De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 9 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    inzaghi is geweldig...het ziet er niet uit wat die doet, het lijkt nergens op maar scoort wel vaak. en gattuso, dat is gewoon de man. prachtige voetballer Il Rhino!!!

2. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Pfft echt ook alleen jij kan weer gaan zitten kloten om een Feyenoord - Ajax flame te starten. Kap daar nou eens mee. :thumbs:

3. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Het kapotte licht knopske in de buurt van m`n kamer is daar getuige van.. Dont remind me..

4. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gun het Seedorf meer dan Kuyt, dus ben blij dat AC Milan gewonnen heeft.. En ik had het ook wel verwacht

5. Cybercon

Cybercon Guest

Laat ik eerst even voorop stellen dat dit een oersaaie finale was. Alles wat normaal lukt bij beide teams ging vandaag hopeloos de mist in. En dan zie je weer dat die Italianen op zeer onverdiende wijze de leiding pakt waarbij Inzaghi als een achterlijke gladiool loopt te juichen :emo: Ik blijf het echt een walgelijke speler vinden, maar toch blijft hij dodelijk één op één.

Bij het tweede doelpunt zie je dat de verdediging van Liverpool loopt te slapen en dan is Inzaghi niet meer bij te houden. Dat is toch wel zijn klasse. Kuyt scoort dan nog de aansluitingstreffer, maar ja tevergeefs....

Desondanks ik totaal niet gecharmeerd ben van het Italiaanse voetbal, moet ik toch even mijn compliment maken aan Milan. Want wie had nou gedacht dat AC Milan de CL in 2007 op zich zou nemen, zeker na het beruchte omkoopschandaal. Erg knap. En alle respect richting Seedorf, want wat hij heeft te bereiken is van grote klasse. Wat een grote klasbak is het toch ook...

6. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het prachtige mannetjes. Inzaghi zo'n nonchalante spits die maar blijft scoren, en Gattuso is gewoon een echte vent. Maar ja, het blijven van die spelers of geheel wel, of geheel niet in je smaak vallen. Bij mij is het dus het eerste.

Laatst bewerkt: 24 mei 2007
  7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Gattuso is een pracht vent. Die passie die van z'n gezicht af spat telkens, geweldig. En elke wedstrijd weer vol overgave.:thumbs:

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Draak van een wedstrijd, draak van een winnaar, draak van een spits. Dat is zo'n beetje de samenvatting van de finale.

Milan heeft dit jaar 3 goede wedstrijden gespeeld (uit bij Bayern, en twee keer tegen ManU), da's alles. Te triest voor woorden.

C'e solo l'Inter [​IMG] Twee keer gewonnen van de Europees kampioen dit seizoen [​IMG]

9. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ik denk dat als de spelers van Inter mochten kiezen tussen de landstitel en het winnen van de CL, ze voro de laatste zouden hebben gekozen...

Ik vond het opmerkelijk hoe laks Liverpool verdedigde bij die 2-0, zelfs Gerrard kon het niet opbrengen om met zijn man mee te lopen, heel vreemd.

10. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    Liverpool zag er inderdaad een beetje vermoeid uit de laatste minuten van de (saaie) wedstrijd! Wel triest dat milaan zo moet winnen, met volgens mij maar één echte kans (de 2de goal van inzaghi). Verder heeft alleen kaka in de eerste helft op doel geschoten, waarvoor reina moest duiken. Owjah, voor de vrije trap moest hij ook naar de grond, maar die had hij anders ook wel gehad.

Liverpool was echt niet veel beter, maar had zeker meer kansen, en hebben gewoon 50 seconde tekort gekregen in de extra tijd! Voor elke wissel neemt een scheidsrechter toch 30 seconde? De wissel van seedorf(?) duurde echt wel langer dan 30 seconde, en die werd niet meegerekend. De scheids floot dus al 20 seconde te vroeg af, + de 30 seconde van de wissel! Ik snap niet waarom? Waarom zou je in zo`n belangrijke wedstrijd, waarin het eindelijk spannend was, te vroeg affluiten?

Erg jammer! Maargoed, Benitez had ook wel iets sneller kunnen wisselen: Zenden had er van mij in de eerste helft al uit gemogen, en Chrouch 12 minuten voor tijd brengen is ook wat laat... jammer, erg jammer

11. Cybercon

Cybercon Guest

Ik kom er nu nog mee aankakken, maar Liverpool please haal voor volgend seizoen een klasse spits aub. Met alle respect naar Kuyt, Crouch en Bellamy, maar je zult echt een spits moeten hebben met een scorend vermogen.

12. Gerard Way

Gerard Way Guest

Alleen hier op xbw zijn jullie zo oppervlakkig met analyses, jullie weten toch wel dat Inzaghi altijd op het lijntje speelt? Hij rent altijd naar voren als Kaka daar niet had gestaan was de bal ook gekaatst dus indirect kun je hier wel spreken van een opgezette goal.

En Gattuso irritant? Hebben jullie al die jaren zitten slapen of zo, Gattuso hoort "irritant" te spelen ik ben al verbaasd dat die in de CL maar 2 gele kaarten heeft.

Een hele dikverdendiende overwinning van de Milanezen, altijd weer zeuren dat Liverpool een mooie club is en dat zij het verdienen terwijl het enige wat ze doen is een musicalhit zingen met z'n allen :lol:

23 jaar bij je club spelen en 5 bekers binnenslepen is pas mooi.

Laatst bewerkt door een moderator: 24 mei 2007
  13. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    een opgezette goal? kom op nou toch!

Tuurlijk is inzaghi slim, en rent hij meteen naar het doel voor de rebound, maar dat hij hem nu tegen zijn arm kreeg, was echt niet ingestudeerd hoor!

Dik verdiend, pff. Er verdiende nog niemand om te winnen vond ik. Beide waren echt niet goed, maar als je naar het aantal kansen keek, had liverpool de overhand. Milaan heeft zoals wel vaker voorin zo goed als niets gepresteerd, en toch weten te winnen. Dat is een kwaliteit van ze, doen ze veel te vaak. Maar dik verdiend? Echt niet !

14. basovich

basovich Guest

Onterechte winnaar naar mijn zeggen.
    Vond het veel meer verdiend voor Liverpool. Goed/Hard werkende ploeg (op gister na;)) AC Milan vond ik dit seizoen echt 3x niks een paar wedstrijden waren leuk, maar daar bleef het ook bij. Finale was ook echt 3x niks:confused:..mazzelgoal van die Inzaghi, daarna wel goed gelopen bij de 2-0 en dan Dirk Kuijt die eindelijk wordt beloond voor zijn harde werken dit seizoen, maar de goal kwam een beetje laat, evenals Crouch;).

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Naar mijn mening is er ook te lang gewacht met het inbrengen van Crouch. Erg jammer, vond Liverpool de betere ploeg gisteravond en vind Liverpool ook de leukere ploeg. Beetje een onterechte winnaar. Ben nou niet bepaald een liefhebber van het Italiaanse voetbal. De wedstijd zelf was trouwens echt bijna slaapverwekkend. Wel heel leuk voor Seedorf en voor hem is dit natuurlijk een hele goede prestatie.

16. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Zeer terecht als je het mij vraagt de uitslag. Ook al was Milaan gister slordig speelden ze in de voorgaande wedstrijden erg goed. Opgelegde kansen heeft liverpool ook niet echt gehad en om ze nou beter te vinden omdat ze schoten van 30 meter kunnen lossen vind ik niet terecht. Bravo Seedorf!

17. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Klopt, alleen was het voor Kuyt nóg leuker geweest. Seedorf heeft nu alweer vijf keer gewonnen. :cool:

18. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    4 toch? 5 finales dacht ik.

VVV bijna Eredivisie! _O_

edit;
    Jaaaaaaa! VVV heeft de promotie te pakken! 8)

Ow, heb het mis, er komt een of andere finale. Hmm ik dacht dat VVV nu wel door zou zijn door de 2-0 zege thuis en 1-0 verlies uit? Best of three schijnt dat te heten..
    Achterlijk gedoe.

Laatst bewerkt: 24 mei 2007
  19. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Weer RKC die overleeft. Waarom nou weer dat best of three principe...VVV in de Eredivisie lijkt me best leuk namelijk.

Anders lag NAC er vorig seizoen ook uit tegen Top Oss_0/

20. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    €€€€€ =(. Ik wil VVV ook graag in de eredivisie zien :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina