1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 16 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik vind het dus echt onzin die xknop, ze kunnen die functie beter bij de RB doen en de x knop als ouderwets herlade en alles, want nu gooi ik af en toe nog perongeluk m'n xknop functie weg op de grond:p
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    das een kwestie van wennen toch;) voordeel van herladen op rb in plaats van X is dat je je duim niet van de rechterstick hoeft te halen zodat je kan blijven richten terwijl je herlaad
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    btw op wat voor sensitivity spelen jullie? ik heb hem nu op 5 staan (medium) een dat bvalt wel aardig (komt denk ik omdat het dan ongeveer zo snel gaat als R6 wat ik de laatste manden erg veel gespeeld heb)
     
  4. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie veel mensen klagen over de graphics. Ik begrijp dat mensen die nooit Halo 2 hebben gespeeld en alleen GoW, vinden dat dit er niet next-gen uit ziet. Maar dit spel gaat verder dan graphics. De gameplay zit gewoon heel goed in elkaar. Matchmaking, verschillende gamemodes, een goed ranking systeem, het zit er allemaal in. Wat Halo 2 o.a. destijds zo populair maakte was de gebruiksvriendelijkheid. Je kan in je eentje of met een vriend heel makkelijk het spel online starten en een ranking game spelen. De graphics ondersteunen het spel, maar is niet het spel zelf. Ligt de gameplay je niet, prima dan speel je gewoon wat anders. Maar ga het spel niet afkraken op alleen de graphics, want het plezier dat je hebt met je vrienden of alleen via het matchmaking systeem is in mijn ogen tot nu toe ongeevenaard door een ander spel en dat maakt Halo 3 voor mij weer een online topper/verslaving.

    Verder vind ik de toevoegingen en veranderingen in het spel ten opzichte van Halo 2 tot nu allemaal verbeteringen, alleen de nieuwe plek van het push-to-talk knopje vind ik onhandig.
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2007
  5. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben het met je eens. Wil er nog even aan toevoegen dat de uiteindelijke versie van H3, in ieder geval de Single Player mooier zal zijn dan de bèta laat zien. Kijk maar naar de announcement trailer: geen gepre-renderde super beelden, maar in-game super beelden. Ik heb ook wel het vertrouwen in Bungie dat de MP er ook beter uit gaat zien (dit is maar een bèta, maar 900 MB, H1 en H2 zagen er ook in hun tijd erg goed uit)
     
  6. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil nog even reageren op deze reactie.

    De reden dat mensen rond rennen en springen is omdat je respawnt als je dood bent. Je hoeft niet altijd te denken aan cover, soms weet je gewoon dat je dood gaat in je actie waarin je twee mensen van de tegenstander mee kan nemen. Daarin verschilt Halo van GoW.

    Gear of War is origineler, ja dat klopt. Het is ook al het derde deel van Halo. Mooier klopt ook. Maar beter uitgewerkt qua verscheiden heid, dat is toch een duidelijke nee. GoW heeft weinig gamemodes en je bent verplicht om een bepaalde map volgorde aan te houden. Verder zijn er niet veel verschillende wapens.

    De gameplay is gewoon anders. Waar je bij GoW spanning hebt omdat alles zo grauw en donker is en je ook echt af bent als je dood gaat, heb je dat bij Halo minder. Bij Gears of War heb je die moves om te schuilen dan ook hard nodig. Bij Halo ben je wat vrijer. Er zijn veel manieren om als team samen te werken en je doel je bereiken. Het is ook kleurrijker waardoor de sfeer gelijk heel anders aanvoelt tov GoW.
     
  7. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed punt. Singleplayer van Halo en Halo 2 ziet er ook beter uit als de Multiplayer. Bij Multiplayer wordt er altijd wel iets van de kwaliteit van de graphics afgenomen om zo een bepaald framerate te kunnen garanderen.
     
  8. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren weer eens als vanouds genoten van een dage Xboxen. Iedereen met wie ik heb gespeeld wil ik daarom ook bedanken!

    Er wordt veel gesproken over de graphics en hoe vernieuwend de Beta is ten opzichte van Halo 2, maar voor mij persoonlijk maakt dat allemaal eigenlijk niet zo veel uit. Wat is gisteren weer meemaakte is al weer een tijd geleden (MotoGP en Halo 1 en 2) en dat is gewoon gezellig spelen met oud "bekende". Naarmate er meer spellen uitkomen verspreidt de Xbox communitie zich uit over verschillende games. Een titel als Halo zorgt ervoor dat iedereen weer bij elkaar komt en dat maakt het voor mij zo'n leuk spel. \o/
     
  9. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0

    ja het grootste voobeeld daarvan is RB6.Multiplayer is echt grafisch minder dan de single player
     
  10. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de beta gespeelt bij kameraad en hij was vetttttt!!! Ik had weer helemaal die halo sfeer tepakken 8) Ik vond het super!!! En we waren ook weer lekker op dreef 8) :D
     
  11. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    @ The Matrix: Gears of War was een nieuwe game en werd idd ook gehypted, maar om de verwachtingen die de nieuwe game wekte, en die maakte de game volledig waar. Halo 3 is gewoon een bekende titel met een enorme schare fans en wordt alleen daarom al gehypted. Zoals iemand al terecht opmerkte, als dit een onbekende, nieuwe game was had men gezegd, zoveelste game in dit genre, onderscheid zich niet, weinig diepgang. Maar omdat het Halo is wordt de game gehypted, en het maakt de verwachtingen wat mij betreft niet waar, beta of geen beta, dus vind ik hem overhypted, en de mensen die niet omdat ze Halo fans zijn de game tegen alles verdedigen, maar de game wat kritischer beschouwen vinden dat ook. Maar ieder zijn mening natuurlijk :)

    @ Rigest; Omdat blijkt dat Laconiek gelijk heeft en je er geen tegenargumenten voor weet zeg je maar gewoon dat zijn post onzinnig is :confused:

    @ James Bond 007: Dat is ook meteen wat GoW leuker maakt, wat tactiek en diepgang, teamspel, verschillende speelstijlen, je kan je verstoppen, maar toch is het level zo opgebebouwd dat de vijand je vaak van meerdere kanten kan benaderen, je kan ook rushen. Veel meer variatie. En dit is gewoon rondhoppen en knallen op alles wat beweegt, zelfs in teammatches is er weinig teamplay, gewoon knallen. Het hoeft ook geen tactical shooter te zijn (btw, zo tactical worden de mp matches van Rainbow Six Vegas ook weer niet gespeeld, maar er zit wel meer structuur in) maar een beetje er tussenin zou leuk zijn en wat dat betreft ben ik het met Boris van Gamekings eens. En er zitten veel mensen type Dennis van Gamekings tussen die alles gewoon verdedigen omdat het Halo is (en Dennis overschreeuwt ook nog anderen, dat is irritant, dat heb je op een forum dan gelukkig weer niet :D)

    Maar naast de wat oppervlakkige MP lijkt de Singleplayer me wel leuk, wat meer verhaal en variatie, de wapens zijn best leuk en het spel ook goed. De graphics kunnen nog wel wat beter, maar daar zullen ze nog wel aan werken, en ik heb ook geen HDTV, daarop zal het wss nog mooier zijn. Dus ik wil de game wel hebben, iig voor de singleplayer.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    @ averagegamer: En hoe verklaar je de 9+ cijfers voor Halo & Halo 2 dan in tientallen verschillende bladen en internetsite's? ;)8)
     
  13. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Doordat mensen de hype gaan geloven?? :)
     
  14. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb het toch niet over Halo 1 en 2? Maar over Halo 3 Beta, en wat heeft dit met tijdschrift beoordelingen te maken? Dus als een game een hoog cijfer scoort betekend dat niemand op het forum dat tegen mag spreken? :confused: Kom nou, kan ik ook wel zeggen, bij Gamekings vind Boris het ook geen geweldige game, dus jullie mogen het niet goed vinden. Wat die bladen er van vinden doet niks af van de argumenten die ik aandraag, lees die maar eens en ga daar maar eens op in, in plaats je achter een review die je als koren op jouw molen kan beschouwen te verschuilen. BTW, er is toch duidelijk veel meer kritiek op de game naast de Halo lovers die de game tegen alles verdedigen.
     
  15. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    GoW en Halo moet je sowieso niet met elkaar vergelijken imo. Het zijn gewoon 2 heel verschillende games.
     
  16. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Zeker op het gebied van grafische kwaliteit \o/ badabishhhhhhhhhh
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Je met sowiezo geen games gaan spelen die je overhyped vind. Ik vind dat bijvoorbeeld dik van van Gears of War. Ok, ziet er mooi uit, maar heeft totaal ook geen diepgang. Als je alleen al kijkt naar de vrijheid in de game, totaal niks dus. In Halo & Halo 2 heb je iets meer vrijheid. Bovendien is Halo 3 betá alleen nog maar multiplayer, en leunt de hele serie ook veel meer op de singleplayer dan de multiplayer. Mensen begrijpen te weinig van het Halo verhaal om te kunnen zeggen dat er wel wat in zit.

    Ik denk dat mensen die games te overhyped vinden, die games gewoon niet meer moeten spelen. Waarom speel je games als je ze toch overhyped vind? Je gaat Crackdown toch ook niet kopen om alleen die betá te kunnen spelen? Je gaat Crackdown toch ook niet kopen om daarna de betá te overhyped vinden, aldan niet de game Halo 3 zelf.

    Ze zeiden precies hetzelfde van Halo, Halo 2, Gears of War & Killzone. Dit zijn maar enkele voorbeelden, maar ik heb me kostelijk vermaakt met alle vier de games, waarvan ik Gears of War dan de minste vond. Ik ziet het probleem dus ook niet meer. ;)_0/
     
  18. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14

    Anders houd je eens op met zeiken over de Graphics:{ .
     
  19. halo_is_lauw

    halo_is_lauw Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    toen ik de beta speelde kreeg ik weer het oude ''Halo'' gevoel de rillingen liepen over me rug
     
  20. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    gister tot 2 uur 's nachts bij een goede maat van mij zitten spelen de beta ;) er was even een soort van storing..? rond 11 uur ofzo dat er ineens erg weinig spelers online waren en niemand kon spelen, maar dat was na een half uurtje al weer weg, dus nog lekker verder gespeeld.
    graphics vind ik voor de beta wel redelijk! in de full verwacht ik heus wel dat het beter wordt. maar in de beta zie je op veel dingen als detail wel mooi de krasjes zitten etc. ziet er wel goed uit.
    gameplay vind ik heerlijk! vind het heerlijk spelen, wel even wennen met reloaden en het praten met de D-pad. voor de rest vind ik het goed spelen. ook relaxt dat de assault riffle er weer in zit :D vind die spartan laser ook erg vet :9
    verslavingsfactor is voor gewoon in 1 woord '' hoog '' :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina