Ik zei eigenlijk, 'I rest my case', maar tegen jou is nog 1 opmerking van mijn kant noodzakelijk (althans, mijn inziens).. Wat ik bedoel te zeggen is, blaat niet over dingen waar je niets van weet of vraag desnoods wat ik in hemelsnaam met mijn opmerking bedoel..
Ik citeer; 'Jij doet net of we een applaus moeten geven omdat ms ook zaken wel eens goed afhandeld.Het is niet meer dan normaal hoor dat een servicedesk dat doet daar zijn ze voor.'
Wat zei ik? Ik citeer wederom; 'wie weet nog de actie van de Xbox 1 net na de launch, toen hij (flink) in prijs dropte..?'
Ofwel, ik heb het hier niet over een wel of niet goed werkende helpdesk etc etc.. Ik heb het hier over een tegemoetkoming van Microsoft toentertijd. Nóg een voorbeeldje (speciaal voor de koppige onder ons *waar ik ook toe behoor, ik geef het toe*); ten tijde van mijn Xbox 1 belde ik helpdesk op, met klacht dat mijn fan wat lawaai (het was een Xbox Crystal) maakte en ik ook graag een andere, minder gevoelige, DVD drive erin wilde.. Was geen probleem, 2 dagen later stonden ze voor de deur, Xbox meegenomen. Weekje later Xbox weer terug en helemaal gratis aangepakt!!
Maar inderdaad hoor, je hebt hélemaal gelijk, MS verleent baggerservice.. Wat ik hiermee probeer te zeggen is; de service van Microsoft is niet zo bagger als dat jij DENKT!
Gelukkig begreep ErroX wél wat ik bedoelde..
Laatst bewerkt: 16 apr 2007