[AUTO'S]TUNING- hoe, wat, waarom...

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mista B, 13 jan 2007.

  1. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    hier dan wat pics van de colour concept:)

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. Midas-vb

    Midas-vb Active Member

    Berichten:
    262
    Leuk Bevonden:
    0
    Oe, die bekleding is wel heel fout :+ Maar de auto ziet er wel keurig uit, velgen passen er ook goed bij.
     
  3. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die bekleding juist heel mooi samenvallen met de kleur. Ontzettend gave bak Emo-Kid. By the way, wat kost zo'n GTI nou in verzekering en wegenbelasting als "jongere bestuurder"? Niet gigantisch veel?
     
  4. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is er fout aan die bekleding? is colour concept he;) orgineel vw en echt leer. als ik die stoelen zou verkopen vang ik er 1200 voor;) die velgen gaan eronder uit dit is veel te dunnetjes en hij komt nog een stukje lager;)

    edit: weet ik nog niet wat het kost want heb vandaag net me kenteken gekregen. de rest krijg ik binnenkort te horen;) maar dat zal op zo'n 60 euro komen te liggen ofzo
     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2007
  5. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoeveel schade vrije jaren heb je dan? Ik zou als ik 18 zou zijn namelijk al 60 betalen voor een starlet/swift/of ander oud barrel bij centraal beheer. En trouwens, dat rode ding van de handrem zou ik eraf halen. Dat lijkt mij zwart veel mooier. En die dingen waar je gordel ingaan kunnen ook wel wat roder/zwart voor het mooie ;). Voor de rest prachtauto'tje.
     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2007
  6. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is dus allemaal leer;) alles is leer maar ook orgineel vw. er rijden van deze versies ook maar zeer weinig van rond in nederland. misschien ben ik wel de enige met een rode. je hebt ook nog andere kleuren: rood, groen, blauw.geel zwart.

    maar op die foto ziet het er wel echt knal rood uit hoor. als je gewoon ziet is het al een stuk minder

    ik heb nu 2 schade vrije jaren:)
     
  7. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Zag me net pas een foute VW Golf 3 op de parkeerplaats bij het fitnessen.

    O.a. chromen sticker als tankdop, plastic chromen spiegels, plastic blauw stuurtje, GTi stickers etc...terwijl het een 1.4 benzine was, zilveren kroontje op het dashboard (??!!) en wat zilveren hangers zoals die hip hoppers hebben aan het binnenspiegeltje. Was btw te koop ;)... maak er de volgende keer even een foto van, want was in zijn geheel echt TE fout!
     
  8. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    cheap tuning:+ anyway mijn kenteken platen zijn besteld. uiteraard die met opgedikte letters. ik krijg ze morgen binnen en vrijdag ga ik weer met de auto naar me werk:)
     
  9. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    auto afgekeurd op wat stomme dingetjes. maar ook op me uitlaat. er komt dus een groep a dtm onder:+
     
  10. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Alfa is vanmorgen verkocht.
    De nieuwe eigenaar is er dolgelukkig mee :)
     
  11. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je er nog wat voor gekregen:)
     
  12. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop binnenkort een eigen auto aan te schaffen (een peugeot 206), dingen die ik daaran wil doen:

    - andere velgen (uiteraard), nog geen idee welke precies
    - morette koplampen, iemand enig idee waar deze betaalbaar te krijgen zijn?
    - een mooi audioinstallatie, hoeft niet te overdreven te zijn maar wel beter dan die speakertjes die uit de fabriek komen ;), iemand enig idee over tutorials waar meer staat over de bedrading (is eigenlijk het enige probleem)
     
  13. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Wat zou een Citroën Saxo VTS 1.4 uit 2001 met 85.000 km op de teller nog waard zijn? Zit te denken om een MR2 aan te schaffen...
     
  14. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    nou, 5000 minstens lijkt me...
     
  15. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    wat nou drempels:+

    [​IMG]
     
  16. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0

    ik zou zeggen als je redelijk wat geld te besteden hebt: deze gast wil zijn peugeot 206 nog kwijt en dies echt super vet getuned

    [​IMG]

    klik!
     
  17. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Die peugeot is van Stefan!

    Als je die in het echt wil zien, meot je naar DSL Live gaan zondag in Utrecht! Hij komt daar denk ik ook wel... ( maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen )
     
  18. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Moet je even op Saxo16vclub.nl kijken, en dan naar forum. Kunnen ze je een goede prijs geven dnek ik!

    Persoonlijk denk ik toch zeker wel aan 6000 euro! Maar ligt natuurlijk aan de staat en de accesoires die erbij zitten!
     
  19. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    dat klopt ja die ''ken'' ik van het 206 forum onder de naam peugspeed
     
  20. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    De staat is dik in orde, toch je eigen auto en die onderhoud ik goed. Kwa acesoires is er niet veel bij, heb hem een raamband gegeven met logo erop om hem een wat sportievere look te geven, verder zijn de banden en alles goed in orde zijn de stootranden in blauw meegespoten.
     

Deel Deze Pagina