1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Lars, 7 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

    JeePee Guest

    Level 1 t/m 16 (van zwaar makkelijk tot na 5 minuten kan ik me niet meer bewegen) Die met de horizontale bak is alleen te verstellen door water erin of eruit te halen geloof ik. Deze heeft een handige wijzer die aangeeft hoe zwaar je hem wilt hebben. Het water kan je er met de juiste tabletten een jaar lang in laten zitten. Je hoort het water echt klotsen wat echt een gevoel geeft dat je bezig bent, dat is leuk, want die elektrische roeiers zijn zo saai waardoor je er IMO snel op uitgekeken raakt.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 apr 2007
  2. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    IK bedoel dus dat het aan de binnenkant van mijn elleboog pijn doet. :) Kan best dat dat de triceps is :D
     
  3. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Waarschijnlijk bedoel je gewoon de 'binnenkant' van je onderarm.
    Of anders misschien je biceps.

    Ach wat, dat is alleen maar goed (ligt er natuurlijk aan in welke mate). Maar als je een beetje je spieren voelt is dat gewoon een teken dat je goed gesport hebt.
     
  4. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is nu echt vreselijk erg :mad: Kan mijn armen maar driekwart strekken maarjah :{ is al meer dan vanochtend toen ze helemaal vast zaten 8)
     
  5. 3SP

    3SP Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je pijn hebt aan de binnenkant van je elleboog, dan heb je pijn aan pees(waarschijnlijk de pees van je biceps).Dit is dus NIET goed.Waarschijnlijk niks ernstig.Maar wel rust nemen en niet doortrainen anders kan de pees gaan ontsteken.En een peesontsteking wil je echt niet hebben.
     
  6. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    juist niet, dan train je te weinig en niet goed :9
     
  7. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Waar baseer je dat op?

    Spierpijn duid vaak op overbelasting of een gebrek aan herstel periode. Juiste voeding kan dit ook "bestrijden".
     
  8. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal de volgende keer Coco wel eens aanspreken dan :9 Maar die andere gast had er ook last van toen hij begon :confused:
     
  9. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik had een tijdje niet geboxt en als ik dan weer ga trainen voel ik het wel weer. Dus ja het is overbelasting maar als ik regelmatig box dan heb ik er geen last van hoe hard ik ook train.
     
  10. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Is te verwachten toch? Als je met een relatief slechte conditie begint met zwaar trainen schrikt je lichaam zich kapot. Pijntjes is een veel voorkomend gevolg.
     
  11. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe vanaf oktober ook aan fitness. Ik doe dit bij Health City. Als je nog onder de 18 bent is het even duur als de minder luxe fitnesscentra. Ik betaal 37euro per maand en als ik 18 word, dan word het iets van 56euro per maand, maar dan kap ik ermee, want dat vind ik te duur, want ik moet het zelf betalen...

    Ik las ergens in dit topic iets over creatine.
    Ik heb in de zomervakantie heel vaak "Whey" ingenomen. Ook in poedervorm en die moest je aanmaken met melk en dan had je een soort milkshake en die moest ik elke avond innemen, want ik heb zwaar werk in de vakantie en had voort pijn in al mijn spieren en gewrichten.
    Maar praten we hier dan over hetzelfde soort iets of is creatine weer iets anders?
     
  12. 3SP

    3SP Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Is niet hetzelfde, voor een uitleg ff googlen.
     
  13. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
    Creatine komt van nature in bepaalde voedingsmiddelen voor (vlees en vis), en wordt aangemaakt in het lichaam. Creatine inname leidt tot het verveelvoudigen van de hoeveelheid creatine in je lichaam, waardoor je spieren meer arbeid kunnen verzetten

    Dat is waarschijnlijk voor jou het beste, werkt uiteraard niet voor gewrichten. Whey is gewoon voor het aankomen in massa.
     
  14. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    heey dorpsgenoot :9
    ik ben nu ook bijna 18 en me ouders betalen het voor mij nu 36 pm en dan zovaak als je wilt fitnessen + zemmen + nog iets
    sport bij laco / ouwekerk
    en als je 18 bent veranderd er niks want is all-in abbonnement

    site:
    Laco / ouwekerk Vught
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Whey zijn eiwitten, die zijn natuurlijk nodig voor spierherstel.
    Creatine is creatine, maar dat heeft freeshooter al uitgelegd.
     
  16. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit er ook over te denken om hier in het dorp na de Zomervakantie te beginnen met Fitnessen, doe nu thuis oefeningen 's Ochtends en 's Avonds maar wil ook wel eens wat afwisselenders doen zoals gewichtheffen of beenspieren oefenen:)
     
  17. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Weer even update, het was gewoon spierpijn/pijn omdat mijn lichaam niks gewend is. :) Had een dag overgeslagen omdat het dus pijn deed en de trainster was een beetje boos/teleurgesteld :{ Morgenavond ga ik weer en ben weer de volle 100%. Niks pijn meer en alleen maar meer gedreven om ervoor te werken. :D Na hoeveel tijd zie je eigenlijk normaal resultaat? (als in echt meer spieren) Ik merk nu al dat de zwembandjes een beetje verdwijnen maar ik wil ik ook wel een beetje breder zijn. 8)

    @tha Bomb: Doe gewoon een proeftraining en kijk of je het leuk vindt. Ik deed vroeger ook wat oefeningen thuis maar met een schema/trainster enzo is het veel beter en leuker om bij te houden. En je krijgt natuurlijk meer resultaat :D
     
  18. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Nou dunno, ik train al 3 jaar, 2-3x per week altijd, en ben nou echt niet eens 2 meter breed:+ Wil nog steeds iets breder worden, maja je lijkt als je bijna 2m ook al snel smaller.

    Denk dat sostic wel advies kan geven, volgens mij doet hij een studie in die richting.
     
  19. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    verschilt ook per lichaam... want iemand met een heel slank figuur zal eerder spiermassa zien dan iemand die beetje gezet is maar een gezet iemand ziet natuurlijk wel dat hij minder vet krijgt/heeft..
    en of je genoeg slaapt en genoeg/goed eet want dat is ook belangrijk

    bij mij zag je het al na een 3 weken/maand echt goed maarja ik was ook redelijk mager toen ik begon :9 nu nog hoor zit alleen wat meer spiermassa
    maar je voelt het wel eerder met dingen optillen etc
     
  20. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Had ik laatst ook.
    Gingen met school fitnessen.
    K had er geen ervaring mee ofzo, en deed gewoon de max. aantal kilo's die ik kon tillen.
    later hoorde ik dat je beter de helft van dat gewicht kan doen, en dan gewoon vaker de beweging herhalen.,
    Jaweetik veel. ik dacht gewoon dat je je max. moest proberen op te tillen heel de tijd :p

    iig, ik kon tot 4 dagen daarna mij armen niet strekken, omdat het in de 'kuil' in je ellenboog ontzettend pijn dee, t zelfde wat jij dus hebt/had.

    Tip is: Minder gewicht, vaker herhalen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina