1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Examens 2007: geslaagd of gezakt??

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JeePee, 7 mei 2007.

  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Wat een vreselijk examen was Biologie zeg. Hoop gelul, leren was compleet nutteloos, het was meer een toets begrijpend lezen. :{ Toch redelijk gemaakt, maar prettig was het niet.
     
  2. Uriel

    Uriel Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond em eigenlijk wel heel erg meevallen, bijna alles viel op te zoeken in biodata en het was inderdaad veel meer vaardigheden toepassen dan leerwerk, wat mij als beta'er zeer goed uitkomt.
     
  3. Jradman

    Jradman Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had wat moeite met Hardy-Weinberg.. daarover kwamen 2 (??) vragen in het examen voor, maar ik wist er niks van. :x
     
  4. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Toppunt was trouwens de vraag waarom bij jonge vrouwen er meer kinderen geboren werden met het syndroom van down dan bij vrouwen van 45 jaar en ouder hoewel er bij oudere vrouwen een grotere kans was. :emo:

    Als ze dat soort vragen samen met de moeilijkere vragen weglaten en gewoon een goede middenweg kiezen. Hoeven ze ook niet ieder jaar zo'n hoge normering te geven.
     
  5. Red Dagger

    Red Dagger Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij ging biologie wel goed, wel relaxed dat je egt bijna alles kon opzoeken in Binas :9 Ik moest een 5,6 halen en die heb ik wel gehaald denk ik :) Morgen nog alleen natuurkunde dat wordt niet egt een probleem denk ik
     
  6. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    echt zo vervelend om mensen te zien die al klaar zijn, of die morgen klaar zijn terwijl ik vrijdag nog het gaarste vak ooit heb: M&O :'-( maarja ga er van uit dat dat een onvoldoende word, sta er een 5.3 voor dus mag ik een 1.7 halen en dan sta ik een 4 8). dat moet nog te doen zijn.
     
  7. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    jaaaa tsjonge jonge per vrag van die vlieger 6 punten
     
  8. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    M&O is inderdaad een gaar vak. Vooral alle theorieën en formulies die je moet leren.
     
  9. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb daar +- 15 /18 pnt laten liggen :'-( de rest van de vragen gingen wel (relatief makkelijk behalve die 6 vragen dan ) vond ik
     
  10. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ak vmbo

    om vraag 7 moest ik ook wel even lachen toen iemand mij dit stuurde.
     
  11. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Had het ook gezien. Slaat echt nergens op, dat kan je geen examen noemen.
     
  12. Uriel

    Uriel Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die had ik mazzel dat ik die in oefenexamen tegengekomen was anders wist ik em ook niet, dat is zegmaar A^2 + 2Aa + a^2 = 1 waarvan je dus alleen hoefde wortel te trekken van de recessieve groep
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Sooo, wiskunde B1,2 havo was echt té simpel. Alles was eigenlijk heel simpel. Ben nu klaar... lekker vakantie houden :9
     
  14. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Mee 2 \o/
     
  15. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Bah, morgen Aardrijkskunde VWO. Vreselijk saai, Actieve aarde is te doen (klimaatsysteem van Köppen skip ik, evenals de windrichtingen etc), Vervoer en Inrichting is goed te doen maar Politiek en Ruimte is zo vreselijk saai! Ook hoofdstukken hierin over de toestanden in Nigeria etc. vind ik slecht leerbaar? Alle namen van die volkeren daar, de redenen van de onenigheden etc. Hopen dat dit wel goedkomt zo. 4.4 moet ik minimaal halen om mijn wiskunde voor vrijdag nog te mogen verneuken.
     
  16. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    politiek en ruimte is inderdaad moordend saai. Vind het ook maar een vaag en algemeen boek.. Gelukkig Vervoer en Inrichting 5 weken geleden nog gehad, dus die leer ik amper. Heb alles 1 keer gelezen, vind het best. Wordt toch veel toepassen.
     
  17. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    politiek en ruimte vind ik juist vet maar naturr en milieu vind ik fuckning saaaaaaaiiii
     
  18. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik minimaal 4,6. Moet eigenlijk wel te doen zijn. Logisch redeneren met de voorkennis uit het boek moet toch wel voldoende zijn.
     
  19. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Politiek en ruimte is te doen ja. Je komt er doorheen en het is niet vreselijk saai. Maar natuur en milieu met die landschappen.... Want een onzin. Trouwens ook nauwelijks vragen over gehad op het CE (HAVO).
     
  20. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    ce van ak sloeg nergens op want je kreeg van al die stof maar 1/4 ofzo in het ce....slaat echt nergens op.....ik veel over het holoceen en pleisstoceen leren en er komt niks over deze themas in het ce....
     

Deel Deze Pagina