hmmm mario kart vind ik juist vet... ik weet ook zeker dat veel mensen em gaan kopen en als je het online kan spelen al helemaal! mario golf en tennis zijn ook wel vet, maar idd geen toppers naar mijn mening... zelda, metroid, ac, en nog een paar zijn ook zeker toppers...
je vergeet splinter cell bij de ps2 en de gc, hoewel dat niet mijn type spel is..... en skies of arcadia voor de gc en pro evo soccer en en ach ik denk dat iedereen nog wel een stuk of 10 titels kan noemen waar hij naar uitkijkt voor elke console, voor de xbox lijkt KotOR mij bv ook erg vet. ik denk trouwens niet dat pd0 en halo 2 het dit jaar halen, net zo min als alle 5 capcom titels.
dat was '68 al.. .. ik heb deze games ook alleen in de multplayer mode gespeeld en dat beviel me behoorlijk.. geen toppers, maar wel leuke party games..
Er zijn heel wat hits vergeten in dat rijtje v XBOX..zoals eerder gezegd Starwars KOTOR, True Fantasy Live Online, Sudeki en Dino Crisis 3,Kameo, Perfect Dark Zero ,Dead or Alive Code Chronus horen ook nog in dat rijtje v de XBOX.