1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

2003: jaar van de ......

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door sharkysharky, 4 jan 2003.

1. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Vind je.. Ik vond het maar goedkoop melken hoor Arrowana. Maar goed. Ieder zijn spel natuurlijk.

2. hansvl88

hansvl88 Hmmpff..

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm mario kart vind ik juist vet... ik weet ook zeker dat veel mensen em gaan kopen en als je het online kan spelen al helemaal!
    mario golf en tennis zijn ook wel vet, maar idd geen toppers naar mijn mening...

zelda, metroid, ac, en nog een paar zijn ook zeker toppers...

3. can-o

can-o Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je vergeet splinter cell bij de ps2 en de gc, hoewel dat niet mijn type spel is.....
    en skies of arcadia voor de gc en pro evo soccer en en ach ik denk dat iedereen nog wel een stuk of 10 titels kan noemen waar hij naar uitkijkt voor elke console, voor de xbox lijkt KotOR mij bv ook erg vet.
    ik denk trouwens niet dat pd0 en halo 2 het dit jaar halen, net zo min als alle 5 capcom titels.

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Gamecube.

5. Hotshot

Hotshot Guest

2003 het jaar van de liefde..

6. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    dat was '68 al..

..

ik heb deze games ook alleen in de multplayer mode gespeeld en dat beviel me behoorlijk.. geen toppers, maar wel leuke party games..

7. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn heel wat hits vergeten in dat rijtje v XBOX..zoals eerder gezegd Starwars KOTOR, True Fantasy Live Online, Sudeki en Dino Crisis 3,Kameo, Perfect Dark Zero ,Dead or Alive Code Chronus horen ook nog in dat rijtje v de XBOX.:eek:

Laatst bewerkt: 7 jan 2003
  8. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    DEVIL MAY CRY 2!!!!!!!!

Deel Deze Pagina