De Grote Voetbaldraad [Deel 12]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 3 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en als voorzitters wel gaan investeren zonder winstoogmerk dan krijg je van die Chelsea-achtige taferelen.
     
  2. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook. Wat ik zie op YouTube en lees ik op Wikipedia bevalt me wel. Jeugdopleiding van Ajax, aanvoerder Chelsea-2, vorig jaar beste voetballer van Belgie (Gouden Schoen)..
     
  3. Fifafan

    Fifafan Guest

    Prachtvoetballer, heb veel veel wedstrijden van hem gezien dit jaar
     
  4. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij ooit een wedstrijd in de Arena meegemaakt? Echt een super sfeer zoals in de Kuip is het niet, maar we kunnen het echt wel.. En daarnaast, in de Arena past 50.000 man, en is de akoestiek echt kut.. Als je dat vergelijkt met vooral de Hout, wat daar in past, past in 1, hooguit 2 vakken van de Arena.. vind je het gek dat de sfeer daar dan beter is?
    En de bezoekende supporters waar je het over hebt, die houden vrijwel altijd hun bek dicht, tenzij het Feyenoord is ofzo..
     
  5. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    En Charisteas lachen we eigenlijk alleen uit:+
     
  6. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik neem aan dat ze in 410 staan? O-)

    Verder wordt Ajax er inderdaad bijgehaald bij sommige wedstrijden (alle wedstrijden is overdreven), maar dat wordt gelukkig niet gedaan door alles wat er staat (ik kan het weten, sta er zelf..). Sfeer daar is gewoon goed. In 410 ben ik nooit geweest en dat wil ik graag zo houden. De boefjes.

    Over het weglopen: daar hebben ze in Amsterdam ook een handje van, dat weet je zelf ook.
     
  7. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    Als we alle spelers op moeten gaan noemen die o.a. naar PSV, Feyenoord en AZ zijn gegaan op moeten noemen en het hun kwalijk moeten nemen, dan zijn we nog wel even bezig.

    Van AZ gaat er 1 (!) speler eens een keer naar Ajax en AZ is gelijk beledigd.

    Precies, IEDERE club heeft dat.
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2007
  8. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Puur om het feit dat Van Geel nu natuurlijk in Amsterdam zit. Als Perez gehaald werd door Pietje Puk, was er wellicht minder overstuur gereageerd. Daarbij moet dat hele AZ niet zeuren. Sindskort komen ze om het hoekje gluren met wat redelijke prestaties (waar zijn de prijzen?) en gelijk hangt men de vedette uit. Schandalig.
     
  9. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Komt bij dat ze constant zeuren als Ajax een speler van AZ wilt kopen...

    Wie koopte ook alweer Willem II en RKC Waalwijk leeg?
     
  10. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    maar de manier waarop. Van Geel was net bij AZ weggegaan, wat niet heel netjes ging. Daarna wil hij Perez halen, een goede speler van AZ, die wij liever rijk dan kwijt zijn. maar hij gaat naar ajax, de rivaliteit is hoog tussen ajax en az, zo is de afgelopen tijd wel gebleken. Dat zie je als supporter liever niet dat er een goeie speler naar een rivaal gaat.
    Ik vind zelf ook dat er overdreven gereageerd wordt, ik hou zelf ook niet van het uitfluiten van ex-az-ers. Maar ik kan begrijpen waarom
     
  11. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Prachtige uitspraak, het liedje dat bij jullie het hardst wordt gezongen is het liedje van utrecht :thumbs:
     
  12. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    VI.nl

    Dat is al bijna 30 miljoen samen en het is nog te weinig. Er blijft wel weinig over van het jeugdige team dat ten Cate zo graag groot wil maken..
     
  13. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is net zo klein als Sneijer dus in dat opzicht is hij een vervanger. :9

    Maar het is een goede speler hoor, alleen de twee benigheid van Sneijer heeft zoveel meerwaarde.
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2007
  14. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Derksen kan zoveel zeggen ;)
     
  15. RichoX

    RichoX 360 gaat ownen!

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha en met die domme klappertjes de hele tijd. De meeste supporters van AZ weten niet eens wat ze moeten zingen dus stelen ze maar liedjes van andere clubs. :lol:
     
  16. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Beetje jammer alleen dat we moeten betalen voor een speler die bij ons ion de jeugd heeft gebald.
     
  17. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Haha, ja precies. De mooiste vind ik nog deze:

    Het liedje van PSV, olé olé, olé olé, come on PSV, come on PSV: lekker mee te zingen doordat het rijmt.

    En dan krijg je dit: olé olé, olé olé, AZ Alkmaar, AZ Alkmaar :lol: Klinkt voor geen meter.
     
  18. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, das best sneu. Maar ach, zolang het goed uitpakt hoor je mij niet klagen.
     
  19. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Jullie moeten de bengel niet al te serieus nemen, die is nog nooit in het dsb-stadion geweest, die heeft ook maar alles van horen zeggen, toch steef?:thumbs:

    De supporters van AZ zijn op dit moment ook een beetje raar te omschrijven. Aan de ene kant heb je 3 a 4 duizend echte az-ers met liefde voor hun club. Die beginnen zich nu al meer af te zetten tegen "joden" omdat ze er vanuit gaan dat bijna alle successupporters eerst altijd in de ufo zaten :). Toch ga ik ervanuit dat de 8000 man die in de Hout zaten trouwe supporters zijn en dat er bij de nieuwe ook een boel goede tussen zitten.
     
  20. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Kijk dat verklaart al veel :+

    Dit zou inderdaad best wel eens kunnen kloppen, maar ach elke club heeft glory hunters.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina