfect samen met TomTom, lekker snel en ook Route-herberekening gaat vloeiend.

    Perfect dus! :cool:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 apr 2007
  15. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
  16. Shizzel

    Shizzel Guest

    Kuch, 2 pagina's terug een korte impressie van iemand

    En op dezelfde pagina nog een uitgebreide review van Rivanov:
    http://www.rivanov.nl/reviewn73.php

    Iemand geholpen in een topic waar ik maar 1 keer ben geweest ;).
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 apr 2007
  17. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, daar had ik zelf om gevraagd, maar ik vraag nu dus info over die HP :p Sorry als dat niet helemaal duidelijk was... Maar toch bedankt :)
     
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik ga persoonlijk voor de Orange SPV M700 ipv de KPN HP, omdat de orange M700 zwart is, ingebouwde GPS receiver heeft (mooi makkelijk), 2MP camera en wat moderner dan de KPN HP. Nadeel is wel de €70 die je moet bijbetalen, maar dat kos een GPS receiver ook ;)
     
  19. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ziet er idd ook erg goed uit, maar ik zit nu al 2 jaar met abonnement bij KPN en het bevalt me erg goed. En de vriend van mijn zusje werkt er dus ik kan ook nog wel op wat extra's rekenen :p Nog anderhalve week en ik moet hem in mijn bezit hebben :)
     
  20. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een bluetooth usb stickje van HAMA gekocht voor mijn samsung e250, maar het werkt niet...
    Als ik apparaten toevoegen doe dan vind ik mijn gsm, maar als ik dan wil verbinding maken om iets te versturen dan mislukt dat telkens...
    Iemand enig idee hoe dit komt?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina