1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] Zelda: The Twilight Princess

Discussie in 'Games' gestart door Arno S., 24 nov 2004.

  1. Dixitfreak

    Dixitfreak Hyrule rulez

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het normaal dat als je ganondorf een kopje kleiner hebt gemaakt,je gewoon terug zelda kan gaan redden?Of is mijn spel stuk??? :'-(
     
  2. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    als je ganondorf hebt gekilled, kan je niet saven. Je moet het gewoon overnieuw doen voor de fun als je wilt. Tenminste; zo is het bij mij.
     
  3. Wii

    Wii Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm nee :+

    Probeer sidequests en verhaal lijn in 1 te doen maar soms moet je ook gleuk hebben dat je een hart piece tegekomt ofzoiets.

    Er staat trouwens in het zuiden van het kasteel ook een grote schatkist hiernaast 2 trappen en daaronder water hoe moet ik daar opkomen moet ik daar mijn dominion rod voor gebruiken?
     
  4. Dixitfreak

    Dixitfreak Hyrule rulez

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een opluchting,ik dacht dat ik het moest overnieuw doen om het uit te spelen...
    Ik vind Midna leuker in haar bevloekte vorm dan als prinses.Ik moet toegeven dat ik het een machtig moment vond toen ik op A drukte wanneer Ganondorf op de grond lag,en link met een cinematisch filmpje Ganondorf vermoorde (of toch verzwakte waarna Zant hem killde)
    Volgens mij kan je ganondorf killen met een vishengel
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2007
  5. Dixitfreak

    Dixitfreak Hyrule rulez

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    er zegt niemand iets,is deze topic dood fzo??
     
  6. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Nee er valt gewoon ff niks te zeggen, of iedereen kan alles zelf, of iedereen heeft het al uitgespeeld.
    (en er zit niet voor niks een Edit knop bij je post :+ )
     
  7. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het hele spel uitgespeeld met 3 hartjes en mijn hengel.:thumbs:
     
  8. Dixitfreak

    Dixitfreak Hyrule rulez

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    ff van die knop:dat weet ik,maar als ik dat deed,viel het niet op dat ik iets nieuws zei
     
  9. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    oh ja... :{
    nu maar snel weer on-topic gaan anders gaat het weer nergens over ;)

    Ik ben met Zelda net voorbij de Fire temple, en ga nu naar Castle Town.(als wolf :cool: )
     
  10. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt dat je?

    A) Ganondorf hebt verslagen met alleen je vishengel.
    B) Alle vijanden waartegen je vocht verslagen met een vishengel.

    trouwens wel respect met 3 hartjes dat is zeer moeilijk. Mjah met 4 bottles vol met fairy's praat je al over 3*4+3= 15 hartjes. Mijn vraag is dus had je bottles met fairy's bij je want dat veranderd de zaak nogal.
     
  11. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    was een grapje van me :emo: . maar kan je echt attacken met de vishengel? heb ik nooit geprobeerd. het is trouwens best wel een uitdaging om het hele spel met 3 hartjes en/of vishengel uit te spelen. later in het spel mag je dus geen een keer geraakt worden want anders ben je meteen dood.:thumbs:
     
  12. Dixitfreak

    Dixitfreak Hyrule rulez

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geprobeerd het spel uit te spelen met 3 hartjes.Het is me gelukt tot aan Dragon Argorok,die ik verslagen heb met 3 hartjes.Daarna heb ik Twilight Palace nog steeds niet uitgespeeld,want daar verlies je wel wat hartjes :confused:
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Laatst bewerkt: 30 apr 2007
  14. Rubinho

    Rubinho Video Game Pianist

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo!

    Wie kan mij helpen, bij de achtervolging met die Huifkar. man o Man o Man o Man, wat is die moeilijk zeg! Als ik de 1e pport heb geopend beginnen alle problemen... Je moet blijkbaar al die mensen op die varkens killen, maar het lijkt alsof ze steeds terugkomen. Is dat ook zo, en moet ik gewoon heel snel zijn. Ik heb trouwens ook gehoord dat ik die vogel ook moet vermoorden, maar ik heb het namelijk al druk zat met die varkens, en dus ook met het blussen van die kar.

    ;)
     
  15. Rubinho

    Rubinho Video Game Pianist

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.ninsheetmusic.net/sheetmusic.php?franchise=Zelda Moet je die link eens kijken, dan zie je bladmuziek van zowat alle Zelda Songs :D (Wel voor piano/Keyboad)
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik doe niet aan sheetmusic. Enkel het menselijk geheugen en mn eigen gehoor :) :+

    En: over het vraagje: Als de huifkar geraakt wordt ofzo, geloof ik, ga je weer een rondje en komen de vijanden weer terug. Zo heb ik het begrepen, tenminste.
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2007
  17. Rubinho

    Rubinho Video Game Pianist

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dus je zou ze de eerste ronde meteen af moeten knallen, en je Kar blussen?

    Ga ik eens proberen...
     
  18. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Dit is wel een vette game, maar Ocarina of Time spant nog altijd de kroon. Echt zo'n toffe sfeer had dat spel. Daar had ik ook zo lang over gedaan, met Twillight Princess was ik in een paar dagen al echt heel ver. Dat vond ik wel jammer.
     
  19. Dixitfreak

    Dixitfreak Hyrule rulez

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0

    Neeneenee,je moet niet die everzwijnen hebben!Je moet gwn zorge dat je kar niet helemaal opbrand,maar dat gebeurt maar zelden,af en toe ff blusse en dat is in orde,en die goblins laat je gwn rijde,alleen zorgen dat ze je niet van je paard duwen.Het punt is,dat wanneer je bijna aan het einde bent,een vogel een bom legt en het paard van zijn weg afwijkt,en de ronde weer begint dus ff op een rijtje:de kar af en toe blussen zodat z eniet helemaal opbrand,de goblins af en toe verslaan,maar dat hoeft niet,en het belangrijkste:wanneer je bijna aan de doorgang bent waar je door moet,goed voor de kar rijden,je pijl en boog nemen en schieten op die vogel voor hij de bom legt.Dit vergt enige oefening,want ik zat daar ook vast.Maar na enkele rondjes is het me wel gelukt!!!Succes!
     
  20. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    ik weet niet hoor, maar ik heb hier helemaal geen moeite mee gehad, maar dat kan ook aan mij liggen xD
     

Deel Deze Pagina