Ik zou geen Quad core nemen,waarom : er zijn nog geen spellen/applicaties die 4 cores ondersteunen, zal ook nog wel een tijdje duren voordat is gefixt.
@Midnight warrior: Ik zou zelf ook voor een p35 moederboord gaan,want die zijn gereed voor de nieuwste processors in de toekomst: De Penryn,die hebben bijna het dubbele aantal cache van de huidige conroe processoren( intel core 2 duo:E6600)en zijn daarmee stuk sneller. De penryn processoren komen in het 3rde kwartaal,gelijk met de AMD barcelona (zeggen ze).
Processor:Wil je wachten op de penryn,neem dan de 4300:Met overclocken kunnen ze de e6600 bijhouden,behalve met het aantal cache dan. Geen zin om te wachten,de E6600.
Ik weet niet wat je huidige geheugen modules zijn,maar als die snel genoeg zijn gewoon zo laten.Ga je overclocken neem dan de Crucial Ballistix PC2-5300.
Harddisk:Western Digital Caviar SE16 320 GB
Wil je echt klaar zijn voor de DX10 games: Nvidia 8800 320 óf 640 óf als je echt hardcore gamer bent de 768,wil je nog stapie hoger gaan moet je voor de Ultra gaan,maar zelf zou ik voor de 320 gaan of 640. Wil je echt eyecandy->640
Als je de 640 neemt ga dan voor de EVGA e-GeForce 8800 GTS 640MB,die is het best presterende van alle 640's
Dit alles voor
ongeveer 700 die kant.
Klik om te vergroten...