North Sea Jazz Festival 2007

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gryphon, 14 mei 2007.

  1. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    [​IMG]

    North Sea Jazz Festival 2007

    North Sea Jazz Festival 2007 zit er aan te komen, op 13, 14 en 15 juli is het zover. Nadat ik gelezen heb dat The Roots _O_ komen heb ik besloten om er heen te gaan, alleen vrijdag 13 juli wel te verstaan.

    Het programma:
    http://www.northseajazz.nl/program.html

    Waar ik vrijdag 13 juli denk ik heen ga is:
    Charles Tolliver Big Band
    Gym Class Heroes
    The Roots
    Buena Vista Social Club

    Ik sta wel open voor suggesties.

    Wie gaan er nog meer heen of is het van plan om er heen te gaan?
     
  2. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Hmm lijkt me wel dope alleen is het zo te zien prijzig als de pest. Weerhoud me nogal om te gaan, zeker omdat het niet om de hoek is. Aan de andere kant valt het wel weer net nog in die periode waarin je de OV-studentenpas mag gebruiken. Moeilijk.
     
  3. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is inderdaad erg prijzig ja, maar dit jaar wordt hier een buitenlandse vakantie overgeslagen. Ook omdat The Roots komt wil ik erg graag gaan. _O_
     
  4. Yko

    Yko Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me best een leuk festival voor de jazz-liefhebber. Ik kan best naar jazz luisteren, of muziek met jazzy invloeden, maar zou er niet zoveel geld als dit voor geven.

    Wat ik wel ontzettend jammer vind is dat de line-up wel erg matig wordt. Het festival moest het altijd hebben van echte jazz grootheden, kan me wel herinneren wat voor grote namen er jaren geleden kwamen. Als ik dan nu zie dat Katie Melua een van de grote artiesten is die mensen moet trekken, naast Snoop Dogg (wtf), en dat dan ook artiesten als Gym class heroes komen, en nog wat bandjes met jazzy invloeden (the roots, Amy Winehouse) vraag ik me af waar het heen gaat. Ik vind Katie Melua best goed verder hoor, maar op north sea jazz zie ik vreemd genoeg liever jazz. Voor het geld waarmee ze die 'grote' namen boeken die wat breder publiek moeten aanspreken moeten ze maar weer voor fans van jazz legendarische artiesten boeken.
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2007
  5. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ben ik zeker met je eens, Snoop Dogg en Gym Class horen niet op een Jazz festival. Maar kennelijk willen ze breezertjes aantrekken ofzo. Jammer, ook vanwege de hoge prijs ga ik nu zeker niet.
     
  6. Gerard Way

    Gerard Way Guest

    Lol Snoop Dogg en TMF "bandje" Gym Class Heroes. The Roots integendeel.. :)
     
  7. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    ben een grote fan van Marcus Miller die dit jaar de Cruise organiseert, maar is me allemaal iets te duur :x

    dan ga ik liever naar een eigen concert van hem
     
  8. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    k denk dat k ook ga:D

    vrijdag:

    gym class heroes
    the roots
    MARCUS MILLER_O_ (is echt een fokking goeie bassist, ben k al fan van sinds mn geboorte)
    al green

    zaterdag:

    trijntje oosterhuis

    zondag:

    candy dulfer(heeft mn pa een nr voor geschreven\o/)
    snoop dogg
    amy winehouse


    vrijdag ga k zowiezo, miss ook nog zondag...

    edit: s0kkie, ook fan van marcus miller? eindelijk nog iemadn die hem kent:D:D
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2007
  9. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Wanneer komt Marcus Miller dan?

    Edit: oh ik zie het al.
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2007
  10. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    haha lol:lol:
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Snoop Dogg =(

    Maarja, The Roots is al vaker geweest. En grappig dat Gym Class Heroes nu opeens een TMF bandje is =(
    Maar ze horen imo niet op een jazz-festival.
     
  12. Yko

    Yko Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Tmf-clip, Tmf-refrein, ik ken voor de rest niets van ze, maar ik vind het behoorlijk simpel. Live klonk het ook nergens naar bij Jensen vorige week.
     
  13. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Zeer spijtig dat het hele imago verpest is door dat nummer en alle media aandacht daarvoor, want hun aparte vorm van rap (zeker de oude albums) is zeker vet.
     
  14. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat nummer (Cupid's Chokehold) staat niet eens op het album As Cruel as School Children, originele versie dan.
     
  15. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Nee staat op het album daarvoor, hun beste album the Papercut Chronicles, maar wel een andere versie dan degene die nu de hit is (zonder dat irritante ge'girlfriend' echo ding' ). 'Nieuwste' album is hele andere style.
     
  16. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Jazz is lekkere muziek om te loungen. Maar om er speciaal naar mijn minst favoriete stad af te reizen vind ik ook weer zo:+
     

Deel Deze Pagina